Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Writing It Down » chapter 31

Writing It Down

2 sep 2012 - 14:15

749

2

215



chapter 31

Shit man, ik had net bijna een nieuw stukje af, druk ik op een of ander knopje waardoor ik weer helemaal opnieuw moet beginnen!! Dit is echt @#$%^%$#@#$%&&*&

Ross POV

Ross slikte toen Laila hem binnenliep. Laila duwde hem naar de woonkamer. Toen Ross Sky zag zitten bleef hij even stil staan. Ze was bloedmooi geworden! Lang had hij niet om erover na te denken want Laila duwde hem verder.
'Eeeuhm, haii.'
'Hallo Ross.'
'Hoe, eeeuhm, hoe gaat het ermee?' stamelde Ross.
'Ligt eraan hoe je het bekijkt. Ik heb dadelijk een etentje maar daar ga ik fashionable te laat komen aangezien jij hier nu bent.'
'Sorry.' stamelde Ross verlegen.
'Tja Ross, sorry zeggen heeft niet veel nut.'
'Sor...'
'Ross, waarom ben je hier?' vroeg Sky beleefd. Te beleefd. Ze was echt boos op hem.
'Ik wil met je praten.'
'En waarom nu ineens wel? Waarom niet een paar jaar geleden? Want toen had ik je nodig. Maar je was er niet. Nu ben je er wel, maar ik heb je niet nodig. Ironisch, vind je niet?'
'Sky, laat me uitpraten! Het spijt me oke! Het..' Ross viel stil omdat hij een foto aan de muur zag hangen.
'Als je me al die tijd gehaat hebt, waarom hangt die foto er dan nog?' Sky keek naar de foto die Ross bedoelde. Het was een foto van carnaval. De foto waarin Anne, Laurens, Lucas, Ross en Sky als batman verkleed waren.
'Die foto herinnert me aan goede tijden.'
'Dus die herinnert je aan mij.'
'Ook aan jou, maar dit is niet positief. Het herinnert me aan Anne, en Laurens, en Lucas. Dan bedenk ik dat ik toen nog goede tijden meemaakte. Die maak ik nu niet zo veel meer mee.'
'Dus je..'
'Laat ik het zo zeggen.' zei Sky vijandig. 'The best thing about photo's is that they never changes, even when the person in it do.'
'Wat?' Ross snapt de link even niet.
'Jij bent echt zo dom geworden, is het niet? Jij bent veranderd Ross. Ik vond de oude jij leuker, voordat je zo dom was, voordat je overal over klaagde, voordat je vertrok en me alleen achter liet. Die Ross vond ik helemaal geweldig. Dit is niet dezelfde Ross.'
'Ik ben nog steeds de zelfde Ross!' protesteerde Ross.
'Nee, dat ben je niet en dat weet je zelf ook. En nu moet ik gaan. Ik heb een etentje met mijn collega's. Met mijn vrienden.' Sky legde de nadruk op het woord vrienden.
'Sky, wacht!' riep Ross terwijl hij de pols van Sky vastpakte. Sky draaide zich om. Ze had een vuurrood gezicht.
'Dat heb je niet gedaan.' zei ze. Oh oh, dacht Ross. Die is nu echt razend.
'Sky, we moeten dit uitpraten!' verdedigde Ross zichzelf.
'En dat beslis jij zomaar even?'
'Eeuhm.'
'Ik snap het al. Jij je zin Ross, ik bel het etentje wel af. Bedankt hoor, ik zou mijn vrienden voor het eerst sinds tijden weer zien. Dit was mijn eerste vrije dag in ik weet niet hoe lang. Bedankt voor het verpesten van een perfecte dag.'
'Het spijt me echt Sky, maar dit moet even.'
'Jaja, hou je klep nou maar even dicht dan kan ik mijn vrienden gaan teleurstellen.'


Sky POV

Ross trapte er helemaal in. Dit was niet aardig van me maar hij verdiende het. Ik pakte mijn mobiel en zocht het nummer van Laila op.
'Hey hunnybunny!' riep ik overdreven. Ik zag het gezicht van Ross vertrekken en ik gniffelde even.
'Sorry maar ik kan niet komen, ja, ja ik weet het, eerste vrije dag sinds tijden, blablabla maar er is eventjes iets tussen gekomen. Ja natuurlijk mag je weten wat er is. Er is iemand langs gekomen. Ja, bijzonder hè? Nee maar vroeger was hij een vriend van me, nou niet meer. Hij wilde praten terwijl ik dacht dat we alles al lang gehad hadden. Anyway, ik kan dus niet komen. Je begrijpt het? Oh dat is echt fijn, we moeten snel weer een keer samen iets gaan doen! En dan komt er niets tussen, ik beloof het!' Ik hoorde Laila mooi meespelen, voor het geval ik mijn mobiel op speaker had staan.
'Ik hou van je! Doe je de groetjes aan de rest?'
'Ik hou meer van jou. Nee, jij hangt op!' Het was toch niet verkeerd als Ross dacht dat ik een vriendje had? Nee toch?
'Was dat je vriendje?' Haha, ik wist het, Ross was jaloers.
'Nee, ik heb geen vriendje. Dat was alleen maar mijn beste vriend ever.'
'Dat was ik toch?' vroeg Ross. Dat was echt een zielige poging van een grap.
'Inderdaad Ross. Dat was je. Met de nadruk op was.'


Reacties:


XJoanna
XJoanna zei op 2 sep 2012 - 15:48:
omg aahw . Ik vind Ross echt heel zielig nu


lovaticX
lovaticX zei op 2 sep 2012 - 15:15:
ahh maak het goedd jullie twee (ik weet hoe het voelt als je weer helemaal overnieuw moet beginnen