Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cody Simpson » meeting with CS » go on facation

meeting with CS

26 okt 2012 - 22:01

761

0

313



go on facation

dankje voor het kezen van mijn eerste verhaal! Xx p.s. let niet op mjn spellingsfouten

anna wordt om 5 uur in de ochtend gewekt door haar moeder.
aan doet voorzichtig haar ogen open en zegt dat ze nog wil slapen.
anna's moeder komt bij anna op haar bed zitten en zegt dat ze er over een half uur echt uit moet komen.
anna gaat zitten en duwt haar moeder van haar bed af.
haar moeder staat op en loopt weg.
anna gaat weer liggen en probeert te slapen, als ze eindelijk slaapt komt anna's zusje binnen stormen en roept ANNA JE MOET UIT BED KOMEN!!!
anna gaat meteen zitten en stuurt haar zusje weg.
anna's zusje is weg en anna klimt haar bed uit ze klikt het ligt aan en pakt de kleren die op haar bureau stoel liggen. ze loopt naar de badkamer en legt haar kleren op het kastje wat in de badkamer staat.
ze trekt haar pyjama uit en stapt de douche in.
na 10 minuuten is ze klaar met douchen en droogt haar af.
ze trekt haar kleren aan en loopt de inloop kast in.
ze borstelt haar haar en doet er snel een simpele staart in.
anna loopt naar beneden, ze is nog niet binnen en haar moeder drukt een stuk brood in haar hand. anna eet het broodje snel op en rent weer naar haar kamer.
ze pakt haar mobiel en stuurt haar vriendin een sms er staat in

hee lieve hendrika, ik ga zo weg en dan zit in het vliegtuig op naar australië
in het vliegtuig heb ik wifi dus ik hoop dat je niks hebt afgesproken met iemand en dat ik je nog even kan zien voordat ik in australië ben.
veel xxjes Anna.

anna stopt haar mobiel in haar zak, pakt haar ipad van haar bed en neemt de laders mee naar beneden.
als anna weer beneden is zitten haar ouders en haar zusje op de bank te wachten. anna's vader staat op en zegt dat ze in de auto moeten stappen.
anna loopt naar buiten met haar koffer en haar kleine rugzakje.
ze gooit haar koffer in de kofferbak en gaat in de auto zitten. haar zusje komt naast haar zitten. haar zusje legt haar hoofd op anna's schouder en stopt haar duim in haar mond. als alles is ingeladen stappen anna's ouders ook in.
anna's vader rijd. hij start de auto en ze rijden weg.
anna kijkt naar haar zusje en ziet dat ze slaapt. ze glimlacht en kijkt op haar mobiel. Yess een sms van Hendrika! ze opent het bericht.

hee anna! nee ik heb nog niks afgesproken. sms je me als je in het vliegtuig zit?
Xx Hendrika.

anna glimlacht en klikt haar mobiel weer uit.
Ze ziet het lichter worden buiten en vraagt aan haar moeder of ze er bijna zijn.
anna's mieder zegt dat anna nog 10 minuten moet wachten.
anna zucht en doet even haar ogen dicht.
als anna haar ogen weer open doet is haar zusje ook al wakker.
anna kijkt naar buiten en het is alweer licht.
ze zijn er! het is half zeven en het vliegtuig naar australie gaat om kwart voor zeven. anna stapt snel uit de auto en doet de kofferbak open ze gooit alle koffers er uit. iedereen stapt uit de auto en pakken de koffers. ze lopen zo snel mogelijk naar binnen. ze zijn binnen en lopen naar het vliegtuig waar ze in moeten zitten om naar australië te gaan. ze geven hun koffers aan een meneer. de meneer zet hen koffers netjes in een soort kamertje waar nog veel meer koffers staan. ze lopen met zijn vieren het vliegtuig in en gaan zitten.
anna heeft nog steeds het kleine tasje op haar rug. ze doet hem open en pakt er een pakje kauwgum uit en geeft haar ouders en haar zusje een kauwgumpje. er klinkt een stem door het vliegtuig dat zegt dat ze over 1 minuut gaan. ze stoppen allemaal het kauwgumpje in hun mond en beginnen te kouwen. anna pakt haar mobiel en zet muziek aan en doet haar oortjes in. ondertussen smst ze hendrika en zegt.

hee hendrika ik zit nu in het vliegtuig, we waren bijna te laat.
ik hoop dat je dit zo snel mogelijk leest en gouw reageert.
xxsjes anna.

anna kiest een liedje uit en zegt tegen haar zusje dat ze gaan opstijgen.
anna's zusje pakt anna's arm vast en zegt dat ze weer naar huis wilt. anna zegt dat ze door moeten kauwen.
haar zusje kouwt hevig door en vraagt wanneer ze nou gaan op stijgen. anna zegt kijk maar naar buiten.
haar zusje kijkt naar buiten en ze ziet een grote blauwe lucht een paar wolken en de stad waar ze wonen het lijkt wel een mieren stad ze anna's zusje.
anna kijkt haar zusje aan en sluit haar ogen


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.