Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » protector » hoofdstuk 2

protector

3 sep 2012 - 15:59

350

0

207



hoofdstuk 2

Ik liet het maar achter me ik geloofde het niet meer ik dacht dat het maar illusies
was.
Maar net toen ik opgaf viel mijn oog op een boek die Draken genoemd werd.
Ik pakte het boek meteen en ging lezen.
Op de laatste bladzijden stond: Degene die de paarse steen zoekt moet geloven.
Ik snapte er niks van wat moet ik geloven wat.
Die nacht droomde ik over de draak die ik al 2 keer tegen ben gekomen.
In mijn droom zei de draak geloof geloof in jezelf geloof nergens anders in.
Toen werd ik meteen wakker ik schrok het was pas 02:30 uur.
Ik probeerde te slapen maar het lukte gewoon niet ik bleef wakker liggen te denken aan mijn droom wat die draak bedoelde geloof in jezelf wat heeft dat met een paarse steen te maken.
Ik kon gewoon niet helder denken zo zo irritant was die draken en die rare droom.
Ik moest vandaag van mijn moeder boodschappen doen dat was echt een ramp vandaag rende iedereen gillend weg ik weet niet waarom.
Ik ben nu bij de winkel ik pak de boodschappen en loop naar de kassa ik il betalen maar degene achter de kassa zegt: loop maar door zonder te betalen en ga snel weg uit de winkel hup vort.
Nu vond ik het helemaal raar ik krijg gratis boodschappen en iedereen rent gillend weg voor mij???
Ik kwam thuis en zelfs mijn moeder gilde en rende de tuin in ik ging maar naar boven naar mijn kamer daar zou niemand komen.
Toen ik boven kwam keek ik in mijn spiegel naast mij deur.
Toen zag ik het ik had slagtanden.
Ik wist niet wat ik moest doen maar 1 ding was zeker de slagtanden had ik gekregen onderweg naar de winkel.
Maar ik moest het wegkrijgen voor ik in een heel monster verander ik dacht nog is aan de worden van de draak vertrouw in jezelf ik probeerde mezelf te vertrouwen ik werd rustig en kalm.
Ik sloot mijn ogen en vertrouwde mezelf ik voelde me gelukkig zo gelukkig.
Toen opende ik mijn ogen en keek weer in de spiegel de slagtanden waren weg maar de paarse steen was nergens te bekennen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.