Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Drugsdealer [Wolfpack] » 009

Drugsdealer [Wolfpack]

24 sep 2012 - 8:34

379

4

298



009

Jacob Black

Verveeld leundde ik acherover.
De docent had niet eens door dat de helft niet luisterde. Paul en Jared waren zoals gewoonlijk over meisjes aan het praten, waarbij Paul zat te klooien over Kim. Jared kon dat niet hebben, natuurlijk.
'Jongens, chill, just try to act that you're normal.' Ik grijnsde naar hun, en ze keken beledigd.
'Ja, tuurlijk, alsof jí­j super normaal bent, Jake.'
Hij probeerde me een hak te zetten, maar ik was hem voor.
'Dí¡t zei ik ook niet!'
Heel even was het doodstil in de klas, zelfs de docent keek op. Ik kwam langzaam tot de conclusie dat iedereen naar ons leuke gesprek had geluisterd.
Met een klap, sloeg ik mijn vlakke hand op de tafel, waardoor iedereen gelijk angstig hun blik afwendde. De leraar ging door met zijn uitleg, en de rest keek er maar naar. Ik wist dat ze zo hard aan het denken waren, dat hun hoofden zo zouden kunnen ontploffen.
'Kijk, zo doe je dat.' Ik fluisterde het zo zacht dat alleen Paul en Jared het gehoord hadden. Ze grinnikten en begonnen weer enthousiast over Kim te roddelen. Stelletje wijfen.
De bel ging en iedereen haastte zich uit het lokaal. Ik liep er langzaam achteraan, en tieners weken uiteen toen ze ons zagen aankomen. Toch wel één voordeel van zo groot zijn. Maar er waren meer nadelen. Vorige week nog, ik lette niet op, en liep zo tegen een stalen buis aan. En wat was dat weer grappig, want de hele week hoorde ik niets anders in mijn hoofd. Ze waren zo kinderachtig.
Ik plofte snel neer bij ons tafeltje en begon te eten. Paul en Jared vergezeldden me, en de rest kwam waarschijnlijk later.
De kantine deur vloog open, waardoor ik wist dat de rest eraan kwamen. Toen ik naar ze opkeek, keken ze me allemaal nieuwsgierig en boos aan. Ik keek onbegrijpelijk terug.
'Ik dacht dat uitgerekend jí­j ons alles zou vertellen, meneer we-zijn-een-broederschap-dus-geen-geheimen.'
Waar had die kleine het nu weer over.
'Seth, jongen, waar héb je het over?'
Hij snoof even en de rest volgden zijn voorbeeld. Seth kwam naast me zitten en stootte me aan.
'Over je zusje idioot, je hebt nooit vertelt dat je een zusje had.'
'Rachel en Rebecca, dat weet je Seth, ik ben niet in de stemming voor geintjes.'
Hij zuchtte, duidelijk geïrriteerd.
'Over Lily Amora Black.'
Na die woorden versteendde ik.


Reacties:


Pearly
Pearly zei op 27 sep 2012 - 22:21:
Melding als je verdergaat!


LotStuff
LotStuff zei op 25 sep 2012 - 17:47:
Oh oh. nu gaat het komen!
Snel verder.


Tweety
Tweety zei op 24 sep 2012 - 17:07:
AAA!!
Leuk!!
snel verder! xx


Vamtwii
Vamtwii zei op 24 sep 2012 - 15:24:
O Gosh! Wat spannend!
Ga je gauw verder?
Kus!

PS. Jake is zo cool ;D