Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Fall again • Harry Styles [afgewerkt] » Twenty-eight part two

Fall again • Harry Styles [afgewerkt]

28 aug 2012 - 19:41

707

2

234



Twenty-eight part two

Ik zuchtte nogmaals en sloeg mijn ogen neer. ‘I’ll be back before you’ve noticed I’m gone’, fluisterde Harry in mijn oor. Met mijn handen tegen zijn borstkas, tekende ik cirkeltjes op zijn shirt en volgde afwezig de bewegingen van mijn vingers. ‘Rose, seriously.’ Hij nam mijn gezicht voorzichtig in zijn beide handen en tilde mijn hoofd op, waardoor we elkaar in de ogen keken en glimlachte. ‘It’s not for long babe’, zei hij. Ik schudde het hoofd en slikte in een poging mijn tranen voor mezelf te houden. ‘But still too long’, sprak ik met krakende stem. ‘I know’, fluisterde hij in mijn oor en legde zijn kin op mijn hoofd terwijl hij zijn armen weer om me heen sloeg. ‘I’m going to miss you so much.’ Ik voelde de bewegingen van Harry’s kin tegen mijn voorhoofd toen hij het zei en leunde achteruit. ‘Promise me to think of me’, gaf ik hem een kneepje in zijn shirt en keek hem afwachtend aan, bang voor een mogelijke afwijzing die er uiteindelijk niet kwam. Hij lachte alleen maar, ging met zijn hand over mijn wang en schudde glimlachend het hoofd. ‘Ik weet nu al dat je geen moment uit mijn hoofd zal zijn, net zoals je dat nu al bent. Daar heb ik geen belofte voor nodig Rose.’ ‘Promise me’, herhaalde ik dwingender en trok zachtjes aan zijn shirt. Ik wilde het hem horen zeggen. Hij bukte zich naar me toe en keek me in de ogen. ‘I promise you’, zei hij met vaste stem en trok me tegen zich aan. Met mijn hoofd tegen zijn schouders en mijn armen stevig om zijn bovenlichaam heen, liep er een enkele traan over mijn wang die even later overging in zachte snikken. ‘Shhh’, suste hij me, hoewel het niet echt hielp. Hij leunde achteruit, legde de palm van zijn hand op mijn wang en dwong me zo hem aan te kijken. ‘What’s wrong?’ vroeg hij en veegde met zijn duim mijn tranen weg. ‘I’m afraid Harry.’ ‘Of what babe?’ ‘Losing you.’ Mijn stem brak en ik beet op mijn lip, ik wilde me niet zwak tonen. ‘Oh Rose’, jammerde Harry voor hij zich dichter tegen me aanduwde en zijn voorhoofd tegen het mijne legde. ‘It’s just all those girls and it’s not that I don’t trust you, I just don’t trust them and I-’ Hij verschoof zijn handen naar mijn onderrug en ik voelde zijn adem in mijn gezicht toen hij me zacht kuste en daarmee mijn zin afkapte. Dit keer bewogen zijn lippen niet enkel met passie, maar tegelijkertijd ook zo lief en zacht dat het me de adem benam. Na een moment dat voor mij nog veel langer had mogen duren, trok hij zich terug en keek met zijn groene kijkers in de mijne. Zijn blik leek dwars door me heen te kunnen zien. ‘From all those girls, you’re the only one I want and the only one I’ll be counting the days for untill I come back’, fluisterde hij. Met neergeslagen blik trok hij me tegen zich aan en nestelde ik me in zijn armen. ‘Harry come on, we’re gonna be too late because of you!’ riep Louis ons een halt toe vanuit de wagen verderop. ‘I don’t want to let go’, hoorde ik Harry mompelen maar duwde me zacht van hem af en gaf hem en voorzichtige glimlach. ‘Just go, I’ll wait here for you’, moedigde ik hem aan. ‘Okay babe, we’ll stay in touch and if there’s something wrong just call me, i’ll be here in a minut’, zei hij en kuste me daarna op het voorhoofd. ‘I will’, antwoordde ik met een kleine glimlach en keek naar hem op. Hij haalde mijn favoriete scheve grijns even boven voor hij na een kneepje in mijn hand me langzaam los liet, naar de anderen toeliep en zich nog een laatste keer omdraaide toen hij aan de auto stond. ‘And oh, I told your brother he could beat up every single guy who even dares to look at you, just in case’, was het laatste wat hij me toe riep. Lachend door mijn tranen heen, wuifde ik de limo na tot hij de straat uit reed en uit mijn zicht verdween. Het zouden 5 lange maanden worden.


Reacties:


Tweety
Tweety zei op 5 sep 2012 - 18:06:
ALALALALALALALLALA OMG
THIS IS AMAZING!!!!!


ZoeyRedbird
ZoeyRedbird zei op 28 aug 2012 - 20:38:
YEAH!!!!! KEICOOLE HERINNERING!! zo ubercute!!!