Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Du wirst immer heilig sein ~ a Tom Kaulitz Lovestory » 11. My Son.

Du wirst immer heilig sein ~ a Tom Kaulitz Lovestory

2 sep 2012 - 17:51

265

0

194



11. My Son.

reacties vind ik echt leuk.

Ik wist niet wat ik moest zeggen. Dat kon ze niet serieus menen. Maakte ze een grapje? Ik kon alleen nog maar naar de foto kijken. Hij had inderdaad mijn ogen en mijn lach… Of beeldde ik me dat in? Ik kon toch nog geen vader zijn? Ik was veel te jong!
‘Weet je zeker dat hij…’ ik kwam niet verder. Ik keek haar aan.
‘Je bent de enige van wie hij kan zijn. Ik ga echt niet zomaar met iemand in bed liggen.’ Ik zag in haar ogen dat ze het meende.
‘Hoe oud is hij?’
‘Bijna zeven maanden.’
‘Wat is zijn naam?’
‘Justin.’
Justin… Die naam spookte door mijn hoofd. Het kon toch niet waar zijn? Technisch gezien wel… Het was immers al een maand of 16 geleden sinds we samen de nacht hadden doorgebracht.
‘Ik weet echt zeker dat het jou zoon is. Het kan niet anders. Ik kan immers niet uit mezelf zwanger raken.’ Er viel weer een stilte. Deze werd verbroken door mijn broer, die kwam checken hoe het gaat.
‘En hoe gaat het hier?’
Ik keek niet weg, zei niets.
‘Stoor ik?’ Vroeg Bill. Hij stond nu naast me. Ik zag hem kijken naar Amanda en vervolgens naar de foto.
‘Wat een schattig baby’tje! Hij lijkt precies op ons!’ Ik zuchtte diep en keek mijn broer aan. De glimlach die hij op zijn gezicht had, verdween als sneeuw voor de zon toen hij mijn ernstige gezicht zag.
‘Wat is er Tom?’
‘Bill… Er is iets wat ik je moet vertellen…’ Zijn ogen werden groot.
‘Je bedoelt toch niet?’ Ik knikte.
‘Nee!’ Bill sloeg zijn handen voor zijn mond.
‘Jawel, Bill, dat is mijn zoon.’


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.