Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Milkshake luck. » T.G.I.F. [Thank God Its Friday]

Milkshake luck.

29 sep 2012 - 17:48

263

0

166



T.G.I.F. [Thank God Its Friday]

"Yes!" Eindelijk was het vrijdag, de lievelingsdag van Lynn. Samen met haar bff Isabelle, aka Bells gaat ze de stad in (Londen) en daarbij maken ze altijd een bezoekje langs Nando's en Milkshake city.

[Vertaald]
"Hey poeps, kom je nog?" riep Bells nét iets te luid zodat de hele straat het kon horen. "Jah, sorry ik was even afgeleid door die grote zwarte wolk die op komst is." zei ik. "Ben je zeker dat het niet gaat regenen? We moeten toch wel een lange afstand afleggen en als het dan plotseling gaat regenen zijn we de klos!" "Neej, dat gaat vast niet gebeuren!" zei Bells, maar net op dat moment begonnen de eerste regendruppels naar beneden te vallen. "Aughh nee hé!" riep ik en begon m'n pas al te versnellen. Het begon na 2 minuten al te gieten dus begonnen we beide te lopen."Nando's is zeker nog 2 km verder laten we anders eerst naar Milkshake City gaan om te schuilen " raadde ik aan. "Oké" zei Bells en wrong haar sjaal over m'n hoofd uit. "Aaaaaaaaahhh.... dit word oorlog!" riep ik en deed m'n trui uit en wrong hem over haar uit. -Het slechte was wel dat ik op dat moment alleen in een t-shirtje met korte mouwen liep omdat ik er alleen een trui had over aangedaan.- We waren ondertussen al helemaal doorweekt en zaten elkaar nog steeds nat te spatten. "Hier is het!" riep Bells. We kwamen druipend en lachend binnen. Ik kon helemaal niets zien omdat m'n nat haar helemaal in mijn gezicht hing. Ik draaide me om om iets tegen Bells te zeggen, maar ik zette één stap te veel naar achteren. Ik voelde me tegen iemand drukken, verloor mijn evenwicht en viel dan half gillend met die persoon op de grond.

[Einde Hoofdstuk 1]


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.