Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » ALARM BIJ TOKIO HOTEL! » ALARM BIJ TOKIO HOTEL!

ALARM BIJ TOKIO HOTEL!

28 maart 2009 - 21:18

375

13

394



ALARM BIJ TOKIO HOTEL!

Dit is een soort HAAT-artikel over Tokio Hotel :) U dont like? Well just dont read, its simple ya kno xD Anyway, om misverstanden te vermijden, ik ben geen hater maar een FAN.

Van onze correspondent in Duitsland

Het worden barre tijden voor de die hard Tokio Hotelfans. Bandleden Gustav Schäfer (triangel) en Georg Listing (tamboerijn) zien de toekomst somber tegemoet, nu bij frontzanger Bill Kaulitz serieuze stemproblemen opgedoken zijn.

"Raar, gisterenavond hadden we nog een optreden in Hamburg. Niets aan de hand. Zaal uitverkocht, duizenden lolly's verkocht, geen kinderen verloren gelopen. Bill in bloedvorm. Kortom, een ideaal concert.
Maar deze ochtend kwam de ontnuchtering", aldus Dave, de tweelingbroer van de zanger.

"Bill's stem is ongelooflijk zwaar. Laag zeg maar.
En schor. Een beetje een mix tussen de zanger van Lordi en die kleine dikke van bij jullie, die ook denkt dat hij kan zingen" (Sergio, nvdr.).

Dit nieuwe stemgeluid betekent mogelijk het einde van Tokio Hotel.
"Gans de sound, de typische Tokio Hotel emo-klanken zijn wég", snikt Georg.
"Zo kunnen we echt niet verder".
"We wisten natuurlijk al langer dat dit er zat aan te komen, maar als het dan toch gebeurt, is de schok nog steeds groot. Je kan je er moeilijk mentaal op voorbereiden", aldus Gustav.
"We hadden Bill nochtans al verschillende malen gewaarschuwd dat hij wat meer uit de keel moest zingen in plaats van uit de buik, en kijk, hij heeft onze goede raad aan zijn Duitse laars gelapt, en nu heeft hij het spek aan zijn been natuurlijk.
Figuurlijk dan hé", snottert Georg.

Volgens de eerste onderzoeken is er op lichamelijk vlak niets ernstigs aan de hand met zanger Bill.

Dokter Ernst Von Schneeschneider:
"Bill's ballen zijn eindelijk ingedaald. That's it.
Niet meer, niet minder. Rijkelijk laat, dat geef ik toe, maar beter laat dan nooit natuurlijk. Vandaar dus de plotse wissel in de stem. Het veranderd stemtimbre is echter onomkeerbaar, wat in dit geval - laten we wel wezen - een hele opluchting is".

Tokio Hotel overweegt een onmiddellijke stopzetting van de band.
Alle geplande concerten zijn geannuleerd.
Fans kunnen hun reeds gekochte tickets inruilen voor een zwarte eyeliner naar keuze bij Free Record Shop.

Ook de nieuwe single "Ich singe so gerne höhe" komt er niet. Duizenden fans zijn ontroostbaar.
Luc Beaucourt overweegt om vanuit Myanmar naar België terug te keren om een crisiskamp voor de fans op te zetten.

Bill zelf was niet bereikbaar voor commentaar.

DONT HATE ME ITS FUNNY. Haha x'D


Reacties:

1 2 3

CosmicPurple
CosmicPurple zei op 28 maart 2009 - 22:53:
Hij blijft überheersen, welke titel dan ook ^^
En cookies zijn stiekem lekkerder dan lollipops...
Cookies!! <3


CupcakeRawrr
CupcakeRawrr zei op 28 maart 2009 - 21:54:
Whahaha.
Echt grandioos man.

Xx


BreakMyFall
BreakMyFall zei op 27 maart 2009 - 18:14:
Whahahahhaha

OMG das strijkgaan
Ookal haat ik TH,
tis toch wel grof.
Da verdienen ze nie
ma das strijkgaan fsho

X


Shakedown
Shakedown zei op 25 maart 2009 - 20:08:
OMG

Ik ging gewoon plat!
Dees vind ik echt grappig

Xx.


PinkStar
PinkStar zei op 25 maart 2009 - 16:37:
wel goe gevonde