Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cody Simpson » meeting with CS » aan komen in australie

meeting with CS

26 okt 2012 - 22:31

332

0

312



aan komen in australie

hoofdstuk 2! waah bedankt voor het lezen en let weer niet op mijn spellings fouten

anna krijgt een sms en schrikt, ze doet haar ogen meteen open en pakt haar mobiel. nog maar 11 uur maar hendrika heeft wel gereageert.

hee anna! sorry dat ik laat reageer.
was weer in slaap gevallen ghihih.

anna lacht zachtjes en smst meteen terug.

hee hendrika! hahah maakt niks hoar het is heel moai in het vliegtuig!

anna drukt haar mobiel weer uit. en draait haar hoofd naar achter waar haar ouders zitten. ze zegt dat ze honger heeft. haar vader pakt een tas die tussen haar ouders in staat. haar vaspder haalt er een koekje uit en een zkje snoep voor haar zusje.
anna kijkt naar haar zusje ze geeft het zakje snoep en gaat weer goed zitten.
ze pakt haar tas weer voor en pakt haar ipad. ze kijkt op haar facetime app en ziet dat hendrika heeft gevraagd of ze ook kwam facetimen.
anna nodigt haar ook weer uit en hendrika neemt op!
hee hendrika roept anna!
anna laat het uitzicht aan haar vriendin zien en hendrika zegt waaauw!
ik wou dat ik ook mee ging! anna lacht en zegt dat ze moet gaan. haar ipad is bijna leeg en ze gaat nog even slapen. ze zegt doei tegen hendrika en drukt haar ipad uit stopt em in haar tas en gaat slapen.

als anna wakker wordt is het 2 uur tijd om te landen. ze hoort weer een stem door het vliegtuig zeggen dat ze gaan landen. het zusje van anna slaapt nog dus anna moet haar wakker maken. anna zegt voorzichtig tegen haar zusje dat ze er bijna zijn. haar zusje wordt wakker en kijkt naar buiten. ze zijn er. de stem klinkt weer door het vliegtuig. ze moeten nog twee minuten wachten tot ze uit het vliegtuig mogen.

als de twee minuten al even om zijn en anna al weer met haar ouders en haar zusje in een huur auto zitten kijkt anna op haar mobiel en smst hendrika.

hee hendrika!! OMG we zijn nu in australië en het is hier zooo moooi!
sms me terug! xxsjes anna!


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.