Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » I hate you,but I love you.... » When I see him...

I hate you,but I love you....

30 sep 2012 - 9:44

397

5

187



When I see him...

Amelie verveelt zich dood op het concert en na een paar uur is het nog niet gedaan. Ze moet naar de singeersessie! Ze gaat er met veel tegenzin naartoe,gewoon voor haar zusje maar dan....

Ze beginnen met zingen,ik hoor hoe mijn zusje ook mee zingt en ik zucht even. Na een tijdje zing ik zelf ook mee,ik kende de liedjes al vanbuiten door mijn zusje die ze elke dag tien keer luistert. De jongen met zijn krullen (Harry) zwaaide naar mij,mijn zusje begon te gillen :"OMG,Harry zwaaide naar mij!!" maar ik dacht echt dat hij naar mij zwaaide. Ik haal even mijn schouders op en sluit mijn ogen even terwijl de muziek verder speelt. "A massive thank you for you all!" roept Liam en dat betekent dat het concert gedaan is. Ik glimlach tevreden,nu kwam er nog één laatste stuk: 'De singeersessie' "We moeten rennen." zeg ik tegen mijn zusje en ik neem haar hand beet. Ik begin als een gek te rennen naar de plaats waar de singeersessie gehouden word. Ik wou gewoon niet dat mijn zusje nog dagen gaat huilen omdat we te laat daar waren en dus niet bij de eerste honderd waren,wat tot gevolg had dat ze geen handtekening kreeg. Als we eindelijk door het doolhof van allemaal gillende meisjes bij de tafel zijn geraakt staan we ergens als veertigste,best wel een goede plaats. Als je naar achter kijkt word de rij steeds langer en langer tot er meisjes worden tegengehouden omdat er al te veel binnen zijn. Ik zie hoe ze verdrietig weggaan,ik had zo'n medelijden met hun. Na bijna een uurtje in de rij te staan is het eindelijk aan ons. Ik geef de cd van mijn zusje zodat ze die konden signeren. Zayn vraagt aan mij:"Wat is je naam?" Ik schud even mijn hoofd. "Dit is de fan." zeg ik en wijs naar mijn zusje. "Ze heet Saskia." zeg ik en glimlach even naar Zayn. We lopen verder terwijl alle jongens een handtekening zetten op de hoes van haar cd en ik glimlach en blijf kalm,terwijl mijn zusje helemaal begint te flippen en hen allemaal een knuffel wilt geven. Ik kijk naar de jongen die naar me zwaaide en zonder dat ik het weet blijf ik naar hem staren terwijl ik verderloop. Na een tijdje komt er een klein trapje dat ik dus niet had gezien waardoor ik met een klap op de grond val. Harry komt naar mij en steekt zijn hand naar me uit. Ik neem zijn hand vast en trek me terug recht terwijl ik in zijn grote groene ogen kijk.


Reacties:


1Diloveniall
1Diloveniall zei op 19 nov 2012 - 22:19:
oh my god i want the next partt


Laura
Laura zei op 30 sep 2012 - 15:16:
Echt een leuk verhaal. Leuk bedacht. mag ik een melding bij een nieuw hoofdstuk?


ZoeyRedbird
ZoeyRedbird zei op 30 sep 2012 - 10:53:
Bam. En zo veranderd een directionater in een directioner!!


ilketjeeh zei op 30 sep 2012 - 9:43:
Oeps Ik ga het veranderen ;p


Chayenne
Chayenne zei op 30 sep 2012 - 9:38:
Cooool. Maarum, Harry heeft groene ogen niet bruin. Maar voor derest is het wel gaaaf