Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Ouran High School Host Club » Ouran High School Ladies Club » verdwaalt bezoek

Ouran High School Ladies Club

9 sep 2012 - 15:40

236

1

265



verdwaalt bezoek

Ik zit op de mobiel dus verwacht er niet veel van.

De volgende ochtend loopt Mitsukuni met de slaap ik zijn oogjes door de Host Club. Hij wrijft gapend door zijn oogjes en als hij ze weer open doet ziet hij een meisje staan dat hij eerder bij de Ladies Club had gezien. "Hey" zegt hij met een glimlach. Mamiko glimlacht terug en haar kleine wangetjes worden rood. "Wil je een snoepje?" Vraagt Mitsukuni terwijl hij een zakje met snoepjes uit zijn zak haalt. Mamiko knikt en pakt een snoepje uit het zakje. Ze durft nogsteeds niks te zeggen en kijkt blozend naar Mitsukuni. "Wat doe je hier?" Vraagt Mitsukuni. "I-ik ben verdwaalt..." Stottert Mamiko. Ze kijkt verlegen omlaag en speelt een beetje met haar vingers. "Moet ik je helpen om terug te komen?" Vraagt Mitsukuni op een lieve toon. Mamiko knikt en kijkt hem aan. Mitsukuni glimlacht en pakt Mamiko's hand vast. Hij loopt samen met haar de gang op en Mamiko kijkt blozend naar hun handen. Als ze de deuren van de Ladies Club zie kijkt ze even sip. "Bedankt" zegt ze tegen Mitsukuni. Ze drukt een kus op zijn wang en loopt daarna giegelend de Ladies Club in. Mitsukuni word helemaal rood en kijkt haar na. Zo blijft hij een minuut staan en dan komt hij weer bij zinnen. Hij loopt weer terug naar de Host Club en zijn moeheid is ineens verdwenen. Vrolijk loopt hij naar de meisjes die om hem hadden gevraagt.


Reacties:


ZoeyRedbird
ZoeyRedbird zei op 9 sep 2012 - 15:56:
Snel verder!! Dit is zo'n cool verhaal!!