Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Avatar » Avatar the legend of Aang » The departure

Avatar the legend of Aang

30 aug 2012 - 10:55

440

0

391



The departure

Ik gaf mijn moeder en mijn vader een knuffel en ik liep de deur uit met mijn vrienden en Toph was er ondertussen ook weer bij gekomen Phyllis had al de hele tijd niks gezegd en toen we bij Appa aankwamen (Die zich achter een struik verstopt had) klom ze op Appa en zij ze tegen mij en Toph: 'Weten jullie het zeker ?'' Toph en ik knikte en we klommen ook op Appa. Toen we allemaal zaten zij Aang 'Jip jip' en Appa vloog omhoog .Ik keek naar de avond rode hemel en de wind suisde door mijn haren. 'Hoelang vliegen we al ?' vroeg ik aan Phyllis 'Weet ik het' zij ze slaperig en ik draaide me om en zag dat Sokka allang in slaap was en dus ging ik ook maar slapen. Opeens werd ik wakker geschud 'Het is ochtend' schreeuwde Aang in mijn oor terwijl hij me wakker schudde 'Huh ' zei ik slaperig.
ik zag dat we op een open plek in het bos aan het kamperen waren Katara roerde in een soort van pap en Phyllis was haar vuurstuur techniek aan Sokka laten zien 'Ik ga me wassen' zei Katara 'Ik ga mee' riep Toph 'Ik ook' riep ik en Phyllis liep ons achterna. Eenmaal bij het meer laat Phyllis het water warm worden zodat het op een bad lijkt. Toph,Katara,Phyllis en ik doen onze kleren uit en we gaan er voorzichtig in Katara laat het water in haar haren glijden en wast het ik bleef gewoon zitten en toen we er ongeveer al tien minuten in zaten keek ik naar mijn vingers 'Mijn vingers zijn gerimpeld ' zij ik 'De mijne ook ' zei Toph terwijl ze aan haar vingers voelde 'Jongens dat is normaal' zij Katara . Phyllis ging het water uit en liet zich drogen in de warme zon 'Ik ga er ook uit' zei ik en ik stapte het water uit en liet me vallen naast Phyllis Toph klom er ook uit en Katara was de enigste die er nog in zat en toen klom ze er ook maar uit en waste ze onze kleren en Phyllis liet ze drogen en Toph en ik trokken gauw onze kleren weer aan. We liepen terug naar het kamp en Sokka begon te overdrijven : 'Jullie hebben wel twee uur in bad gelegen' zei hij 'Nee Sokka minstens een half uur' zei Katara tegen haar broer.Katara diende het eten op en deelde het uit . 'Hmm lekker hoor' zij Phyllis tegen haar voor de rest zij niemand iets want we zaten allemaal al te eten.Na het eten pakte we onze spullen ,Ons geld en ons eten en propte we alles op Appa .


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.