Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » ‡ 2002 [TH] » ‡ 3.7.2002

‡ 2002 [TH]

4 okt 2008 - 22:35

911

0

225



‡ 3.7.2002

3:00

Ik word wakker, maar ik weet niet van wat. Ik draai me om en slaak een kreet van verbazing. Naast mij staat dat meisje van gisteren, maar nu zonder dolk! Trillend zet ik me recht. Het meisje lacht even en zegt dan: "Ik ben Mystic!" Ze steekt haar hand uit, maar ik zie het niet. Ik zie enkel haar gezicht. "I-ik ben Seah." Stotter ik. "Weet ik hoor!" Zegt Mystic. Ik kijk haar verbaast aan en dan verdwijnt ze...

10:00

Ik voel dat er iemand op mijn bed komt zitten en word wakker. "Goed geslapen lieverd?" Zegt mijn moeder. Ik zet me recht en knik. "Tom en Bill zijn er, dus kleed je aan en kom naar beneden." Zegt mijn moeder met een glimlach. Ik sta op en pak mijn kleren van een stoel. "Het klikt wel goed tussen jou en die jongens hé?" Ik glimlach even en knik. "Ik zal maar gaan, dan kan je je rustig omkleden." Zegt mijn moeder terwijl ze opstaat. Ze loopt de kamer uit en ik kleed mij om... Daarna loop ik naar de badkamer om mijn make-up op te doen en ik ben klaar..

Ik loop de trap af en zie Tom en Bill in de zetel zitten. "Aha, daar is onze SlaapQueen!" zegt Tom al lachend. Ik steek mijn tong uit en val tussen hun neer op de bank en ik leg mijn handen op de achterleuning van de bank. Daarna leg ik mijn hoofd in mijn nek en doe ik alsof ik slaap. Ik hoor Bill en Tom grinnikken en daarna voel ik 4 handen die mij naar buiten dragen. Ik laat mijn ogen expres toe en beweeg niet tot dat ik die 4 handen niet meer onder mij voel... Daarna voel ik mij vallen.. En daarna allemaal water.. Ze gooiden me in het zwembad! Ik open mijn ogen die meteen pijn doen door het water. Daarna zwem ik meteen naar de oppervlakte waar Bill en Tom zitten te lachen.. Als een gek kruip ik uit het zwembad en duw hun beide in het zwembad. Bill eerst, daarna Tom... Bill komt boven en kruipt er al lachend uit. Maar Tom blijft onder...

Ik kijk over de rand van het zwembad. "Tom?" Vraag ik stil. Tom ligt op de bodem. "Doe iets!" schreeuwt Bill. Ik kijk hem angstig aan en na even aarzellen spring ik in het zwembad. Ik neem genoeg adem en duik naar de bodem. Ik neem Tom vast onder zijn armen en spartel met mijn benen naar boven en daarna sleur ik hem mee naar de kant waar ik hem op leg... Bill komt meteen naast Tom zitten. "Broertje..." Ik kruip ook uit het zwembad en zet me naast Tom. "Bill, kan jij mond-op-mond beademing doen?" Vraag ik angstig. "Nee... Dat heb ik nog nooit gedaan." Zegt Bill. "Oke..." Ik nijp Tom zijn neus toe en adem diep in. Daarna duw ik mijn lippen op Toms lippen en duw alle lucht uit mijn longen. Ik laat hem los en zie hoe Tom water ligt uit te hoesten. "Broertje" Schreeuwt Bill die meteen Tom een knuffel geeft. Ik loop naar binnen en neem een papieren zakdoekje voor mijn mond af te kuisen. "Bah." Zeg ik met een vies gezicht en ik gooi het zakdoekje in de vuilbak, daarna loop ik weer naar buiten en zet me neer naast Tom. "Dankje" Zegt Tom met een glimlach. Ik lach even. "Waar heb je dat geleerd?" Vraagt Bill nieuwschierig. "Mijn moeder is redder in het zwembad en soms leert ze me handige trukjes." Zeg ik. Plots geeft Tom mij een knuffel en ik schrik even, maar daarna sla ik mijn armen ook rond hem. "Dankje" Fluisterd hij in mijn oor. "Graag gedaan" Zeg ik met een glimlach en hij laat mij los...


18:00

Ik, Tom en Bill zitten naar een horrorfilm te kijken. Bill zit alleen in een zetel en ik en Tom zitten in een andere tweepersoons zetel.
Ik voel Toms hand even demeine raken. Ik voel kriebels in mijn buik. Dezelfde als ik daarstraks met die knuffel had... Ik zal toch niet... Nee... Kan niet..! Ik concentreer me weer op de film. Wat is hij eng... Ik schrik van een geluid in huis en gil even en zonder dat ik het besef kruip ik dichter tegen Tom aan... Tom verzet zich een klein beetje en dan pas besef ik hoe dicht ik tegen hem zit. "Sorry.." Zeg ik terwijl ik weer naar mijn eigen plaats kruip. "Nee blijf zitten..." Zegt Tom Stilletjes, ik kijk naar hem en zie hoe rood hij is. voorzichtig kruip ik weer naar hem toe en zet me dicht tegen hem aan... weer voel ik die kriebels...

Ik kon mijn hoofd niet bij de film houden en viel uiteindelijk in slaap. Dicht tegen Tom aan...

19:30

"Word je wakker?" Hoor ik Bill vragen. Ik open mijn ogen en kijk recht in de ogen van Bill die voor mij staat. Ik kijk naast me en daar zit een slapende Tom.. "Wakker worden." Zeg ik zachtjes. Tom opent zijn ogen en geeuwt even. "De film is gedaan." Zegt Bill tegen zijn broer. Tom knikt en staat op. "Je ligt goed hoor Tom." fluister ik in zijn oor. Tom lacht even en geeft mij daarna een snel kusje op mijn wang zo dat Bill het niet ziet.. "Ik denk dat we beter naar huis kunnen gaan." Zegt Bill. Ik knik en loop met hun mee naar de tuin. "Tot morgen!" Zegt Tom en ze verdwijnen over het hek..

Dag 3 is voorbij..


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.