Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Only you.[Eind] » Hoofdstuk 7.You don't know...

Only you.[Eind]

16 dec 2012 - 20:08

1278

5

375



Hoofdstuk 7.You don't know...

Niet zo'n heel groot hoofdstuk, maar toch enjoyy Image and video hosting by TinyPic

Ik liep vrolijk het strand op. De wind waaide door mijn haren heen en de golven van de oceaan kletterde woest tegen de rotsen aan.
Ik ging op een rots aan de waterkant zitten en pakte mijn mobiel. Ik liet de wind mijn gezicht in blazen, er was niet veel, maar wat er was was aardig verfrissend.
'BOE!'
2 handen pakte mijn schouders plotseling vast. Ik schok niet, dit deed hij wel vaker.
'Waarom ben je hier? En niet bij de rest?' vroeg ik toen Niall naast me kwam zitten.
'Ik miste jou. En ten slotte hadden we pauze.Maar wat doe jij hier?'
Ik keek vrolijk in zijn blauwe ogen daarna haalde ik mijn schouders op.
'Ik denk dat ik even weg wou zijn van alle drukte.' ik keek dromerig naar het strand en hoe er tientallen camera's zich weer klaar maakten voor de volgende shot.
Ik zuchtte.
'Wat is er?' vroeg Niall.
Ik keek hem verliefd aan.
'Nou, nog geen half jaar geleden deden jullie mee aan the X-factor, en kijk jullie nou eens, jullie maken een videoclip voor jullie eigen liedje.'
Ik gebaarde naar het strand.
Niall volgde mijn hand.
'Wat probeer je daar mee te zeggen?' vroeg hij.
Ik keek hem geschokt aan.
'Niks, ik bedoel alleen, dat er gewoon heel veel gebeurd is in een half jaar, heel veel.' zei ik.
Ik wou niet dat hij dacht dat ik niet superblij voor hem was. Alleen ik moest het allemaal nog even verwerken.
Niall lachte.
'Ik weet wat je bedoeld.' Hij gaf me zachtjes een kusje op mijn neus. Dat deed hij altijd, het vrolijkte me op.
'Ik wil alleen zeggen dat ik super trots op jullie ben.' Ik sloeg mijn armen om hem heen en liet mijn hoofd op mijn borst rusten.
'NIALLER!'
Louis kwam er rennend -Voor zover je kunt rennen in zand- naar ons toe.
'We, moeten, verder, met, de video.' hijgde hij.
Niall lachte en keek me aan.
'Ga je mee?' vroeg hij.
Ik haalde mijn hoofd van zijn borst af en pakte zijn hand.
'Tuurlijk.'
We stonden op en liepen met Louis mee terug naar de set.
'Veel plezier.'
Ik ga Niall snel een kusje en ging uit het beeld zitten in het zand.
De jongens renden vrolijk van hot naar her, het water in het water uit en het was een heel grappig gezicht.
'En... we zijn klaar!' riep de regisseur toen ze de laatste beelden geschoten hadden.
Niall kwam vrolijk op mij afrennen.
Ik stond op en deinsde achteruit.
'Geen knuffel?'
Hij spreidde zijn armen en liep lachend op me af.
'Nee nee nee ga weg!' moeizaam rende ik door het zand heen.
Niall was sneller en sloot zijn armen om me heen.
'Nee!' gierde ik lachend.
'Jammer voor jou.' lachte Niall.
We vielen samen in het zand ik onder en Niall boven, hij hield mijn handen vast, zodat ik geen kant op kon.
'Laat me gaan.' piepte ik lachend.
'Daar moet je eerst iets voor doen.' grijnsde hij.
Niall zijn lippen raakte zachtjes die van mij.
Ik opende glimlachend mijn ogen weer. Niall liet mijn handen los zodat ik weer op kon staan.
Ik schudde het zand uit mijn haren en keek toen naar mijn kleren, die nu onder het natte zand zaten, omdat Niall nog nat was geweest.
'Dankjewel.' zei ik sarcastisch waardoor we daarna in lachen uitbarstten.
'Zo Tinsley.' Louis kwam iets te onschuldig naar mij toen lopen. Harry liep grijnzend achter hem.
Ik keek hen vragend aan.
'Ja?' vroeg ik een beetje zenuwachtig.
'Nu je toch nat bent...' zei hij.
Ik schok.
'Oh nee, dacht het niet!' ik draaide me om en wou naar achteren rennen, maar ik had Zayn en Liam niet gezien, waardoor ik in hun armen rende.
'Neeeee!' stribbelde ik tegen terwijl de jongens mij oppakten en me naar de koude oceaan tilden.
'NEEE!' gilde ik nog harder toen ik boven het water hing.
'Niet laten vallen! Alsjeblieft!' smeekte ik ze.
'Te laat.' grinnikte Zayn.
De jongen gooide me het water in waardoor ik drijf en drijf nat was.
'Oh die krijgen jullie terug!' zei ik lachend.
Ik rende de zee uit, maar leek geen bedreiging voor de jongens.
'Kom op, je bent een meisje.' lachte Harry.
'Denk je dat ik jullie niet aan kan?' ik ging met mijn handen in mij zij staan.
'Dan klopt dat.' lachte ik terwijl ik mijn handen liet zakken.
Ik schudde wild met mijn hoofd zodat de spetters van mijn haren de jongens nat maakten.
'Ik denk dat me moeder nogal boos word als ze me zo hier komt ophalen.'
Ik keek met een pijnlijke blik naar mijn kleren, die kleddernat waren geworden natuurlijk.
'Wat maakt het ook uit.' zei ik terwijl ik me schouders ophaalde.
'Kom mee.' lachte Niall. Hij pakte mijn hand en nam me mee naar de set, waar handdoeken lagen.
'Hier.' hij gaf me een blauwe badhanddoek.
Ik sloeg hem rillend om me heen, de wind was nu bijzonder koud.
Niall sloeg zijn armen om mij heen zodat ik het nog warmer kreeg.
Verlieft legde ik mijn hoofd weer op zijn borstkas.
'Zin om een stukje te wandelen?' vroeg Niall.
Ik knikte.
Samen liepen we over het strand. Ik pakte zijn hand vast.
'Heb je het nog koud?' vroeg hij.
Ik schudde mijn hoofd en keek hem aan.
'Nee hoor, de zon heeft me opgewarmd.' Ik liet zijn hand even los om de handdoek van me af te halen en om me nek te hangen.
We gingen samen op een aangespoelde boomstam zitten.
Ik legde mijn hoofd op Niall's schouder en deed mijn ogen dicht.
'Ik hou zoveel van je.' fluisterde Niall.
Ik glimlachte tevreden.
Niall was officieel het liefste vriendje die elk meisje zich maar wou wensen. Hij was gewoon zichzelf.
'Ik hou ook van jou.' fluisterde ik vrolijk terug.
Niall ging ongemakkelijk verzitten. Ik haalde mijn hoofd van zijn schouder en keek hem vragend aan.
'Wat is er?' vroeg ik.
Niall keek me verbaasd aan.
'Niks.' zei hij.
Ik keek hem waarschuwend aan.
'Niall, er zit je iets dwars, wat is er?'
Hij keek naar de grond.
'Nou, ik vraag me af. Vind je het vervelend? Al die fans enzo?' vroeg hij.
Ik lachte.
'Zit dat je dwars? Niall, je bent zo lief.' ik knuffelde hem.
'Nee natuurlijk vind ik het niet erg, ik ben hartstikke trots op jullie, en jullie verdienen al die aandacht. Waarom zou ik ze erg vinden?'
'Nou, je bent nu mijn vriendin enzo...'
Ik zuchtte.
'Maak je daar nou maar niet zo druk om, ik vind jullie fans geweldig.' ik gaf hem een kusje op zijn wang.
Niall glimlachte.
'Oh Niall, denk eens na, jullie hebben zo'n grote toekomst.'
Ik legde mijn hoofd weer op zijn schouder.
'Hoe zie jij ons over een paar jaar.' zei Niall.
'Jullie hebben 3 albums uitgebracht, zijn wereldwijd beroemd, hebben een eigen boek, een eigenlijk film, en een serie op Nickelodeon.' zei ik.
Niall lachte.
'Nou hoe zie jij jezelf over een paar jaar dan?' vroeg ik beledigend terwijl ik weer mijn hoofd optrok.
Niall keek me grijzend aan. Hij pakte mijn handen vast en keek me on mijn ogen aan.
'Over een paar jaar, zijn wij getrouwd, wonen we in een heel mooi groot huis met een zwembad en hebben we het gelukkigste kindje op de wereld.' zei hij.
Zijn uitspraak liet mij blozen, zag hij onze toekomst echt zo voor zich?
Ik glimlachte.
Niall buigde naar voren en drukte zijn lippen zacht op die van mij.
'Uhum...' zei een stem.
Ik opende snel mijn ogen weer. Niall en ik keken vragend naar wie ons moment had verstoord.
Het wat Liam.
'Ik wil jullie niet storen, maar Tins, je moeder is er.'
Ik knikte en stond op.
'Dankje Liam.' zei ik vrolijk. Niall stond ook op en we liepen met zijn drieën terug naar het begin van het strand.
Eenmaal daar zwaaide me moeder vrolijk vanuit de auto.
Ik ging tegenover Niall staan en gaf hem een kusje.
'Ik zie je morgen weer.' zei ik.
'Doei Tins.'
Ik gaf de andere jongens ook nog een knuffel en stapte toen in.
'Tinsley! Waarom zijn je kleren zo nat?' vroeg moeder geschrokken.
'Nou er was water, en er waren 5 jongens en...' ik hoefde het niet verder uit te leggen. Moeder begon te lachen en we reden weg.


