Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Glee » A Very Glee Hunger Games » Proloog & Personage's

A Very Glee Hunger Games

9 sep 2012 - 15:59

274

0

356



Proloog & Personage's

AN: Dit is voornamelijk handig om te lezen als je Glee of de Hunger Games niet kent.

Panem, een land met ooit 13 districten. Maar in een opstand van meer dan 70 jaar geleden, waarbij de armste districten voor zichzelf opkwamen tegen het Capitool waarbij ze door enkele districten geholpen werden. Maar het Capitool was te sterk, de districten verloren de opstand en het 13e district werd zelfs compleet weggevaagd. Sindsdien worden de Hongerspelen elk jaar georganiseerd.

1 jongen en 1 meisje uit elk district gaan naar het Capitool, waar aan hun uiterlijk gewerkt voor het binnen halen van sponsors die ze op hun beurt weer nodig zullen hebben om te overleven in de arena.
Eenmaal in de arena waarvan alleen de spelmakers weten hoe deze eruit komt te zien, zullen de tributen tegen elkaar moeten vechten tot de dood erop volgt. Er zullen enkele verassingen zijn in de arena waardoor het spel 'leuk' blijft om naar te kijken.

Nu het Glee gedeelte, elke tribuut zal een personage zijn uit Glee en om het nog een beetje muzikaal te maken voegen we een nieuwe ronde toe aan de Hongerspelen. Naast de opvang van de wagens, de interviews en het trainen zullen we ook nog een soort talenten ronde toevoegen. Waarbij alle tributen zingen om zo nog meet sponsors binnen te halen.

May The Odds Be Ever In Your Favor.

Personage's:
District 1:
Rachel Berry & Jesse St. James.
District 2:
Santana Lopez & Noah Puckerman.
District 3:
Tina Cohen-Chang & Mike Chang
District 4:
Brittany S. Pierce & Blaine Anderson:
District 5:
Mercedes Jones & Sam Evans
District 6:
Sugar Motta & Rory Flanagan
District 7:
Quinn Fabray & Finn Hudson
District 8:
Marley Rose & Sebastian Smythe
District 9:
Kitty Jones & Joe Hart
District 10:
Harmony Abrams & Wade Adams
District 11:
Sunshine Corazon & Wes Taylor
District 12:
Andrea Cohen & Kurt Hummel


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.