Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Fall again • Harry Styles [afgewerkt] » Thirty part two

Fall again • Harry Styles [afgewerkt]

29 aug 2012 - 14:58

1020

2

239



Thirty part two

One of the few I actually really, really like.

‘Are you sure about this?’ Met een laatste blik op de spiegel draaide ik mezelf naar Harry toe en voelde hoe hij me naar zich toe trok. ‘Really, really sure’, liet hij zijn voorhoofd tegen het mijne aan vallen en ademde zacht in mijn gezicht. ‘En als ze me nou niet mogen, wat dan?’ vroeg ik met enige paniek in mijn stem en duwde me van hem af, zette een paar passen achteruit. Hij lachte en schudde het hoofd. Ik trok mijn wenkbrauwen op en keek hem met een serieus gezicht aan. ‘What, do you think this is funny?’ De lach op zijn gezicht maakte plaats voor een grijns terwijl hij langzaam naar me toe liep. ‘Yes, because Rose’, begon hij met een blik op mijn handen die hij vervolgens voorzichtig in de zijne nam, ‘you’re being ridiculous. They will like you, tell you you’re great and certainly love you because that’s what you are and what you do to people.’ Hij keek naar me op en hield mijn blik vast. ‘No, that’s what you think I am and what I do to you’, schudde ik het hoofd. ‘But we’re talking about your mum and stephdad Harry, that’s different.’ Ik slikte en zocht een oplossing in zijn ogen, die schitterden toen hij opnieuw lachte en zijn handen langs mijn armen omhoog liet gaan, om ze vervolgens op mijn onderrug te leggen. ‘It’s not’, flusiterde hij met zijn lippen tegen mijn voorhoofd aan. Ik beet op mijn lippen en raapte al mijn moed bij elkaar voor ik naar hem opkeek. ‘Then let’s go’, glimlachte ik. Dit kon niet langer uitgesteld worden, hoe nerveus ik ook was. ‘Are you sure?’ vroeg hij me grijnzend. Ik gaf hem een duw tegen zijn schouders en trok hem aan zijn vest mee naar de deur terwijl ik kreunde: ‘Don’t even start Styles, don’t.’

Na een zenuwachtige verwelkoming aan de deur en een gíªnant moment waarbij ik de bloemen die ik Anne wilde geven bijna tegen de grond smakte, was het me gelukt me zonder veel kleerscheuren op de donkerbruine sofa voor haar neer te zetten en keek ik observerend de ruimte rond. Mooi als ik de sober ingerichte hal al had gevonden, was de woonkamer op een prachtig decoratieve manier erg huiselijk en enorm gezellig. Zachte kleuren met hier en daar enkele vurige accenten zoals de kleine, rode lamp naast mijn sofa, vergezeld door een hele reeks familiefoto’s langs de ellenlange muur die naar een andere kamer leidde. ‘Dus jij bent onze befaamde Rose’, keek ik op naar een vriendelijk glimlachende Anne. ‘I guess so, yes’, antwoordde ik glimlachend nadat Harry, na een korte begroeting van zijn stiefvader, de kamer eveneens kwam ingelopen en zich naast me zette. Meteen sloeg hij nonchalant een arm om me heen en trok me achteruit in zijn armen. Onder Anne’s breed lachende blik voelde ik me blozen toen Harry me daarna een zoen gaf op mijn slaap en zijn hand op de huid onder mijn shirt liet rusten. Ik had hem nochtans gezegd me niet voor schud te zetten, dit zou hij nog mogen horen. ‘Ik zie het al hoor’, schudde een lachende Anne het hoofd en gaf haar zoon een snelle knipoog. ‘My boy’s in love.’ Ik probeerde mijn alarmerende wangen onder controle te houden terwijl Harry’s vingers zacht over mijn zij streelden en hij met hese stem antwoord gaf. ‘Absolutely.’ Anne’s eeuwige glimlach bleef, en ze richtte zich opnieuw op mij. ‘You’re the first girl he brings home so fast’, liet ze me weten. ‘Mostly he just doesn’t brings them.’ Een grijns verscheen op mijn gezicht toen ze dat zei en ik draaide me naar Harry om om de onschuldige glimlach op zijn gezicht te kunnen spotten. ‘Don’t say a word’, waarschuwde hij me met een ondeugende blik in zijn ogen. Ik lachte en liet mezelf hoofdschuddend weer tegen hem aanvallen. ‘I’m glad Harry found someone who can tame him’, zei zijn moeder en gaf Harry een welbedoelde blik. ‘It’s not that hard’, antwoordde ik en glimlachte eveneens, ‘actually he’s just a little child. Give him some sweets and he’s quiet.’ ‘That’s right Rose!’ Riep ze en lachten we samen. ‘He was right, you’re lovely’, complimenteerde Anne me nog even voor ze opstond en me vroeg of ik iets wilde drinken. ‘Whatever you have is fine’, antwoordde ik haar met een glimlach. Ze gebood Harry zelf maar iets te gaan halen “als hij nog wist waar de kast was”ť, voor ze de kamer uit liep en naar de keuken verdween. Ik zuchtte zachtjes en voelde hoe Harry naast me verschoof en me naar zich toedraaide. ‘So is this Horror or Thriller?’ vroeg hij me. ‘Comedy’, antwoordde ik met een lachje en boog mezelf naar hem toe. Hij deed hetzelfde en gaf me een zachte zoen. ‘Or romance’, mompelde hij met zijn lippen tegen de mijne en toverde een glimlach rond mijn mond. ‘Oh god, wait! Stay! I’m going to get my camera for this!’ klonk het plots achter ons, gevolgd door enkele voetstappen op de trap en wat luid gerommel afkomstig van boven. Ik en Harry keken beiden lachend naar elkaar op wanneerr Anne weer de kamer inliep en met haar camera op ons gericht, voor ons tweeën kwam staan. ‘And now make some love for me!’ riep ze enthousiast en gebaarde ons toe om elkaar opnieuw te zoenen. Ik richtte me grijnzend weer op Harry, die al met zijn hoofd naast het mijne hing en me nauwelijks hoorbaar in het oor fluisterde: ‘She has no idea. This is just the kissing part babe, the rest will follow.’ Terwijl ik de grootste moeite had niet te opvallend om zijn stiekeme en erg ondeugende belofte te gaan grijnzen, drukte Harry zijn lippen weer tegen de mijne en trok me tegen zich aan. Ik ging met mijn hand door zijn haren terwijl hij steviger grip nam op mijn onderrug en we ons moment voor de camera bijna vergaten. ‘Your children will be watching these photo’s too though!’ riep Anne ons een halt toe, waarna ik en Harry het lachend tegen elkaars lippen wat rustiger aan deden, just for the camera.


Reacties:


Tweety
Tweety zei op 5 sep 2012 - 18:44:
WAAHHAHAHAHAHHA OMG DIE MOEDER VAN HAZ IS GENIAAL XD


RockPrincess
RockPrincess zei op 29 aug 2012 - 17:14:
Na een zware dag school is het heel fijn om Harry en Rose weer te lezen. <3