Reacties:


tamarastyles
tamarastyles zei op 6 okt 2013 - 7:54:
Ik heb alles gelezen! Serieus, je bent echt goed!! Maar st is fantastico daar MOEST ik op reageren!!! This is sooo cute! Mijn familie word gek van me want ik blijf maar gillen ^^

xxxxxxxxxxxx


Faylinn
Faylinn zei op 25 okt 2012 - 22:24:
...... MEER ....meer ik vind dit vehaal zoooo geweldig ! Ga snel verder plzzz


XJoanna
XJoanna zei op 25 okt 2012 - 21:08:
Aaaaahw


RockPrincess
RockPrincess zei op 25 okt 2012 - 18:17:
KINDJE VAN NIALL EN TINSLEY: NILEY <33
Sorry, dat moest heel eventjes. WAT EEN LIEFLIJK HOOFSTUK!

'Oh nee, dacht het niet!' ik draaide me om en wou naar achteren rennen, maar ik had Zayn en Liam niet gezien, waardoor ik in hun armen rende.

Hihi, dat stukje vond ik heel leuk!


Letra
Letra zei op 25 okt 2012 - 15:50:
Omg! Geweldig! Zo zooo geweldig meiskee ! (:
Ik vond dat ene stukje zo ongelooflijk schattig!
Niall keek me grijzend aan. Hij pakte mijn handen vast en keek me on mijn ogen aan.
'Over een paar jaar, zijn wij getrouwd, wonen we in een heel mooi groot huis met een zwembad en hebben we het gelukkigste kindje op de wereld.' zei hij.

ongelooflijk lief en goed beschreven!
Nou, snel verdeer! Omg, le moí­ smacht !