Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » I hate you,but I love you.... » A stupid day of my stupid life...

I hate you,but I love you....

29 sep 2012 - 17:55

380

3

195



A stupid day of my stupid life...

Amelie moest vandaag mee naar het concert van One Direction,ze verveelde haar de hele tijd dood tot ze in de ogen kijkt van een jongen met bruine ogen.

Ik zucht even en stap in mijn jeansbroek. Nog vier uur voor het concert begint. De saaiste uren van mijn leven starten straks. Ik doe mijn haar in een staart en doe wat make-up op. Ik kijk in de spiegel en knik even. Ik ga naar beneden en hoor meteen dat de radio op het luidste staat en dat One Direction aan het spelen is. Ik zucht even geïrriteerd en draai aan de volumeknop van de radio. "Kan het wat zachter? Ik moet ze straks al twee uur horen zingen." zeg ik en ga in de zetel zitten. "Goed dan. Gaan we vertrekken?" vraagt ze. Ik kijk haar verbaasd aan. "Nu al? We hebben nog vier uur." "Ja maar ik wil graag heel vroeg zijn." Ik zucht even en sta recht. Ik neem mijn handtas en kijk even of alles erin zit. "Ticketten,extra make-up en wat geld.Ik denk dat dat alles is." zeg ik en glimlach zwak. "Mijn cd!" roept mijn zus kwaad. "Je kan het ook gewoon zeggen." zeg ik kwaad en haal haar One Direction cd uit de kast. Ik steek hem in de lucht en laat aan haar zien hoe ik hem in mijn handtas steek. "Nu goed?" vraag ik aan haar. Ze knikt even en ik ga naar buiten. Mijn moeder bracht ons weg,maar daarna moest mijn moeder gaan werken. Ik stap de auto in en mijn zusje stapt ook in maar langs de andere kant. Ik glimlach naar haar en kijk dan uit het raam. Mijn moeder begint te rijden en ik zucht. Waarom ik? Waarom ik? vraag ik me de hele weg af. Als we daar zijn stap ik uit en kijk naar het grote gebouw waar One Direction zo meteen gaat optreden. Ik kijk even op mijn horloge,nog drie uur. Ik zucht even en neem de tickets. "De eerste rij?" vraag ik verbaasd. Dat wist ik nog niet. Als ik vanachter zat zag niemand dat ik het saai vond,maar op de eerste rij? Het locket ging open en ik en mijn zusje gaan ernaartoe. We geven de tickets en gaan naar binnen. Ik ga gewoon tegen de leuning van de trap aanleunen en zucht even. De zaal loopt langzaam vol en van zodra de jongens opkomen begint het gejuich en gejoel te komen.


Reacties:


MalinexPayne zei op 29 sep 2012 - 18:59:
Oehhh, ben benieuwd naar het volgende deel!


Chayenne
Chayenne zei op 29 sep 2012 - 18:56:
omg stoerr, mag ik melding ZOO coool


chandniiii zei op 29 sep 2012 - 17:58:
Super leuk!! ♥