Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Milkshake luck. » Bells best day ever, maybe also mine?

Milkshake luck.

29 sep 2012 - 18:21

212

0

156



Bells best day ever, maybe also mine?

--> Lees hoofdstuk 1

[Vertaald]
'Schaam, schaam...' dacht ik in mezelf. Ik was recht op iemand gevallen en merkte dat er mensen rond ons stonden. Ik trok mezelf recht en keek naar mijn schoenen, mooie roze vans die door het regenweer wat doorweekt waren en waar hier en daar een vuiltje op zat, voor de rest bekeek ik ook de persoon die voor me stond z'n schoenen (de persoon waar Lynn op gevallen was). Ik verwachte dat er naar me geschreeuwd zou worden, dus ik keek nog steeds recht naar beneden. In de plaats van het geschreeuw voelde ik een hand op m'n schouder, ik schrok maar bewoog nog steeds niet. Opeens hoorde ik een zachte jongenstem die zei: " Gaat het, heb je ergens pijn?" wacht wat?! Ik herkende de stem ergens van maar ik kon hem niet thuisbrengen. Ik tilde vliegensvlug mijn hoofd op en keek recht in twee zachte lichte-hazelbruine ogen. "Gaat het?" vroeg hij nog een keer en mijn ogen schoten recht naar zijn blauwe hollister trui die helemaal onder de milkshake zat."So..Sorry!" riep ik. "Het kan geen kwaad hoor." zei de de jongen glimlachend. 'Liam Payne!' Da's juist! Liam Payne van 'The X Factor' van One direction!."Ben jij niet..." "Liam van one direction?" Vulde hij me aan. "Ja inderdaad, ik ben Liam Payne..."


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.