Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Drugsdealer [Wolfpack] » 012

Drugsdealer [Wolfpack]

9 okt 2012 - 15:39

341

2

314



012

Lily Amora Black

Vrolijk liep ik de kantine uit, naar buiten.
De zon scheen, en de wolken waren verdwenen. Het was prachtig weer, en ik hoorde de vogeltjes fluiten.
Ik wierp door het raam nog een laatste blik naar mijn broer. Hij keek me strak aan.
Ik wierp hem een kushandje toe, en draaide me toen naar het bos.
Het bos was altijd al een mooie plek geweest voor me. Ik kwam hier altijd heen, als ik ergens mee zat. En dat was vaak.
Ook nu leken mijn zorgen over verblijf verdwenen. Er was geen plaats in mijn lichaam voor onrust.
Mijn familie mocht me niet, dus het leek me sterk als ik bij hun zou overnachten.
Ik zou het nog kunnen proberen bij mijn vorige beste vriendin. Ze was vandaag niet op school, maar ik wist dat ze er was.
Mompelend liep ik naar het bekende huis, waar ik al mintens zes jaar niet meer was geweest.
Na het ongeluk van mijn ouders had ik geen contact meer.
Zachtjes en voorzichtig klopte ik aan, en bleef geduldig en vol spanning wachten. Haar ouders mochten me waarschijnlijk niet meer, zoals zoveel mensen. Maar misschien was ze zelf wel slim genoeg om te weten dat ik het niet voor niets deed. Ik zette niet voor niets mijn leven op spel, terwijl ik dat wel deed. Maar toch.
De deur ging langzaam open.
'Ben je nu al terug, Jar..' Begon ze al, maar toen ze me zag viel ze stil.
'Hoi Kim.' Nerveus glimlachte ik.
Ze kon me wegsturen, en me nooit meer willen zien, maar ik wilde haar niet kwijt.
Ongemakkelijk sprong ze van haar ene been op de andere, zoals ze vroeger ook al deed als ze zich ongemakkelijk voelde.
Zachtjes grinnikte ik en wees naar haar.
'Niets veranderd.'
'Helaas kan ik van jou niet hetzelfde zeggen.' Bang keek ze me aan.
Wacht, was ze nou bang? Voor mij?
Ik zette geschrokken een stap achteruit.
'Je bent bang voor me!'
Ze knikte licht, en keek me moeilijk aan.
Uit het niets voelde ik haar armen om me heen, en ik trok haar onmiddelijk tegen me aan. Dit had ik zo gemist.
Ik had haar gemist.


Reacties:


Vamtwii
Vamtwii zei op 9 okt 2012 - 22:43:
Eindelijk iemand die er wel voor haar is!
Mooi hoofdstuk.<3 Go ON!

X


Tweety
Tweety zei op 9 okt 2012 - 22:16:
Awh<3
En Kim whaaaaaaa
Snel verder! X