Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » protector » hoofdstuk 3

protector

3 sep 2012 - 16:47

498

0

200



hoofdstuk 3

Het was avond geworden ik ging slapen het lukte ik sliep de hele nacht goed ik werd niet wakker door een droom.
Toen ik wakker werd was het al 13:00 ik dacht shit ik heb me verslapen.
Toen ik beneden kwam vroeg mijn moeder waarom ik zo laat uit bed kwam ik gaf geen antwoord.
Ik pakte mijn tas en ging naar het bos om mezelf te ontspannen.
In het bost zetten ik mijn tas neer ik voelde mij thuis in het bos.
De tas werd nat maar dat maakte mij niks uit er zat alleen maar eten in.
Dit is de eerste keer dat ik aan dit deel van het bos kom.
Ik bedacht in mezelf ik voel me hier thuis ik wil hier blijven tot in de nacht.
Ik ging een boomhut maken een beschutte boom ik wou niet gevonden worden.
Rondom mijn boomhut was genoeg fruit in de struiken op de grond zaten bessen en in de boom zelf zaten appel.
Ik was al bezig met de boomhut toen ik erachter kwam dat ik als ik mijn boomhut af wil maken bomen moet gaan omhakken anders had ik er te weinig hout voor.
In de avond was ik klaar eindelijk dacht ik ik ging naar huis.
Ik dook meteen mijn bed in ik was doodop.
Deze nacht had ik weer een droom over die draak de draak zei: zoek concentratie focus op jezelf.
Ik werd wakker op normale tijd niet laat en niet vroeg.
Ik pakte wat eten stopte het in mijn rugzak en reed naar de boomhut.
Eenmaal aangekomen bij de boomhut ging ik eerst bessen plukken stopte ze in mijn rugzak en klom in de boom.
In de boomhut aangekomen plukte ik appels.
Ik ging zitten op de grond en legde een appel voor mij en ik sloot mijn ogen.
Ik voelde me weer rustig en kalm en voor ik het wist viel ik in slaap.
Toen ik wakker werd was het alweer ochtend ik zat nog steeds in de boomhut.
Ik keek voor me en ik zag geen appel meer ik keek achter me dar lag ook geen appel maar ik dacht dat een dier het had meegenomen en opgegeten had.
Ik ging terug naar toen ik uit mijn boomhut was zag ik iets paars in het gras liggen.
Toen ik het zag was ik verbaasd toen ik het oppakte was ik blij.
Ik zag wat het was het was een paarse steen.
Ik ging helemaal uit mijn dak.
Toen ik thuis was kwam mijn moeder ik kreeg meteen straf omdat ik deze avond niet thuis was.
Ik ging naar boven pakte de steen en bestudeerde hem.
Voor ik het wist was het middag mijn moeder riep mij om te komen eten ik kreeg iets raars ik weet niet wat het was groene smurrie.
Voor ik die gore smurrie op had was het tijd voor het avondeten.
Die gore smurrie kreeg ik gelukkig niet bij het avondeten.
Het is avond ik ga naar bed.
Ik droom over de draak hij zegt nu iets heel anders hij zegt:gefeliciteerd je hebt DE paarse steen probeer het geheim te onthullen van DE paarse steen.
Ik werd meteen wakker.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.