Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Save your kisses for me..!x [TC] [-Continued-] » Deel 20

Save your kisses for me..!x [TC] [-Continued-]

24 maart 2009 - 19:26

590

0

245



Deel 20

enjoy

Tom POV
‘Tom?’, hoor ik slaperig. Ik kijk Bill lachend aan. ‘goed geslapen?’, hij knikt en glimlacht. Dan staat hij op en loopt naar de keuken. ‘wat ga je doen?’, ‘drinken!’, ‘oké.’, niet veel later komt Bill terug met een fles cola vast. Hij zet die neer op tafel en komt weer tegen me aan liggen. ‘moet jij morgen niet naar school?’, vraagt hij nadat hij zijn blik op de klok had laten vallen. ‘nee, hoezo?’, ‘ow, gewoon ik dacht, morgen is het woensdag en dan is het meestal school.’, ‘ja, maar wij hebben morgen vrijaf.’, ‘ach zo, leuk, kom je dan hierheen?’, ‘misschien kan ik hier blijven slapen?’, Bill knikt. ‘is goed idee, bel je vader op!’, zegt hij opgewonden. Ik grijns en neem mijn gsm en zoek de nummer van men vader. Als ik die heb gevonden bel ik hem meteen op. ‘met Jög.’, ‘hoi pap!’, zeg ik. ‘ow, hey Tom, wat is er?’, ‘nou, je weet toch dat ik nu bij Bill ben hé?’, ‘ja.’, ‘en dat ik morgen geen school heb.’, ‘ja.’, ‘nu mijn vraag, mag ik bij Bill blijven slapen?’, ‘ja mij best, maar morgen kom je wel naar huis, donderdag heb je weer wel school.’, ‘ja pap, is goed, doei!’, ‘doei!’, ‘en?’, vraagt Bill na dat ik heb opgehangen. ‘nou…pap vindt het goed.’, Bill glimlacht tevreden en drukt een kus op mijn wang. ‘en dat is het enige wat ik krijg?’, Bill knik. ‘ik heb honger.’, zegt hij dan. Ik knik; ‘ik ook wel.’, ‘pizza bestellen?’, ‘ja, is wel goed.’, antwoord ik, Bill knikt, staat op en neemt de telefoon. ‘ja, hallo, ik zou pizza willen bestellen.’, … ‘ja, wacht effe, Tom?’, ‘ja?’, ‘wat voor pizza moet jij?’, ‘Hawaï’, ‘oké, twee pizza Hawaï.’, … dan legt Bill af. ‘ze komen er zo aan.’, ik knik tevreden. Dan komt Bill voor me staan en zonder nog maar iets te zeggen zet hij zich neer op mijn schoot met zijn gezicht naar me toe. ‘dat ze maar opschieten.’, mompelt hij. ‘veel honger of zo?’, hij knikt. ‘maar als ze niet snel komen ben jij de dupe?’, ‘hoezo?’, ‘dan eet ik jou op.’, ‘doe je niet?’, ‘doe ik wel.’, ‘maar dan heb je mij niet meer, dat weet je toch?’, ‘jawel, dan heb ik je altijd héél erg dicht bij mij.’, ‘en wat als je naar het toilet moet?’, ‘ow ja, oké dan zal ik wel wachten.’, ik glimlach. ‘goed zo.’, ‘dat zeg je tegen een hond!’, en hij kijkt me dom aan. ‘sorry lieverd, was niet zo bedoelt, ik bedoelde dat het goed is dat je me niet gaat opeten.’, hij knikt maar, dan gaat de bel en Bill springt op en doet de deur open. ‘ja, doei.’, Bill komt de woonkamer weer ingewandeld met twee dozen pizza, één geeft hij aan mij en dan komt hij naast me zitten en begint te eten, ik open mijn doos en begin ook te eten, want ik heb best wel honger.

Als we beide klaar zijn met eten gooit Bill de twee dozen weg en zet zich weer naast me op de zetel. Dan staat hij plots op en loopt naar de tv en opent de kast waar de tv opstaat. ‘film?’, ik knik en ga achter hem zitten en sluit mijn armen op zijn taille heen. ‘welke?’, vraagt hij dan terwijl hij de films aankijkt. ‘die?’, Bill knikt en neemt de film. ‘hup, hup, aan de kant.’, zegt hij ik sta op en ga weer zitten, Bill steekt de film in, drukt op play en komt weer tegen me aan zitten.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.