Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Drugsdealer [Wolfpack] » 002

Drugsdealer [Wolfpack]

4 sep 2012 - 15:58

379

2

287



002

Als iemand anders een melding wilt, zet het dan in een reactie of stuur me een berichtje, dan zal ik in het vervolg melden. Hope you like it!

Lily Amora Black

Zoem.
Kreunend tilde ik mijn hoofd op, en kwam overeind. Mijn hoofd protesteerde door me met een flinke hoofdpijn te laten opstaan.
Geïrriteerd stond ik op en liep naar de kleine badkamer, en schoof mijn hoofd onder de kraan. Koud water plensde op mijn warrige haren, en deden mijn ogen verschrikt openen.
Zuchtend kleedde ik me vlug aan, en bond mijn haar in een simpele paardenstaart.
Ik liep de badkamer uit, en plofte op het bed.
Zoals gewoonlijk zwaaide ik naar de camera, en geeuwde even. Beleefd hield ik mijn hand voor mijn mond, en rekte me toen uit. Mijn lichaam boog naar voren, en mijn hoofd belandde tussen mijn benen. Na een tijdje voelde ik het bloed naar mijn hoofd stijgen, en ging ik weer recht staan.
Een korte klik galmde door de dood stille cel, en de deur ging vertwijfelend open.
'Mag ik binnen komen?' De stem van Bas klonk beleefd. Hij was één van de enige mannelijke bewakers.
'Ja' Mijn antwoord was kort, maar ik wist dat hij het zou begrijpen. Het was tenslotte nog vroeg, dus was het niet meer dan normaal dat kinderen niet zo uitgebreid antwoord gaven.
Ik was wél één van de gevangenen die niet zo heel moeilijk deed over het vroeg opstaan. Na die jaren was je het wel gewend.
Bas kwam binnen, met Natalie achter hem aan gewandeld.
Ik begroette hen vriendelijk en liep al naar de badkamer. Ik hoorde de deur achter me sluiten, en wist dat Natalie ook binnen was. Zwijgend kleedde ik me helemaal uit, en gaf Natalie mijn kleren. Ze gaf die vervolgens via een donker luik aan Bas, en draaidde zich toen weer naar mij.
'Goed geslapen?' De stem van Natalie klonk vriendelijk terwijl ze me fouilleerde. Ik knikte langzaam, en Natalie grinnikte om mijn reactie.
'Het is goed, ik geef je je kleren terug, en dan mag je gaan eten.'
Dankbaar keek ik haar aan en kleedde me weer om. Ik trok mijn kleren recht, en stapte toen de badkamer uit.
Bas knikte goedkeurend en liep met me mee naar de eetzaal.
Deze gevangenis was één van de weinige die goed beveiligd waren. Overal zaten camera's, zodat elke seconde van onze tijd naar ons gekeken werd. De badkamer was een uitzondering.
Bas begeleidde me naar mijn tafel, en kneep in mijn arm. Ik knikte zwak, en glimlachtte naar hem.


Reacties:


LotStuff
LotStuff zei op 4 sep 2012 - 21:17:
Damn damn damn.
Twee krachtige hoofdstukken.
Post maar snel verder.


Tweety
Tweety zei op 4 sep 2012 - 16:28:
I LIKE THIS
Mag ik een meldig bij een nieuw hoofdstuk?
Snel verder xx