Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Drugsdealer [Wolfpack] » 007

Drugsdealer [Wolfpack]

12 sep 2012 - 18:08

519

4

306



007

Eindelijk een lang stukje voor jullie, omdat ik zoveel reacties kreeg in zo'n korte tijd!

Lily Amora Black

'Adem in en uit, in en uit.' Bas probeerde me rustig te krijgen, en gelukkig lukte dat ook.
Het idee dat mijn broer in deze klas zou kunnen zitten, maakte me nerveus.
Ik klopte op de deur, en trok m open. Alle ogen uit de klas richtten zich op mij, en ik liep de klas binnen. Bas liep achter me aan en sloot de deur. Ik liep naar de vriendelijk uitziendde docent en schudde haar de hand.
'Klas, dit is het meisje dat haar verhaal gaat vertellen, ik wil dat jullie haar met respect behandelen.'
Ik knikte naar haar, en ze verdween door de deur.
Ik schraapte mijn keel en begon te praten.
'Mijn naam is Lily, en ik kom jullie mijn levensverhaal vertellen. Ik zou graag willen dat jullie stil zijn, en begrip tonen. Deze meneer is Bas, hij is mijn begeleider, en hij blijft erbij. Naderhand zal ik al jullie vragen beantwoorden, maar nu wil ik stilte graag.'
Het was doodstil.
'Dank je. Mijn verhaal begon toen ik tien jaar was. Mijn ouders werkten beide full-time, en we verdienden genoeg. Toen ik tien jaar oud was, kregen mijn ouders een ongeluk. Ze waren op weg naar een warenhuis in Seattle en kregen een auto-ongeluk. Mijn moeder overleed en mijn vader belandde in een rolstoel. We kregen geen geld van de overheid, en mijn vader kon niet meer werken, dus werden we blut. Mijn twee oudere zussen gingen in de stad wonen en stuurden iedere maand een beetje geld naar ons. Ik woondde toen alleen met mijn vader en broer. Helaas was het niet genoeg geld om rond te komen, dus zocht ik een baan. Ik kon niets vinden dus vroeg ik geld aan vrienden. Mijn vrienden waren jaren ouder dan ik. Mijn broer vertrouwde ze niet, maar ik wilde er niets van weten. Mijn vrienden vertelden mij, dat ze een goed bedrijf hadden, waar ik veel aan kon verdienen. Ik nam de baan. Ik moest drugs gaan dealen. Het betaalde goed, en ik werkte al snel hogerop. Ik bleek gouden handen voor het werk te hebben, en verdiende al snel miljoenen. Uiteindelijk werkten mijn vrienden voor mij. Ik kocht drugs, stopte het in kleinere verpakkingen, en verkocht het voor driedubbele winst. We waren in één klap uit de schulden, en mijn broer wilde weten waar ik het vandaan had, maar ik zei niets. Toen ik twaalf jaar oud was, werd ik opgepakt. Een klant - die eigenlijk een spion van de politie was - meldde me. iK kreeg vier jaar. Ik heb mijn straf uitgezeten, en dit is mijn "taakstraf." Dit is het laatste project en daarna ga ik hier naar school.'
Ik nam even een korte pauze, en liet de grote hoeveelheid informatie door hun aderen stromen.
'Ik kom oorspronkelijk hier vandaan, en mijn familie en vrienden wonen dan ook hier. Dan mag je nu vragen stellen.'
Het was stil in het lokaal, en alle kinderen keken met grote ogen naar me. Uiteindelijk ging er één hand vertwijfelend omhoog.
'Hoe heet je?'
Ik grijnsde even nerveus.
'Mijn volledige naam is: Lily Amora Black, de zoon van Billy Black en het zusje van Jacob Black, die hier op school zit.'


Reacties:


LotStuff
LotStuff zei op 13 sep 2012 - 12:44:
*slik*
Ik krijg al zenuwen in Lily haar plaats!
Wat erg goeg geschreven, alleen misschien 1 kleine tip. Neem rustig je tijd om dingen te verwoorden en onder zinnen te brengen. Soms krijg ik het gevoel dat je erg snel doorheen een hoofdstuk gaat. Is niet erg natuurlijk alleen spijtig dat het niet uitgebreider is.
Kus, Lot.


Vamtwii
Vamtwii zei op 12 sep 2012 - 22:50:
Woo! Ik vind dit verhaal echt
heel erg leuk! Ga je gauw verder?
Xxx


duracelkonyn
duracelkonyn zei op 12 sep 2012 - 22:37:
snel verder !
mag ik een melding elke keer wanneer je weer verder bent gegaan?

xx


Tweety
Tweety zei op 12 sep 2012 - 18:12:
SNEL VERDER!!!!
Het is supeerr!!!!! <3