Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Du wirst immer heilig sein ~ a Tom Kaulitz Lovestory » 12. Fathers and Uncles

Du wirst immer heilig sein ~ a Tom Kaulitz Lovestory

2 sep 2012 - 18:09

244

0

177



12. Fathers and Uncles

reacties bitte...

‘Nee!’
‘Toch wel Bill.’
‘Dat kan niet!’
‘Toch wel, Bill.’
‘Hoe is dat mogelijk?’
‘Ik hoop niet dat ik je dat uit moet leggen.’ Hij was stil. Amanda huilde nog steeds zachtjes. Ik keek weer naar de foto in mijn hand. Na een korte pauze besloot Bill wat te zeggen.
‘Maar als jij vader bent…’ Ik keek hem aan. Weer waren zijn ogen groot, alleen dit keer keek hij niet verschrikt. Integendeel; hij glimlachte zelfs.
‘Betekent dat dat ik oom ben?’ Ik zuchtte. Ik vond dit niet het moment voor dit soort vragen, en al helemaal niet het moment om blij te doen over het feit dat ik een kind scheen te hebben.
‘Ja, Bill.’ Weer was hij stil. Ik keek naar Amanda en kreeg meteen een slecht gevoel over mezelf. Ik stond hier al die tijd alleen aan mij te denken, zonder me te bedenken dat zij er ook nog was. Hoe moest het voor haar wel niet zijn geweest? Zij was immers zwanger geweest, bevallen… Zij moest hem opvoeden…
Ik legde mijn hand op haar schouder. Ze keek me aan. Nog steeds stroomden de tranen over haar wangen. Ik glimlachte terwijl ik deze tranen met beide handen van haar gezicht wreef.
‘Niet huilen,’ zei ik. ‘Alles komt goed, dat beloof ik je.’
Ik gaf haar een kusje op haar voorhoofd.
‘Kom, dan gaan we je achter even opfrissen. Zo kunnen we natuurlijk niet weg.’ Ze fronste.
‘We?’ zei ze zacht. Ik knikte.
‘Ja, “we”ť. Ik wil mijn zoon na zeven maanden wel ontmoeten.’


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.