Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Only you.[Eind] » Hoofdstuk 8. On air.

Only you.[Eind]

16 dec 2012 - 20:08

1130

5

421



Hoofdstuk 8. On air.

Image and video hosting by TinyPic

Ik zat in de auto met de jongens. We waren op weg naar het radiostation waar hun nieuwe single What Makes You Beautiful werd gepresenteerd, voor de eerste keer.
Natuurlijk moest ik mee met de jongens, ik was hun mascotte, hun geluk. Als ik niet mee zou gaan zou er vast iets ergs gebeuren, volgens de jongens.
Als het aan mij lag was lag dat toch een beetje anders. Ik had niks te klagen, maar toch snapte ik niet helemaal waarom de jongens me nog steeds zagen als hun mascotte.
Al moest ik toegeven, dat ik er geen bezwaar tegen had.
De auto stopte. Niall legde zijn hand op mijn been. Ik keek hem aan in zijn hemels blauwe ogen.
De jongens stapten als eerste uit. Ik haalde diep adem en stapte ook de auto uit.
Duizenden fans gilden zonder ook maar oogcontact gemaakt te hebben. Niall pakte mijn hand vast terwijl hij vrolijk de fans begroette.
Hij wou me laten zien aan de wereld. Hij wou laten zien dat ik van hem was.
Glimlachend en zwaaiend liepen we naar binnen.
Ik was nog nooit in een radio studio geweest, dus ik keek mijn ogen uit, maar ja, een half jaar geleden was ik ook nog nooit in een muziek studio geweest.
En nu kende ik de route naar Londen Studio uit mijn hoofd.
We gingen zachtjes aan de ronde tafel zitten.
'En nu iets heel speciaals, we laten jullie de nog nooit eerder vertoonde, eerste single van One Direction horen!'
Een vrolijk deuntje begon te spelen.
Het was hetzelfde vrolijke deuntje die dit eerste half jaar gehoord had, ik hield van dat deuntje.
Ik kende het liedje al van voor naar achteren en andersom. Ik wist dat al de meiden die nu naar de radio luisterden helemaal uit hun dak gingen, maar ik kende het liedje nu al zo lang, dat het niks nieuws voor me was.
Toch vond ik elke keer als ik het opnieuw luisterde steeds geweldig. OP een of andere manier werd het toch niet saai.
Toen het liedje was afgelopen begon de Dj te praten.
'We hebben hier de jongens van One Direction in de studio zitten. Jongens, hoe vinden jullie het dat jullie jullie eigen single hebben?' vroeg hij serieus.
Nadat de jongens wat blikken hadden uitgewisseld beugde Louis naar voren om antwoord te geven.
'We vinden het absoluut geweldig, en we hadden dit allemaal niet kunnen doen als we onze fans niet hadden.' zei hij.
Zo gingen de vragen nog een tijdje door en ik voelde me compleet nutteloos in de studio. Ik was het meisje die stil tussen de beroemde jongens van One Direction zat. Ik voelde me heel dom.
'En nu even iets ander, ook hier in de studio zit Tinsley. Het meisje die One Direction al steunt sinds ze in de eerst live show van de X-factor stonden. Tinsley, he vind je het om overal mee naar toe te gaan?'
De vraag overviel me een beetje, er werd mij toch iets gevraagd.
'Nou, ik vind het geweldig om met de jongens mee te touren, en het is altijd heel gezellig. Ik ben zo trots op ze.' zei ik uiteindelijk.
Ik voelde me nu nog dommer dan dat ik al was, blunderen op de radio, voor heel Engeland, was het ergste wat me nu kon overkomen. Ik was altijd buiten beeld geweesd, en eigenlijk was ik daar aan gewend.
'En vertel eens hoe je deze jongens heb leren kennen.'
Het liefst had ik die Dj nu neergeslagen, ik was hier echt niet goed in.
Ik zocht naar de juiste woorden.
'Ik ken Liam al heel we leven, we zijn samen opgegroeit. En toen Liam mee ging doen aan the X-factor, werden ze samen in een groep geplaatst, en daar ken ik de andere jongens ook van.'
Ik kwam heel moeitlijk uit mijn woorden. Wat de Dj eindelijk ook door kreeg. Hij knikte begrijpenlijk -Wat dom was, niemand kon het zien- en ging verder met de jongens.
Na een half uur namen we afscheid en gingen we weer na de studio. Ik stapte zuchtend in de auto.
Toen we allemaal zaten zuchtte ik nog eens.
'Wat is er Tins?' vroeg Liam.
'Ik wil nooit meer geïntervieuwt te worden.' zei ik waarschuwend maar toch met iets van vrolijkheid in me stem tegen de jongens.
Ze barstte in lachen uit.
'Lach me maar uit ja!' zei ik ook lachend.
'Ik was vreselijk.' ik begroef mijn gezicht in mijn handen.
'Je was niet vreselijk. Je was alleen...' probeerde Harry.
Ik lachte.
'Hazz, kap maar, ik ben gewoon niet gemaakt voor radio of TV.' lachte ik.
Na nog een half uur waren we weer bij de studio. Ik stapte uit.
Niall pakte mijn hand weer vast en zo liepen we hand in hand naar binnen.
Het werd laat, en het begon al donker te worden.
'Ik denk dat ik maar eens naar huis ga.' zei ik.
Ik liep naar mijn tas en pakte mijn tas om weg te gaan maar Niall hield me tegen.
'Wou je wat doen vanavond?' vroeg hij me.
Ik dacht na, ik had niet echt plannen voor mijn zaterdag avond. IK had geen dingen voor school te doen, want ik had toch vakantie. En me moeder maakte zich vast niet druk als ik bij Niall bleef.
Ik schudde mijn hoofd.
'Nou, er is een supersterrenhemel buiten, en ik heb hier..'
Niall liep naar een kamer, ik liep vragend achter hem aan. Hij haalde een mandje tevoorschijn waar een kleed overheen lag.
'... een mandje vol met eten, en ik zoek nog iemand om die 2 dingen mee te delen.'
Ik liep verliefd op hem af en pakte het mandje.
'Nou weetje, eigenlijk was ik van plan om naar Shine te gaan vanavond, maar ik zit veel liever met jou onder de sterrenhemel.' zei ik.
Shine was een van de populairste dicotheken in Londen, en natuurlijk maakte ik een grapje, maar Niall nam me serieus.
'Wou je echt naar Shine gaan?' vroeg hij.
'Nee, kom.'
Ik draaide me om en liep we naar de heuvel achter de studio. Niall legde het kleed neer en ik ging erop zitten.
Ik klopte naast me als teken dat Niall naast me moest gaan zitten, maar hij was duidelijk nog niet klaar.
Hij haalde 6 kaarsen uit de mand en stak ze aan om ze vervolgens te verdelen over het kleed.
Daarna pakte hij 2 dozen pizza en wat te drinken en ging naast me zitten. Hij schonk een een glas Sinas in en voor zichzelf Cola, zoals altijd.
Ik nam een slok en liet het koolzuur op mijn tong prikkelen.
'Vandaag was geweldig.' zei ik terwijl ik een stukje pepperoni pizza pakte.
Niall knikte.'
'Behalve dan dat ik het hele intervieuw verpest heb.' ik keek blozend naar de grond.
'Je hebt het niet verpest.' lachte Niall. Hij pakte ook een pizza stukje en legde een arm om me heen. Ik legde mijn hoofd op zijn schouder.
En zo zaten we een tijdje geruisloos te genieten van de sterrenhemel.
Ik sloot mijn ogen en genoot van de geur van Niall's trui en viel langzaam in slaap.


