Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Star Crossed Lovers » seven

Star Crossed Lovers

13 okt 2012 - 20:38

122

1

189



seven

sorry jongens, dit is echt een kort en slecht stukje. heel erg slecht, maar anders word het denk ik te lang. om te voorkomen dat jullie me gaan aanvallen met brandende fakkels en hooivorken en lepels zal ik vanavond nog een stukje online zetten, deal??

‘Je moet niet vergeten dat je een vraag moet beantwoorden. Bij andere afdelingen hebben ze een wachtwoord. Maar wij zijn niet voor niets ravenklauwers. Wij zijn slimmer dan de gemiddelde tovenaar, dus moeten wij een vraag beantwoorden. Anders zul je moeten wachten totdat een andere ravenklauwer bij de Westertoren komt.’ zei Lilly Simpson. Lilly Simpson was de klassenvertegenwoordiger van de ravenklauwers. Ik knikte maar, terwijl Gwen en Nathalia alweer begonnen te giechelen.
‘Jongens, dit wordt irritant.’zuchtte ik.
‘Sorry Aleentje, maar ik kan gewoon niet stoppen.’ giechelde Gwen. Fijn, nu had ik een bijnaam.
‘Aleentje?’
‘Iets beter kon ik niet verzinnen. Tenminste, niet op korte termijn. Ik zal er over nadenken, deal?’ grinnikte Gwen weer. Ach joh, dat was beter dan niets.


Reacties:


XJoanna
XJoanna zei op 13 okt 2012 - 21:17:
Nou. Doe maar snel dat andere stukje anders vind ik je. MUAHAHAHAHA