Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » terrible lies [END] » The breakup

terrible lies [END]

26 okt 2012 - 21:47

759

4

374



The breakup

''ik ben thuis!' riep ik door het appartement. Ik gooide mijn tas in de hoek van de kamer. Sophia kwam de kamer binnen met twee kopjes thee.
'' Hier drink maar lekker op.' Zei ze toen ze het kopje met thee in mijn handen drukte. Ik nam een slok van de thee.
''Ik ga vanmiddag weg.' Zei ze
''Ja naar je vriendje zeker.' Zei ik op een plagende toon.
'' ja logies toch hij is mijn vriendje.' Zei ze licht gëiriteerd.
''Als je gaat dan ben ik alleen hier en dat vertrouw je niet toch?' zei ik terwijl ik haar vragend aankeek.
'''Wacht even, ik krijg een smsje.' Zei ze gauw.
Ze las het smsje een keek me aan .
"Je gaat niet mee.'
''Waarom niet?' Vroeg ik verdrietig.
'' Omdat hij hier heen komt .''
de deurbel ging.
''Ik doe wel open!' riep ik toen ik naar de deur rende. Ik keek door het raampje in de deur. ja dat was hem . ik opende de deur en omhelsde hem.
''Niall!'riep ik blij hem te zien.
''hoi Lyra.'Zei hij lachend '' Wat een warm welkom.'
''Ze heeft je gemist.'Zei Sophia die tegen de muur aan stond'' en ik ook.'
Niall liep naar haar toe
''ik jou ....jullie ook.' Zei hij glimlachend. Hij zoende Sophia .
''aawww liefffff!!' Riep ik iets te hard. Sophia en Niall keken me aan .
'' Sorry .' Zei ik toen ik naar de kamer liep.
Wat waren zo ook schattig samen. Ookal had ik stiekem een crush op Niall. Dat hoefde natuurlijk niemand te weten. Stel je voor dat ik dat zou zeggen. Ja ik ben verliefd op het vriendje van mij zus . Dat zou zo stom klinken.
''Ik ga naar boven!' Riep itoen ik de trap op rende. Ik pakte een boek en begon te lezen. Ik las heel vaak.
het was nu 4 uur en ik zou om 5 uur stoppen met lezen .

''Lyra! kom nu naar beneden.' Riep Sophia boos. Ik keek op mijn wekker. 6 uur ik moest eten. Ik gooide mijn boek op het bed en ging naar beneden . Sophia stond boos bij de tafdel en keek me aan .
''Ga zitten.' Zei ze . Ik zag in haar ogen dat ze boos was.
''Sorry ik...'
'' Ja je was weer aan het lezen'. Ze legde de nadruk op het woord weer. Ze pakte een schep van de spinazie en gooide het op mijn bord.Ik nam een hap en keek weer naar Sophia. Ze keek verdrietig.Zo keek ze altijd als ze ruzie had gehad met Niall, maar dit keer was het erger. Ze keek alsof het haar echt heel pijn deed.
''Soph...... heb je ruzie met Niall.' Vroeg ik bang dat ze boos zou reageren.
''Nee wat denk jij !!!' Zei ze boos.
Ik had het kunnen weten ze had ruzie met Niall dat kon ik zien aan haar reactie.
'' Wat is er gebeurd tussen jullie?'
'' Niets helemaal nietss.....' Ze keek verdrietig naar beneden. Ik was van plan om door te vragen maar dan zou ze alleen maar boos worden. Ik at mijn eten op en nam ondertussen een paar slokken van mijn drinken.
'' Ik ..... ik heb inderdaad ruzie met Niall.'gaf Sophia toe.
'' Ow ik eeh.'
''je ... wat?'
'' ik wou vragen hoe erg jullie ruzie is?'
'' het is ....' Sophia begon te huilen.
'' nee is het.. is het uit .' ik had medelijden met haar .
ik liep naar haar toe om haar te troosten.
'' Maar waarom?'
'' Ik vertel je dat liever niet.'
'' maar ik ben je zusje.'
'' Moet jij geen huiswerk maken?' zei sophia bot.
'' Ik heb zomervakantie en het is morgen trauwens zaterdag, maar als je zo graag van me af wilt dan ga ik wel naar boven een boek lezen ofzo.' Ik stond op en liep naar boven. Mijn mobiel lag op het bed . Ik pakte hem en ging zitten. Ik had geen smsjes. Ik verstuurde er een naar Niall.

heey,
omdat het nu uit is tussen jou en Soph
kunnen wij toch nog wel vrienden blijven
toch?
i hope so.
Xxx Lyra


Nog geen minuut later had ik een smsje terug.

hoii,
tuurlijk blijven wij gewoon vrienden kun je
trouwens afspreken?
je hebt vakantie toch?
misschien kan je ook komen slapen ?
Xx Naill


misschien kan ik afspreken en ik heb vakantie.
maar slapen gaat niet denk ik want dat
vind Soph niet goed. Maar ik ga nu slapen
ik ben moe. slaaplekker Nailly.
Xxx Lyra.


Oke,
jammer dat je niet kan komen slapen.
Sleepwell Sweetheart.
Xxx Your Nailly.


Noemde hij me nou net sweetheart ,zo noemde hij Sophia toen ze nog iets hadden. zou hij mij ook leuk vinden . ppfff dat moest ik uit mijn hoofd zetten . ik was moe en zou het me gewoon verbeelden . ik ging liggen op mijn bed en deed mijn ogen dicht. en viel langzaam in slaap met Niall in mijn acherhoofd.


Reacties:


fallinlove
fallinlove zei op 24 jan 2013 - 19:43:
Take you change Lyra!!!!!


Letra
Letra zei op 26 okt 2012 - 22:35:
Ohgeudd, Dit hoofdstuk is echt een leuk begin ;3.
I really loved the messages hihhi. WHA HET IS UIT xd, Go Lyra, grijp je kans. Ook al is het absoluut niet leuk voor Sophia xd.
Snel verder meiss! Really love ittt


Faylinn
Faylinn zei op 26 okt 2012 - 22:16:
dank juuuuu


Chayenne
Chayenne zei op 26 okt 2012 - 22:13:
WOOOOWIEEEE <3 dit is amazingggg LOVE IT