Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Save your kisses for me..!x [TC] [-Continued-] » Deel 21

Save your kisses for me..!x [TC] [-Continued-]

24 maart 2009 - 19:26

447

1

243



Deel 21

enjoy

Tom POV
Na de film staat Bill weer op en steekt de dvd weg. De film was leuk, nou, het deel dat ik van heb gezien dan, want Bill leidde me af. Niet dat hij er iets aan kon doen, maar hij was gewoon zo lief. Hij zat redelijk geïnteresseerd naar de tv te kijken. ‘Bill?’, ‘mja?’, mompelt de jongen die de dvd wegzet. ‘waar is Simone?’, ‘met Lien naar oma.’, ik knik. ‘dus, wij zijn alleen?’, Bill knikt en komt weer naast me zitten. ‘lieverd, is er iets?’, ‘nee hoor, hoezo?’, en hij kijkt me lachend aan. ‘nee, gewoon, ik dacht dat er iets was.’, hij schudt hevig zijn hoofd. ‘als er iets was of is had ik het je wel gezegd.’, ik knik begrijpend. ‘Bill, ik weet niet of je hier over wilt praten, mare, weet je eigenlijk wanneer Drake vrij komt?’, Bill lijkt na te denken. ‘eigenlijk, stond er niet echt een datum op, als hij zich ‘goed ging gedragen’ en ‘wanneer er plaats te kort was’ mocht hij gaan, omdat ‘het geen erge vorm van pedofilie was’ nou, schijt hem toch!’, zegt Bill gefrustreerd. ‘hé doe eens rustig, wij weten toch beter? En trouwens, wat kan jij je nou nog maken?’, ‘veel.’, mompelt Bill. ik zucht. ‘liefie, zodra je er nog maar iets van verneemt dat hij vrij is bel je me meteen op en dan blijf ik bij je, goed?’, Bill knikt en geeft me een knuffel. ‘daarom hou ik dus van je.’, mompelt hij. ‘ik hou sowieso van jou.’, zeg ik terug.


Bill POV
Waarom is Tom zo lief? ‘tompie?’, ‘ja Billa?’, ‘waarom ben je zo lief?’, ‘hoe bedoel je?’, ‘ja nou, ik bedoel, waarom ben je zo lief voor mí­j?’, ‘omdat, nou gewoon…’, ‘oké, ik begrijp het helemaal.’, en ik wijk mijn blik van hem af. ‘Bill, hoe kan ik dat nou uitleggen?’, ‘geen idee.’, mompel ik. ‘Bill, nou hoef je niet zo te doen omdat ik dat niet kan uitleggen!’, ‘ik ben niet boos of zo, het is gewoon..raar, oké?’, ‘Bill waarom ben je nou boos?’, ‘ik ben niet boos, luister je eigenlijk wel!?’, en ik sta op van de zetel en ga voor hem staan. ‘als je zo doet hoeft het vandaag niet hoor!’, zegt Tom en duwt me aan de kant. ‘Tom, sorry!’, hij draait zich om. ‘waarom word je dan boos als ik zeg dat ik het niet kan uitleggen?’, ik haal mijn schouders op. Tom legt zijn handen op mijn schouders. ‘Bill…-‘, begint hij. ‘-je weet toch dat ik van je hou?’, ik knik. ‘dan is het allemaal toch goed?’, weer knik ik. Tom glimlacht en omhelst me dan. ‘maar ik begrijp je wel hoor.’, mompelt hij.


Reacties:


Hugbear
Hugbear zei op 11 maart 2010 - 20:22:
maar is Drake niet opgepakt vanwege aanranding (of verkrachting)? Want het is toch niet alleen pedofilie?
Sorry dat ik zo flauw doe hoor, maar ik vroeg het me gewoon af