Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Drugsdealer [Wolfpack] » 011

Drugsdealer [Wolfpack]

5 okt 2012 - 7:11

330

3

282



011

Jacob Black

En daar stond ze.
Nonchalant met haar haren los, haar bruine ogen nerveus en haar blik nieuwsgierig.
Dit was door en door mijn kleine zusje.
De geruchten waren waar, Seth had gelijk. Ze was vrij.
En nu was ze hier, het kon geen toeval zijn.
'Hai Jake, ken je me nog?' Haar stem klonk anders dan ik me herinnerde. Veel liever en onschuldiger.
De tijden dat ik haar had gesproken was ze veranderd. En nu ook. Van lief klein meisje, naar stoer meisje, naar prachtige jongedame.
Ik moest toegeven, ze zag er mooi uit. Ik wist zeker dat ik dat weken ging aanhoren.
'Jake?' Haar stem klonk onzeker en ik zag haar nerveus op haar lip bijten. Ze wilde huilend wegrennen, maar ze kon het niet. Er zat blijkbaar toch nog wat van dat stoere meisje erin.
Ik schudde mijn hoofd, om mijn gedachten op orde te brengen, en keek haar nogmaals aan.
Mijn gezicht werd harder, toen ik dacht aan wat ze ons had aangedaan. Ze had ons zomaar laten vallen, alleen maar voor de kick of het geld.
'Ga weg!' Mijn stem klonk zo dreigend, dat haar donshaartjes overeind kwamen. Het klonk meer op gegrom.
Verbaasd keek ze me aan, haar nerveuze houding verdween als sneeuw voor de zon. Ze was niet bang voor me, dat wist ik. Ze was bang voor niemand.
'Dus je kent me nog, ik hou ook van jou hoor' Het sarcasme droop ervan af, maar ik wist dat ze dat laatste meende. Ze hield van me, en daarom was ze terug.
Lily liep weg, iedereen verbaasd achter latend. Nooit was iemand zo brutaal tegen ons geweest. Van je familie moet je het hebben, dus ik begreep het wel.
'Idioot, je hebt je zusje weg gejaagd.' Seth keek me boos aan. Wow wat had hij?
'Wow, ben je ingeprent ofzoiets?'
'Nee, maar ik heb in de klas haar verhaal gehoord. Heb jí­j wel eens geluisterd naar hí¡í¡r kant van het verhaal?'
Ik keek hem niet aan, wetend dat hij dat als een nee zou opvatten.
En dat was ook zo.


Reacties:


Tweety
Tweety zei op 6 okt 2012 - 0:05:
<3 it!
Snel verder! X


Vamtwii
Vamtwii zei op 5 okt 2012 - 21:41:
Oeh! Spannend! Jake is soms ook zo lomp he!
Hopelijk komt het goed tussen hen! Ga zo door.

x


ZoeyRedbird
ZoeyRedbird zei op 5 okt 2012 - 15:46:
keimooi einde!!
het komt toch wel weer goed tussen hen?? natuurlijk komt het goed tussen hen!!
xoxo