Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » De Hongerspelen » de 68e hongerspelen. stuur je eigen tribuut in » De instuurlijst

de 68e hongerspelen. stuur je eigen tribuut in

1 okt 2012 - 16:56

69

10

779



De instuurlijst

Hier is dan de instuurlijst. Als je hem hebt ingevuld dan kan je hem sturen in een review. Vanaf nu mag je er 2 insturen in overleg met mij xD

De instuurlijst

Naam van de tribuut:
District:
Geslacht:
Leeftijd:
Lengte:
Gewicht:
Info over familie en vrienden:
Is hij/zij vrijwillig of gekozen:
Zwakte (bijv. verlegen, snel bang, durft niet te doden)
Sterkte (bijv. dapper, goed in verstoppen)
Wapen naar keuze (met welk wapen is de tribuut goed):
Uiterlijk:
Hoe vind hij/zij de hongerspelen:
District aandenken:
Trainingsscore:
Zou hij/zij een bondgenootschap vormen:
Mag hij/zij verliefd worden op een andere tribuut:
Als de tribuut uit District 1,2 of 4 komt traint hij/zij dan en hoeveel:
Extra info over de tribuut:


Reacties:

1 2

Dreamy zei op 1 mei 2015 - 19:19:
info over familie en vrienden SELENE
Geen, woont alleen


Dreamy zei op 30 april 2015 - 21:06:
Naam van de tribuut: Selene Wren Overwhill
District: 2
Geslacht: Vrouw
Leeftijd:17
Lengte:1.76m
Gewicht: 65 kg
Info over familie en vrienden:
Is hij/zij vrijwillig of gekozen: vrijwillig
Zwakte: zelf-opofferings neigingen niet-sociaal. Cynisch.
Sterkte: kan haar gevoel uitschakelen(bij het doden) en kan goed met wapens omgaan, gaat altijd door met een gevecht. Koppig.
Wapen naar keuze (met welk wapen is de tribuut goed): zwaarden, messen
Uiterlijk: dun en gespierd lichaam, Brede schouders, schouderlang, stijl zwart haar, grijze ogen, bleke huid.
Hoe vind hij/zij de hongerspelen: het laat haar koud, zolang ze maar thuiskomt
District aandenken: een ijzeren armband met prikkeldraad erin gegraveerd
Trainingsscore: 10
Zou hij/zij een bondgenootschap vormen: Alleen met Michael, degenen die ze echt vertrouwd.
Mag hij/zij verliefd worden op een andere tribuut: ja, Michael
Als de tribuut uit District 1,2 of 4 komt traint hij/zij dan en hoeveel: traint veel met wapens. Een paar keer per week.
Extra info over de tribuut: Vrienden met Michael, vrijwillig gegaan omdat anders een 13-jarige moest, en het voordeel van een vriend in de spelen. Toen Michael’s moeder dood ging, heeft Selene voor hem gezorgd. Ze zijn onafscheidelijke vrienden geworden. Michael en Selene doen alles voor elkaar en voelen elkaar precies aan.


Dreamy zei op 30 april 2015 - 21:06:
Naam van de tribuut: Michael Phox Corvin
District: 2
Geslacht: Man
Leeftijd:18
Lengte:1.80m
Gewicht: 75kg
Info over familie en vrienden: Moeder is dood, heeft 1 broer van 21, vriend van Selene
Is hij/zij vrijwillig of gekozen: gekozen
Zwakte: laat zich snel verrassen, niet echt heel sociaal. En let niet op de mensen om zich heen zolang ze geen bedreiging voor hem of zijn vrienden/familie zijn.
Sterkte: dapper, gaat altijd door met een gevecht. Een goede jager.
Wapen naar keuze: speren, bijlen
Uiterlijk: breed geschouderd, maar niet dik, meer imposant. Een brede kaak. Donkerblond, sluik haar tot zijn schouders. Groene ogen. Erg gespierd.
Hoe vind hij/zij de hongerspelen: Zwaar, maar haalbaar. Hij is gewend aan goed eten.
District aandenken: leren armband met kleien kralen
Trainingsscore: 9
Zou hij/zij een bondgenootschap vormen: alleen met Selene, degenen die hij écht vertrouwd
Mag hij/zij verliefd worden op een andere tribuut: ja, Selene
Als de tribuut uit District 1,2 of 4 komt traint hij/zij dan en hoeveel: traint vooral op spierkracht, traint een paar keer per week.
Extra info over de tribuut: Vrienden met Selene, toen zijn moeder dood ging, heeft Selene hem weer er bovenop geholpen, het zijn onafscheidelijke vrienden geworden die alles voor elkaar doen. Michael en Selene doen alles voor elkaar en voelen elkaar precies aan.


