Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Drugsdealer [Wolfpack] » 005

Drugsdealer [Wolfpack]

8 sep 2012 - 15:12

197

3

282



005

Kort stukje!

Lily Amora Black

Vandaag was ik al vóór de zoemer wakker.
Enthousiat sprong ik op, en zwaaide naar de camera. Met wat kleding liep ik naar de badkamer en legde het daar. Veel nut om aan te kleden had het niet, aangezien ik straks een paar keer werd gefouilleerd.
Ik huppelde naar mijn deur, en wachtte op de klik. Zoals verwacht ging de klik na een paar seconden al, en hieper trok ik de deur open. Natalie schrok eerst, maar al snel kreeg ze een lach op haar gezicht.
Ik liet ze snel binnen en liep al naar de badkamer.
Het was weer allemaal prima, en nadat ze mijn koffer helemaal hadden geïnspecteerd, mocht ik gaan. Ik kreeg nog een certificaat van de directrisse, en schreef me uit.
Ik stapte zelf in de politie-auto en al snel verdween de gevangenis uit mijn gezichtsbeeld. Nooit zal ik meer terug gaan naar die plek.
Na ruim een uurtje rijden kwamen we bij de eerste school aan.
Ze hadden een hotelkamer voor me, en Bas had een kamer tegenover mij.
Hij legde me uit wat ik zou vertellen, en dat ik bij de eerste school de tweede klassen voorlichting zou geven.
Ik had er nu al zin in.


Reacties:


LotStuff
LotStuff zei op 10 sep 2012 - 23:51:
Inderdaad, een kort stukje.
Spijtig. Het is een leuke fanfiction dus lees ik graag veel ;D
Anyway, hieper schrijf je volgens mij met een -Y dus Hyper.
Voor de rest, briljant stukje!


Tweety
Tweety zei op 9 sep 2012 - 0:44:
LEEEUUUK
SNEL VERDER
XX


Vamtwii
Vamtwii zei op 8 sep 2012 - 16:57:
Leuk!
Verder
x