Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » jij,het zusje van georg;zal bill jou zien staan? » the start of somthing new

jij,het zusje van georg;zal bill jou zien staan?

20 maart 2009 - 9:53

319

0

236



the start of somthing new

jij bent dus de zus van georg(normaal eeft ij da wel nie maja) bill en tom zijn hier 14jaar en georg 16jaar en gustav 15jaar. naam:lavina listing leeftijd:14jaar stijl:emo/goth veel leesplezier!!!<3

je weet dat je broer(georg dus)in een band zit-->develisch maar ze worden een beetje bekender en ze gaan hun naam waarschijnlijk veranderen in tokio hotel.je hebt de rest van de groep nog niet gezien maar daar komt verandering in,je gaat ze vandaag ontmoeten.georg heeft ze uitgenodigt.je hebt je net gedoucht en doet een t-shirt van greenday en een zwarte skinny aan en je rode all-stars.je gaat naar beneden en je ziet georg al aan de keukentafel zitten.geor:ahh,sissie.jij:dag broerie.georg:toch nie zenuwachtig.jij:ikke??georg:ja wie anders?jij:ik ben nooit zenuwachtig.eigenlijk ben je dat wel maar je wilt het nie laten merken.jij:wanneer komen ze??georg:normaal gezien....NU!! en dat gaat de bel (creepy)georg:ik doe wel open.jij:np(vo de onwetende mensen now problem)je gaat naar de zetel en gaat erin zitten(wauw,lekker logisch)dan komen de jongens binnen,1 heeft zwart haar 1 heeft dreads en 1 heeft kort blond haar.je stelt je recht en geeft ze allemaal een hand en lacht eens vriendelijk.wauw denk je die jongen met zwart haar heeft wel ubergeile ogen.georg:dit is dus mn zusje lavina.jij:zus dus je bent maar 2jaar ouder hoor.bill POV:je denkt lavina mooie naam ja ook voor een mooi meisje zalig ze heeft een t-shirt van greenday aan die heeft zeker en vast wel een vriendje maarja.jezelf POV jij:ga je me ze nog voorstellen of moet ik hun namen raden??georg:srry ok hij wijst naar de jongen met zwart haar dit is bill en de jongen met dreads is tom en jongen met kort blond haar is gustav en oja bill en tom zijn een tweeling een 1-eiige.jij:zijn jullie een twin??

bill en tom:jip.jij:dat zou je egt nie op het eerste gezicht zeggen.georg:wa gaan we nog doen?jijDW.tom:jaaaaaaaaaa!!!jullie gaan in de zetel zitten jij zit naast bill en je broer en tom zit naast georg en gustav naast bill.jij:wie begint er??tom:IKK.bill draait eens met zijn ogen.tom:ik kies ....euh LAVINA.jij:waarheid!tom:mmmm,wie vind jij het heetst van ons??jij:euh..bill *bloos* vieuw denk je bill heeft dat blozen niet gezien of wel??


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.