Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Star Crossed Lovers » eight

Star Crossed Lovers

13 okt 2012 - 21:22

359

2

210



eight

zo, ik heb nog geen brandende fakkels en hooivorken gezien :D en ook geen lepels :D

‘Hey, ik ben Lena.’
‘En ik ben Paris.’ Ik stelde me voor, net zoals Nathalia en Gwen.
‘Jij was toch degene die terug ging voor een knuffel?’ vroeg Lena nieuwsgierig. Ik knikte.
‘Waarschijnlijk ga ik dat nu de rest van mijn leven horen.’ zuchtte ik.
‘Jep.’ zeiden Paris en Nathalia in koor. Ze keken elkaar aan en begonnen te giechelen.
‘Nee!’ riep ik dramatisch. Paris, Lena, Nathalia en Gwen keken me verbaasd aan.
‘Dadelijk krijgen ze weer een giegelbui! En dan blijven giechelen totdat de zon weer omhoog komt!’ riep ik zo mogelijk nog dramatischer. Dat had ik beter niet kunnen zeggen. Gwen en Nathalia keken elkaar weer aan en kregen spontaan een hysterische lachbui.
‘Welcome in my world.’ Zei ik tegen Lena en Paris. Ook zij hadden een glimlach van hier tot Tokyo. Uiteindelijk begonnen zij ook te lachen.
‘En hier zit ik dan de rest van mijn school loopbaan mee opgescheept.’ Dat lieten de vier meiden niet op zich zitten. Paris en Gwen pakten een kussen en begonnen een kussen gevecht. Nathalia en Lena begonnen met kietelen.
‘Whahaha! Niet doen! Nu word ik spastisch!’ gilde ik.
‘Kan het wat zachter!’ riep iemand vanuit de leerlingenkamer.
‘Ja, alsjeblieft stop!’ smeekte ik.
‘Dat wilde ik horen.’ zei Paris met een grijns. Ik rolde met mijn ogen.
‘Misschien is het beter als we gaan slapen.’ stelde Gwen voor.
‘Dat zou beter zijn.’ zei Lena. Ik maakte haar zin af.
‘Maar dat wil nog niet zeggen dat dat leuker is.’
‘Dus, waar gaan we over kletsen?’ vroeg Nathalia.
‘Hebben jullie al leuke jongens gezien?’ vroeg Paris meteen.
‘Nog niet.’ gaven we allemaal toe.
‘Damn it.’ zei Paris verdrietig. ‘Ik had me zojuist verheugd op al die knappe spettertjes die hier rond zouden lopen.’
‘Zojuist?’ vroeg Gwen met opgetrokken wenkbrauwen.
‘Verheugd?’ vroeg ik terwijl ik me omdraaide.
‘Spettertjes?’ vroeg Nathalia met een overslaande stem.
‘Ik heb de hele vakantie met mijn ouders doorgebracht. Dan ga je vanzelf netjes praten.’ verklaarde Paris. Gwen en Nathalia begonnen weer hysterisch te giechelen.
‘Niet alweer!’ riep iemand in de leerlingenkamer.
‘Ja, ja dus wel.’ Mompelde ik, maar ik had een grijns op mijn gezicht.


Reacties:


Tweety
Tweety zei op 28 okt 2012 - 19:23:
Whaha ik zit hier zelfs met een big smile op mn gezicht xd
<3


XJoanna
XJoanna zei op 13 okt 2012 - 21:32:
Omg ik ben gewoon de eerste die op dit hoofdstuk reactie geeft. Leuk eah nee. Okee huilen dan maar. Nee grapje. Ga maar snel verder !