Reacties:


tamarastyles
tamarastyles zei op 6 okt 2013 - 8:02:
Ik denk dat ik ook maar eens begin met reacties geven...
Echt cute dit! En je maakt veel minder schrijffouten dan in het begin van het verhaal! (Sorry, dat klinkt een beetje bot) maar je bent vooruit gegaan! Maar ik ben toch een beetje bang voor iets veedrietigs in het verhaal, het gaat al heel lang goed en er komt vast een keer een probleemhoofdstuk...

xxx


RockPrincess
RockPrincess zei op 26 okt 2012 - 17:53:
Ik vind het allemaal zo schattig :3
Ik zit echt met een permanente glimlach dit verhaal te lezen en steeds denk ik: 'awwww, wat lief!'

Ook omdat Tins alles zo mooi en groot en wauw vind en de jongens eigenlijk ook. + ik zie die twee jaar jongere Niall weer voor me. KOETJIE! <3

Loooooots of love! xx


Letra
Letra zei op 26 okt 2012 - 8:09:
Lieverdjee! Je schrijft weer een fantastisch realistisch geweldig lovable hoofdstuk!
Jeeees, zo ongelooflijk schattig ;3. Je schrijf stijl, ik ben dr nog steeds fan van ;3
Snel verder zusieee !


XJoanna
XJoanna zei op 26 okt 2012 - 6:55:
Aaaaaaaahw Zo lief!


Faylinn
Faylinn zei op 26 okt 2012 - 0:31:
Iieee ik vind dit zooon lief verhaal. Je moet verder schrijven ik DWING JE MWAHAHAHA. Onder de sterrenhamel met niall omg net een droom.en ran word.je de volgende ochtend wakker en wil.je zo weer verder dromen