Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Du wirst immer heilig sein ~ a Tom Kaulitz Lovestory » 4. Questions and Answers

Du wirst immer heilig sein ~ a Tom Kaulitz Lovestory

2 sep 2012 - 14:46

241

0

190



4. Questions and Answers

reactiessssssssss. Dank u. ^^'

Bill had mijn hele verhaal van het begin tot het einde aangehoord zonder me ook maar één keer te onderbreken. Zelfs toen ik klaar was met vertellen zei hij niets. Hij keek me enkel aan, wachtend op een vervolg van mijn verhaal. Een vervolg dat er niet was. Het voelde goed hem alles verteld te hebben. Ik had het hem veel eerder moeten vertellen, misschien had ik me dan iets minder rot gevoeld, of had het hem in ieder geval niet zo geïrriteerd. Nou ja, het was gebeurd, en op dat moment had ik er niet veel voor gevoeld het te vertellen. Ik had gedacht dat het minder zou worden, maar dat was dus niet het geval geweest. In tegendeel, ik was zelfs meer aan haar gaan denken.
‘Dat was het dus zo ongeveer.’ Bill knikte.
‘En wat nu?’
‘Als ik dat wist, dan zaten we hier nu niet.’ Weer was mijn broer langere tijd stil. Ik keek naar mijn handen en spotte een stukje vuiligheid onder mijn nagel. Ik probeerde het eronderuit te halen.
‘Je vind haar dus echt leuk?’ Ik knikte.
‘Leuker dan wie of wat dan ook?’
‘Blijkbaar.’
‘En ze zit continu in je hoofd?’ Ik knikte nogmaals.
‘Dan zit er maar een ding op.’ Bill sprong op en liep in snel tempo richting de deur. Verbaasd keek ik hem na.
‘Wat ga je doen?’ riep ik mijn broer na, die onderhand al halverwege de trap was.
‘Wat denk je? Die Amanda van jou zoeken natuurlijk.’


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.