Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Avatar » Avatar the legend of Aang » Daisuki

Avatar the legend of Aang

3 sep 2012 - 19:19

350

0

384



Daisuki

Yuna vuur Goed

We klommen op Appa en vertrokken naar de volgend kampeer plek. Toen we aankwamen bij een plek waar je de stad kon zien. 'Stad... winkels... SHOPPEN' gilt Sokka en hij klapt in zijn handen . We lopen naar de stad toe en zien op de poort Daisuki staan 'Wow wat betekend dat?' vraagt Aang 'Dat is een lang verhaal' horen we opeens Sokka draait zich om 'Ik ben Yuna zei een meisje met karamel bruin haar ,Witte huid en bruine ogen.'Vertel meid'zei Katara 'Lang geleden was deze stad van de vuurnatie,ze pikte dingen en namen iedereen mee die zich verzette.Ik ben gevlucht uit het land van de vuurnatie .Maar er was een vrouw die zich verzette en de versloeg de vuurnatie.De stad werd opnieuw opgebouwd en Daisuki werd de trotse leider van de stad.En toen ze overleed hebben we deze stad naar haar vernoemt ' zei Yuna , 'Oh wat erg voor je ik had het nooit moeten vragen' zei Katara triest 'Je mag wel met ons mee reizen ' zei Aang blij 'Graag ' zij Yuna 'Oke dat is dan geregeld ' zei Sokka Phyllis had de hele tijd nog niks gezegd. 'Yuna ' riep Phyllis blij uit. Toen we alles gekocht hadden liepen we terug naar ons kamp. Katara begon te koken en Aang en Sokka gingen even het bos verkennen 'Doe dat nou niet' had Katara gezegd maar Sokka Was te eigenwijs en had gezegd dat mannen heel wat aan konden.'Het eten is klaar' riep Katara Toph,Phyllis,Yuna en ik liepen naar haar toe 'Zie ik zei toch al dat het geen goed idee was om het bos te verkennen' zei Katara beledigt op dat moment kwamen Sokka en Aang aan gelopen.Aang had een Maki op zijn schouder'Hoi dit is Momo 'zij Aang en hij wees de Maki aan. 'Wat een lieve maki' zei Phyllis Toph liep naar Momo toe en gaf hem een aai 'Hij is inderdaad lief' zei Toph.Toph en ik maakte de tafel van steen en kleine stoelen. Katara dekte de tafel en we begonnen te eten.Toen we klaar waren ruimde Katara de tafel af en Sokka gaapte en viel in slaap.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.