Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Writing It Down » chapter 33

Writing It Down

3 sep 2012 - 19:52

424

3

200



chapter 33

Sky Thomassen <3

'Het spijt me echt dat ik zomaar vertrokken ben maar ik moest gewoon weg. Ik had echt het gevoel dat ik doodging hier.' Ik probeerde uit te leggen waarom ik was vertrokken. Ondertussen had mijn moeder ons lemaal voorzien van een stroopwafel en een glas cola.
'Rustig maar Sky, laat het maar zitten. Je bent terug en daar gaat het om.' Op zulje momenten hou ik zo ongelofelijk veel van mijn mama. Ze laat je nooit uitpraten wanneer dat niet nodig is.
'Hoe lang blijf je?' Vraagt daniel voorzichtig.
'Een week.' Zeg ik beslist.
'Ga je dan alwee weg?' Daniel klinkt enorm teleurgesteld.
'Maar vanaf nu. Kom ik terug. Elke maand minstens een keer. Zelfs als het niet in mijn werkschema past.'
'Belooft?'
'Pinky swear.' Zeg ik lachend. Het gezichtan Daniel klaart op. Ik weet ook niet waarom ik ineens vaak terug wil komen. Het voelt gewoon goed. En dit keer ga ik me eraan houden. Vanaf nu keer ik regelmatig terug. Wat er ook gebeurt. Nadat we een tijdje over van alles hebben gepraat vraag ik naar Marah.
'Hoe gaat het met Marah?' Vraag ik terwijl ik niet zeker weet of ik het antwoord wel wil weten.
'Het is overduidelijk dat ze je mist. Toen jij vertrok kwam ze ineens bijna niet meer buiten tot de grote wanhoop van haar ouders.'
'Ze woont er nog steeds?'
'Ze woont nog steeds thuis.' Bevestigt mijn vader. Meteen sta ik op.
'Excuseer me, ik moet even naar iemand toe.' Iederen knikt. Ross knijpt eventjes in mijn hand.
'It's gona be alright.' Fluistert hij. Ik geef hem een snelle kus op zijn mond en haast me het huis uit. Ik kan de weg nog steeds dromen. Mijn voeten leiden me naar Marah toe. Veel te snel sta ik vor haar voordeur. Ik haal diep adem en bel aan. Ik adem uit, heel langzaam. Nu kan ik niet meer terug.
'Sky? Ben jij dat echt?' Marah kijkt alsof ze haar ogen niet kan geloven. Dan krijgt ze een brede grijns op haar gezicht.
'Weet jij nog waarom we ruzie hebben?' Ik begin te lachen.
'Nope ik dacht nu ik voor het eerst sinds lange tijd weer terug ben wilde ik je weer eens zien.' Marah begint ook te lachen.
'Bij mij of bij jou bijkletsen?' Vraagt ze.
'Ligt eraan ' zeg ik. 'Wil je mijn vriendje zien?'
'Vriendje? Die moet ik eerst nog controleren. Weet je nog? Dat was regel nummer 3 in ons vriendinnenhandboek.'
'Kom mee dan!' Roep ik terwijl ik marah meetrek.
'Al kan ik me niet voorstellen dat jij ross niet mag.'
'De Ross?' Vraagt marah. Ik knik.
'Man jij moet me nog heel veel vertellen!'


Reacties:


XJoanna
XJoanna zei op 3 sep 2012 - 21:14:
Amazing haha


lovaticX
lovaticX zei op 3 sep 2012 - 21:14:
Awww zijn ze nu officieel vriendje en vriendinnetje : D verderr


Tweety
Tweety zei op 3 sep 2012 - 20:39:
WAHAHAHHA DE ROSS? XD GENIUS!!!
SNEL VERDER
LALALALOVE IT XD
XX