Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Drugsdealer [Wolfpack] » 008

Drugsdealer [Wolfpack]

17 sep 2012 - 18:26

327

3

283



008

Duurde een beetje lang, maar hier is het dan

Lily Amora Black

Na alle vragen, draaide ik de dop van het flesje en nam er een slok van.
Het frisse heldere water bleef me verbazen. Vier jaar lang had ik niets anders dan thee of koffie gedronken. Het smaakte verfrissender.
Bas keek me even aan, en knikte toen naar de klas. Ik keek ook naar de klas, en stopte het plastic flesje weg.
'Ik ben klaar.'
De klas begon te mompelen, en ik kreeg verschillende vragen mijn kant op geworpen.
'Ik weet dat het nog geen tijd is, maar jullie mogen nu eerder weg.'
De tieners stormden door de deur, en ik lachte zacht. Tieners blijven nog steeds kinderen. Wow, nu klonk ik net als een oud wijf. Maar ja.
Bas wenkte me, en samen liepen we naar de directeur. De deur ging langzaam open, en een goedverzorgde man kwam tevoorschijn.
'Ah, Lily toch? Kom verder.' Hij wenkte me uitnodigend, en ik voelde me meteen al op mijn plek.
'Ik heb vernomen dat je begeleider weg gaat, en je op deze school komt.'
Ik knikte, en keek nerveus naar de klok. Wat asl ik hier niet welkom was?
'Geen paniek, je bent van harte welkom, ik wil het alleen met je hebben over de veranderingen.'
'Ja, die heb ik gekregen van Justitie. De afspraak staat dat ik elke dag door een drugshond besnuffeld wordt, en er elke dag een metaaldetector langs me wordt gehouden.'
Hij knitke en schreef alles op. Hij keek ter bevestiging naar Bas, die ook knikte.
'Dan zullen we ons daar aan houden. Je kan vandaag al je boeken ophalen, en morgen begint je eerste dag. Dan kan je vandaag nog alles regelen. Hen je verblijf?'
Ik beet op mijn lip en knikte vertwijelend. De directeur keek me streng aan.
'Ik weet het niet, misschien ben ik niet welkom in mijn oude huis, maar dat moet ik dan vragen.'
'Anders regel je dat vandaag, en haal je morgen je spullen, en dan kom je overmorgen weer naar school. Is dat goed?'
Ik knikte en schudde zijn hand.
Ik ga weer naar school.


Reacties:


LotStuff
LotStuff zei op 18 sep 2012 - 19:23:
Wauwie! Leuk dat ze terug naar school komt.
Ben benieuwd naar meer, je mag gerust iets uitgebreider schrijven hoor, ik hou van details en zeker van details die komen uit een goed verhaal als deze.


Vamtwii
Vamtwii zei op 18 sep 2012 - 12:37:
spannend!
ben benieuwd wat ze nou eigenlijk
precies heeft gedaan! drugs gesmokkeld
waarschijnlijk? Spannend!
Hopelijk willen ze haar wel weer in huis!
ben benieuwd of ze ook een weerwolf
wordt/is <3
gauw verder meis!
Xxx


Tweety
Tweety zei op 17 sep 2012 - 18:30:
sUPER! SNEL VERDER!! XX