Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Writing It Down » chapter 32

Writing It Down

2 sep 2012 - 15:01

636

3

186



chapter 32

Sky Thomassen <3 weet iemand trouwens hoe laat en wanneer de vma's in nederland worden uitgezonden?

'Dus, het is weer goed?' Ross vraagt het verlegen.
Dat heb ik niet gezegd. We gaan opnieuw beginnen.'
'Eeuhm, oke dan?' zegt Ross twijfelend.
'Het is of dat of niets Ross, maak je keuze.'
'We beginnen opnieuw.' beslist Ross meteen.
'Fijn.' zeg ik. En ik meen het nog ook.

'Moet dit echt?' Ik ben echt wanhopig. Zelfs het pruillipje heeft niets geholpen.
'Ja dit moet.' zeggen Ross en Laila tegelijkertijd. Er is een jaar voorbij gegaan sinds ik en Ross het weer goed hebben gemaakt. Nu vinden Ross en Laila dat ik terug naar Nederland moet. Als ze dat allebei apart hadden gezegd had ik kunnen weigeren. Maar ze hadden samen gewerkt en als die twee samen werkten kregen ze het voor elkaar om het witte huis blauw te verven.
'Maar ik wil helemaal niet!' roep ik wanhopig.
'Dat weten we. Maar wij willen dit wel, en iedereen in Nederland wil dit ook, dus het is iets van 3 triljard tegen 1. Je hebt verloren Sky.' Ik grom naar Laila. Ze is veel te slim voor me. Ik went me tot Ross.
'Ross, jij bent mijn vriendje, jij moet me helpen!'
'Sorry hunnybunny, maar ik sta bij Laila. En welk meisje wil nou niet dat haar beste vriendin en haar vriendje het samen eens zijn?'
'Ik. Haat. Jullie.' grom ik.
'Dat weten we.' zegt Ross vrolijk.
'En we houden ook van jou.' voegt Laila eraan toe.
'En zeg nou zelf, je hebt een carrière switch gemaakt. Je bent nu actrice in plaats van model. Actrices gaan altijd naar huis. Altijd.' zegt Ross serieus.
'Dat bedenk je ter plekke, ja toch?' Ross knikt ijverig. Ik zucht en steek mijn handen in de lucht.
'Ik geef me over. Maar jullie gaan mee.'
'Natuurlijk gaan we mee!' roept Ross uit.
'We laten jou echt niet alleen gaan, jij verstopt je gewoon op het vliegveld en wacht daar totdat je vlucht weer teruggaat.' zegt Laila.
'Jullie kennen me te goed.' grom ik. Ik grom best veel de laatste tijd als ik er over nadenk.
'We vertrekken morgen.'
'Morgen al?'
'Jep, morgen al.'
'Had ik al gezegd dat ik jullie haat?'

'Hoe vaak ga je nog zeggen dat je ons haat?' verzucht Ross.
'Net zolang totdat ik uit dit vliegtuig mag stappen en naar huis mag gaan.' zei ik eigenwijs.
'Lieve schat, je gaat naar huis.' mompelt Laila.
'Nee, ik ga niet naar huis. Ik wil niet!' Ik word nu helemaal hysterisch en begin te huilen.
'Sky, je hoeft niet te huilen, ik weet zeker dat ze je allemaal gemist hebben.' zegt Ross terwijl hij me vastpakt. Laila wrijft over mijn rug heen.
'Het komt wel goed. Over een weekje ben je weer helemaal gelukkig.' fluistert Ross.
'Het komt wel goed.' herhaalt Laila. Ik schud mijn hoofd.
'Stop met eigenwijs doen en vertrouw ons.' beveelt Laila.
'Alsjeblieft?' voegt Ross eraan toe. Ik kalmeer als het vliegtuig land. Ross en Laila begeleiden me naar buiten, voordat ik weer helemaal hysterisch word. Ze duwen me in een taxi en gooien onze koffers achterin, om vervolgens de chauffeur te vertellen waar we heen gaan. We worden afgezet bij een hotel. Het is nog vroeg, pas half twee in de middag, dus ik word meteen gedwongen om naar mijn ouders te gaan. Ik word weer hysterisch. Uiteindelijk kalmeer ik weer. En dan staan we ineens voor mijn oude voordeur. Ross belt aan. Mijn moeder doet open. Ze lijkt ineens heel oud.
'Mam?' vraag ik voorzichtig.
'Sky?' vraagt mijn moeder, zo mogelijk nog voorzichtiger. Dan klaart haar gezicht op.
'SKY!' roept ze. Mijn vader komt uit de woonkamer gerend, en Daniel komt de trap af gestormd.
'Sky! Je bent er weer!' roept Daniel terwijl hij en mijn ouders me dood knuffelen.
'Ja, ik werd een soort van gedwongen.' mompel ik.


Reacties:


Tweety
Tweety zei op 2 sep 2012 - 23:50:

Ik doe nu dus een vreugdedansje in mijn bed xd
YEUY
ZE ZIJN WEER BIJ ELKAAR
YEUY
ZE IS WEER THUIS
EN NOU VERDER JIJ

(TROUWENS DIE OUTFIT VAN EEN HOOFDSTUK OF 1/2. GELEDEN IS SUPAH, DIE WIL IK OOWK


XJoanna
XJoanna zei op 2 sep 2012 - 15:50:
YEAAAAAAAH


lovaticX
lovaticX zei op 2 sep 2012 - 15:18:
ahwww verderrr : D