Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Listen to your heart » Hoofdstuk 2

Listen to your heart

5 okt 2008 - 9:37

651

4

201



Hoofdstuk 2

31 December 2005
[Hier is layla 16]
Nieuwjaarsavond is normaal een familieavond. Niet in onze familie. In onze familie komt de ganse familie samen en iedereen brengt een vriend mee. Of meerdere vrienden. Daarom zijn we altijd met een hele bende. Altijd erg gezellig. Zoals altijd nodig ik Bart uit. Hij is een deel van de familie geworden. Hij is er ieder jaar bij en mijn moeder ziet hem als een 2de zoon. En mijn groot moeder ziet hem als een 2de kleinzoon. Ik heb maar 1 neef en geen nichten. Ik en mijn neef zijn dan ook erg close met elkaar. we hebben een kleine familie. Meeste mensen zouden het niet leuk vinden. Maar ik vind het geweldig. We zien elkaar dan ook heel vaak. Ik kijk nog eens streng in de spiegel. 'layla je ziet er geweldig uit' hoor ik Bart zeggen. ik kijk achter me en zie hem in de deuropening staan. Ik geef hem een knuffel. Bart is al van in de kleuterschool mijn beste vriend. Hij kan meteen aan me zien wanneer ik iemand leuk vind en iemand best uit mijn buurt blijft. Ik heb net hetzelfde met hem. We hebben een erg sterke band. En niemand zelf geen andere jongen komt daar tussen. Bart komt op de eerste plaats. Mischien komt er ooit iemand naast hem op de eerste plaats maar bart gaat never nooit naar de 2de plaats. Ik kijk hem goedkeurend aan als hij naar zijn kleding wijst. 'gaan we naar beneden?' vraagt hij 'wacht effe mascara opdoen' zeg ik lachend Bart knikt 'ik ga al oke?' ik knik en loop terug naar de spiegel. Ik doe nog vlug wat mascara op leg mijn haar een beetje goed. ik knik goedkeurend naar mijn spiegelbeeld en huppel naar beneden. 'mam mag er alsjeblieft wat muziek op het is hier echt ongeloofelijk saai en stil' roep ik naar mijn moeder die in de keuken bezig is met de hapjes. 'ja doe maar lieverd' roept ze terug. Blij zet ik wat muziek op en ga mijn moeder helpen. Ik zie bart druk bezig met de afwas. 'waar kan ik helpen?' vraag ik blij. 'help Bart maar' zegt mijn moeder. Ik neem een handdoek en begin af te drogen. Als de bel gaat kijk ik verbaasd naar de klok. 'dat is katrien' zeggen ik en bart tegelijk. Katrien is de zus van mijn moeder en altijd bang om te laat te komen waardoor ze altijd te vroeg is. Ze is gescheiden maar heeft 1 zoon mijn neef. Ik luister goed en hoor dat ik en Bart gelijk hadden. We beginnen spontaan te lachen. Door de muziek hoor ik niet dat het geluid dichter bij komt dus begin ik maar te zingen. Dan gaat het altijd sneller. 'dag nichtje' hoor ik net achter mij. Verschrikt draai ik me om en zie nicolas staan. 'heey' zeg ik blij ik zet nog vlug het bord dat ik vast had in de kast. Dan zie ik pas dat hij 2 mensen heeft meegebracht. 'Dit zijn Bill&Tom 2 goede vrienden' zegt hij. Ik begroet de 2 jongens. Ze lijken zo hard op elkaar, en toch zijn ze zo verschillend. Ik hoor bart en nicolas praten maar ik hoor het niet ik ben langzaam aan het verdrinken in de ogen van de ene jongen de jongen met het zwarte haar. 'hey ik ben Bill' zegt hij glimlachend. 'ik ben Layla' zeg ik blij. Ik schud zijn hand en ga dan naar de andere jongen die ik ook begroet. Ik zet alle hapjes op tafel en ga zelf ook zitten. ondertussen is iedereen aangekomen en zitten we met zen allen gezellig te praten. Ik praat vooral met bill. De jongen met het zwarte haar. Hij speeld in een band. Blijkbaar heel bekent maar ik moet toegeven ik heb nog nooit van een groep gehoord die Tokio Hotel heet...

[Sorry deze is wat saai maar het word leuker]


Reacties:


WhippedCream
WhippedCream zei op 23 okt 2008 - 19:03:
MEt laine eens,, hij is NIET saai!!..
hihi,, geen th kennen,, lijkt me moeilijk ,
bbbrrr,, m'n broertje heet bart,, maakt het een heel stuk minder leuk ,, (nee hoor), Ik wil ook zulke nieuwjaarsfeestjes.. wij doen altijd suprise,, en meestal komt er dan familie ofzo groumetten.. en das dus echt niet leuk in onze familie..


Laine
Laine zei op 6 okt 2008 - 19:32:
Het is niet saai, nooit je eigen verhalen afkraken meid. *fluit* Okeeee ik doe het ook, maar toch! Noem het dan 'De spanning opbouwen' ofzo!
Anyway, hij is leuk!


Libra
Libra zei op 5 okt 2008 - 16:28:
nice nice..
lekker origineel en tokio hotel word er subtiel ingeweven
Kuss.


ananas
ananas zei op 5 okt 2008 - 14:46:
hij is Suppah!