Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Ouran High School Host Club » Ouran High School Ladies Club » Dubbel zoveel pret met een beetje liefde.

Ouran High School Ladies Club

10 sep 2012 - 17:47

434

1

251



Dubbel zoveel pret met een beetje liefde.

Hikaru en Kaoru lopen grinnikend door de gang heen. “wat hebben jullie?”¯ vraagt Haruhi met opgetrokken wenkbrauwen. “we hebben een grap uit gehaald bij de Ladies Club”¯ grinnikt Hikaru. Kaoru knikt instemmend en Haruhi slaat haar hand tegen haar voorhoofd. “dat veroorzaakt alleen maar problemen!”¯ zegt ze. Hikaru en Kaoru halen hun schouders op en lopen verder. Even later horen ze een gil uit de Ladies Club komen en de tweeling schiet in de lach. Kagami, Kagerou en Kaida komen doorweekt de gang op lopen en kijken de tweeling aan. “heel grappig”¯ zegt Kaida op een sarcastische toon. Ze wringt haar haren uit en de andere twee doen hetzelfde. “wij vonden het heel leuk ja”¯ zegt Kaoru met een grijns. Hij en Hikaru lopen grinnikend door tot ze in de deur van de Host Club over een koord struikelen. “en dat vinden wij grappig”¯ lacht de drieling. Ze komen voor de twee jongens staan die op de grond liggen. Hikaru en Kaoru kijken omhoog. “een wapenstilstand dan maar?”¯ vragen ze. De meiden doen even of ze nadenken maar knikken dan. Kaida en Kagerou steken hun hand uit om de jongens omhoog te helpen en glimlachen. “jullie zijn best stoer”¯ zeggen de twee jongens terwijl ze de meiden hun handen aanpakken en op staan. “bedankt, jullie ook”¯ zeggen ze. Hikaru en Kaoru horen opeens een dreigende stem die hun roept. Tamaki zegt dat de drieling weg moet en kijkt de tweeling boos aan “ik had toch gezegd dat we moeten oppassen bij hun!?”¯ zegt hij. “oh kom op, we maakten alleen wat lol en ze zijn leuk”¯ zeggen Hikaru en Kaoru. De twee jongens lopen langs de boze Tamaki die de drieling na kijkt.

Als Hikaru en Kaoru hun jasjes af kloppen vinden ze een briefje in hun zak. Er staan drie telefoon nummers op en daaronder de tekst; Van de meiden die jullie altijd zullen verslaan in lol hebben . De twee jongen grinniken even en lopen naar de 4 meiden die hun hadden aan gevraagd. Meteen beginnen ze met hun bromance-act en de meiden smelten voor hun. Even later betalen de meiden en gaan ze weg. Hikaru pakt zijn mobiel en zet de nummers van de drieling erin. Kaoru doet het ook en zet een klein hartje achter de naam van Kaida. Als Hikaru mee wil kijken klapt hij snel zijn mobiel dicht en kijkt hij de andere kant op. Zijn broer zou hem uit lachen als hij wist dat Kaoru een meisje leuk vind. Toen ze klein waren hadden ze afgesproken om nooit verliefd te worden maar nu had Kaoru die belofte verbroken…


Reacties:


ZoeyRedbird
ZoeyRedbird zei op 10 sep 2012 - 18:01:
Beloftes zijn er om te breken, duhh
maar dit is echt een cool verhaal! Snel verder!!