Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » jij,het zusje van georg;zal bill jou zien staan? » hoofstuk 2

jij,het zusje van georg;zal bill jou zien staan?

20 maart 2009 - 10:30

428

1

195



hoofstuk 2

lezeeee!!

georg:ik ben nu,ik kies tom!tom(vol vertrouwen)OEN!!!georg:ok,doe een kip na met geluidjes (nie doordenken)tomMG,zij ge zot ofwa da doek nie ze!!georg:zo erg is da nie ze.tom:ok dan ma nie lache.hij doet het dus en het ziet er best wel grappig uit iederen lacht behalve jij.georg:is er iets sissie?jij:neen hoor,ik ga even naar mn kamer.als je boven bent zegt georg (jij bent er nie bij eh)georg:wa zou er schelen?tom:we hebben toch niks verkeerd gezegd ofzo??georg:neen maar ze is msschien gwn moe ofzo.bill:heb ik ook soms.gustav:ze is wel een toffe.georg:ja net als ik.tom:wie heeft hier nu de dikste nek.iedereen lacht.(terug bij jou)als je boven bent ga je naar je kamer je wilt gwn effe alleen zijn,je miste je beste vriendin die nu op vakantie is,moest ze thuis zijn zou je nu waarschijlijk aant shoppe zijn.je komt binnen in je kamer je gaat op je bed liggen.je staart naar het plafond maar niet voor lang want je valt in slaap.bill POV jij:zal ik anders eens naar boven gaan?georg:doe maar.je loop zachtjes de trap op en je ziet een deur met daarop geschreven LAVINA.je klopt voorzichtig op de deur maar je krijgt geen antwoord dan ga je maar naar binnen je ziet haar slapen wat schattig denk je wat zou je haar zo graag een zoen geven maar je doet het toch niet wat als ze jou niet leuk vind.je legt een deken op haar zodat ze het niet koud zou krijgen.je gaat trg naar beneden je wilt haar egt nie wakker maken ze ligt er zo lief bij.jezelf POV.je word stilaan wakker en je rekt je eens goed uit je kruipt uit je bed en je gaat naar beneden hopelijk zijn je al weg.je ziet georg in de zetel zitten.georg:eyzz sissie.jij:zijn ze al weg?georg:ja,ze moesten op tijd thuis zijn.jij:vertel eens wat meer over bill.georg:oeeeh verliefd??jij:nee gwn.georg:ok,hij is dus de zanger van de band en hij is fan van nena,greenday,placebo,..jij:cool!georg:bwa,ik ben cooler.jij:hahaha georg lolletje.georg:da is nie om mee te lachen.je ma:ETEN!!georg rent naar de keuken tja dat doet hij altijd jij gaat al slenterend naar de keuken.je ma:schat is er iets??georg:jaa,ze is verliefd.jij:georg zwijg!!je ma:maar dat is toch leuk.georg:zeker als het bill is!jij:GEORG!!!!!je hebt er egt genoeg van je rent naar boven zonder te eten je gaat naar je kamer en je gooit ej op bed,je bent egt boos op georg hoe durft hij dat te zegge tegen je ma terwijl je niet op bill verliefd bent of toch wel??neen dat kan niet je hebt hem nog maar in keer gezien je weet niet eens hoe hij is maar toch??



moek verder doen ofnie


Reacties:


saram zei op 20 mei 2009 - 17:14:
Verder aub, t'is zeer mooi...

MIsschien een beetje de stukjes van elkaar schrijven ofzo... Dat is gemakkelijker en aangenamer te lezen vind ik...

t'is maar een tipje, hé

Verder aub, ik ben zeer benieuwd naar het spannende vervolg...