Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » He takes me to another world » ~4

He takes me to another world

30 aug 2012 - 23:27

567

3

307



~4

Niet vergeten een reactie te zetten (: Opbouwende kritiek is welkom! x

We zitten allebei een ijsje te eten, als opeens Zayn de ijssalon binnenkomt lopen.
‘Hey Harry!’ zegt hij glimlachend. ‘En wie is deze mooie Dame?’ vraagt hij terwijl zijn ogen mijn kant op kijken.
‘Dit, mijn vriend, is Stephanie.’ zegt Harry waarna hij naar me knipoogt. Ik glimlach, en neem nog een hapje van mijn yoghurt-frambozen ijs.
Zayn knikt goedkeurend. ‘Dus jullie zijn een stelletje?’ vraagt hij. Waren we dat maar. Had ik maar het lef om te zeggen dat ik hem leuk vind. Maar nee, dat durf ik niet.
‘Nee.’ Harry glimlacht. ‘Nog niet althans.’ Harry kijkt me grijnzend aan terwijl zijn wenkbrauwen ontdeugend op en neer gaan.
Zayn gaat naast me zitten en begint een verhaal te vertellen over een paar fans die de hele weg achter hem aan zijn gerend. Ik probeer te luisteren, maar ik vestig mijn aandacht op Harry. Op zijn ogen, die vreselijk geïnteresseerd naar een lepeltje kijken, terwijl zijn oren luisteren naar Zayn’s verhaal.
‘Zeg,’ begint Zayn nadat hij zijn verhaal heeft afgerond. ‘Hoe kennen jullie elkaar eigenlijk?’
Zenuwachtig draai ik een pluk haar om mijn vinger, en weer terug. Heeft hij het tegen mij?
Als Harry niets zegt begin ik maar met praten. ‘Nou, ik ging naar de bakker en toen liep ik tegen hem aan. Toen werd ik bijna overreden maar gelukkig was Harry er die me redde.’ zeg ik. Ik stop maar met praten, anders ratel ik nog een kwartier door. Harry maakt het verhaal vluchtig af terwijl Zayn heel geïnteresseerd luistert.
‘Nou dat is dan een bijzondere ontmoeting,’ zegt Zayn als Harry het verhaal heeft afgerond.
Harry knikt instemmend. ‘Ja, dat is het zeker. Maar ik heb dan ook wel een heel bijzonder meisje ontmoet,’ zegt hij. Zou hij dat menen? Of zou dat gewoon van die jongenspraat zijn? Het begint me een beetje te irriteren dat ik bij alles wat er gebeurt vragen stel in mijn hoofd, dus ik besluit er maar mee te stoppen.
‘Zeg eh, ik ga even naar de WC.’ zeg ik waarna ik op sta en langzaam naar de toiletten loop. Eigenlijk moest ik helemaal niet, maar omdat ik er nu toch ben werk ik mijn make-up een beetje bij en loop daarna weer terug.
Als ik bijna bij onze tafel ben hoor ik Zayn en Harry praten. Ik spits mijn oren en luister aandachtig.
‘Leuke meid heb je meegenomen,’ zegt Zayn.
‘Ja inderdaad. Ik vind haar echt heel leuk, maar ik durf het haar niet te vertellen,’ hoor ik Harry zeggen.
‘Dat is ook niet meer nodig,’ zegt Zayn terwijl hij knipoogt. Shit, hij heeft me gezien. Vlug ga ik weer aan tafel zitten, net alsof ik niets gemerkt heb.
Harry kijkt een beetje verward. ‘Heb je… me gehoord?’ vraagt hij voorzichtig. Hij tikt zenuwachtig met zijn vingers op de tafel, en kijkt me afwachtend aan.
Ik knik. ‘Ja, en ik moet eigenlijk bekennen dat ik precies hetzelfde over jou denk,’ zeg ik.
Er verschijnt een glimlach op Harry’s gezicht. ‘Dat is eh… fijn.’ zegt hij.
Zayn klapt in zijn handen. ‘Wat schattig zeg, jullie zijn nu al aandoenlijk!’ zegt hij terwijl hij helemaal stuk gaat zonder reden.
‘Hoelaat is het?’ vraag ik, nog steeds grinnikend dankzij Zayn.
Harry kijkt op zijn horloge. ‘1 uur.’ zegt hij.
Dan staat er opeens iemand achter ons.


Reacties:


Letra
Letra zei op 31 aug 2012 - 13:17:
OMFG DIT HOOFDSTUK IS ZOO LIEEF! OMG DAT STUKJE:

‘Leuke meid heb je meegenomen,’ zegt Zayn.
‘Ja inderdaad. Ik vind haar echt heel leuk, maar ik durf het haar niet te vertellen,’ hoor ik Harry zeggen.


Omg, felt in love with this story ;3
Maar, OMFG WIE IS DIE ENE DUDE DIE ACHTER JULLIE STAAT OMG.
VERDEEER! Lol, waarom allemaal in Hoofdletters xd
Maar, wel VERDER GAAAAN!


ZoeyRedbird
ZoeyRedbird zei op 31 aug 2012 - 7:57:
WHAHAHA ASHLEY, VIND JE HET ERG ALS IK JE KOM HELPEN?? DAN IS NIALL BLIJ DAT IK HARRY GERED HEB EN LEVEN WIJ NOG LANG EN GELUKKIG SAMEN!!

maar nu wil ik weten wie er achter hen staat!! snel verder!!
xoxo


Tweety
Tweety zei op 30 aug 2012 - 23:38:
AWH WAT LIEF
WIE??? WIE GAAT HUN GELUK VERPESTEN??? NEE DAT MAG NIET!!! DAN KOMT ASHLEY JE IN ELKAAR SLAAN EN DAN GA IK FLIRTEN MET HARRY OMDAT IK HUN GELUK HEB GERED EN DAN VINDT HIJ MIJ LEUKER EN LEEF IK NOG LANG EN GELUKKIG XD
OMG ^^ XD

Snel verder! X