fablovesU2
fablovesU2 zei op 2 okt 2012 - 9:29:
Naam van de tribuut: Avalon (Rose) Dyrow
District: 5
Geslacht: v
Leeftijd: 16
Lengte: 1.57
Gewicht: 39kg
Info over familie en vrienden: Avalon heeft haar eigen ouders nooit gekend, ze woont bij een man en zijn zoon, die haar opgevoed hebben als een deel van de familie. Ze voelt zich ook alsof ze echt bij hen hoort. Meestal werkt Av gewoon thuis, waardoor ze niet vaak buiten de deur komt, toch heeft ze wel een paar vrienden. Min heeft ze bijvoorbeeld op een marktje ontmoet, een andere vriend van haar is Sage, een van de grootste vijanden van haar broer. Hij kan erg kil zijn, maar zal haar altijd steunen.
Is hij/zij vrijwillig of gekozen: ze is gekozen.
Zwakte: Avalon kan niemand pijn doen, dus ook niet verm**rden. Verder laat ze zich te snel ompraten en offert ze zichzelf te snel voor anderen op.
Sterkte: Ze kan makkelijk iemands vertrouwen winnen en is heel stil.
Wapen naar keuze (met welk wapen is de tribuut goed): Av houd het meest van pijl en boog, ze blijft graag op afstand.
Uiterlijk: Zwart haar, heel bleek en grijze ogen. Ze is klein, maar wel heel slank. Heeft een vriendelijk gezicht en draagt graag donkere, diepe kleuren.
Hoe vind hij/zij de hongerspelen: Verschrikkelijk.
District aandenken: Een ring die ze van Mingo heeft gekregen
Trainingsscore: 6
Zou hij/zij een bondgenootschap vormen: Als ze de kans krijgt wel, dan heeft ze tenminste het vertrouwen van niet alleen zijn.
Mag hij/zij verliefd worden op een andere tribuut: Op Hunter :3
Als de tribuut uit District 1,2 of 4 komt traint hij/zij dan en hoeveel:-
Extra info over de tribuut: -

Van Maartje, maar ze heeft geen Fanfic account


fablovesU2
fablovesU2 zei op 1 okt 2012 - 20:43:
Naam van de tribuut: Hunter Larry Evans
District: 5
Geslacht: Man
Leeftijd: 17
Lengte: 1,96 meter
Gewicht: Slank, maar niet te dun voor zijn lengte
Info over familie en vrienden: Hunter heeft zijn ouders nooit gekend. Zijn moeder heeft hem vlak na de geboorte achter gelaten bij haar broer en daar is Hunter opgegroeid samen met zijn neef. Zijn vader is onbekend.
Is hij/zij vrijwillig of gekozen: Hunter is gekozen.
Zwakte (bijv. verlegen, snel bang, durft niet te doden): Hunter kan vrij snel ge:irriteert zijn, waardoor hij niet goed nadenkt.
Sterkte (bijv. dapper, goed in verstoppen): Hunter kan goed met pijl en boog overweg en dolken zijn ook niet onbekend terrein voor hem. Ook denkt hij altijd goed na voordat hij iets doet.
Wapen naar keuze (met welk wapen is de tribuut goed): Pijl en boog, dolken.
Uiterlijk: http://media.nl.gosupermodel.com/displaypicture?imageid=33838475&large=1
Hoe vind hij/zij de hongerspelen: Hunter vindt de Honger Spelen pure onzin. Hij snapt niet dat mensen het leuk vinden om elkaar af te slachten.
District aandenken: Een houten wolfje dat zijn neef voor zijn 11e verjaardag aan hem gaf.
Trainingsscore: 7,5
Zou hij/zij een bondgenootschap vormen: Hunter zou alleen een bongenootschap afsluiten met iemand uit zijn eigen district.
Mag hij/zij verliefd worden op een andere tribuut: Alleen op iemand die hij vertrouwd en uit zijn eiegn district komt.
Als de tribuut uit District 1,2 of 4 komt traint hij/zij dan en hoeveel: NVT
Extra info over de tribuut: Hunter is erg kalm en beheerst. Hij weet wat hij moet doen om te overleven. Hunter laat weinig van zichzelf los, totdat hij je goed kent.