Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Only you.[Eind] » Hoofdstuk 10.Londen House.

Only you.[Eind]

16 dec 2012 - 20:08

959

3

433



Hoofdstuk 10.Londen House.

Ik weet dat Wolverhampton veel verder van Londen af ligt, maar omdat het anders zo ingewikkeld werd XD. Enjoy readingg:) Image and video hosting by TinyPic

Ik liep de trap af naar de deur.
Vlug deed ik hem open.
5 jongens keken me grijzend aan.
'Em, Hoi...' zei ik.
De jongens bleven me grijzend aankijken.
'Heb je wat te doen vanmiddag?' vroeg Niall.
'Em, nee. Maar...' ze lieten mij mijn zin niet af maken.
Niall pakte ruw mijn arm beet en duwde me in de auto.
Ik schudde mijn hoofd terwijl de jongens bij me in het busje gingen zitten.
'Kunnen we nu eindelijk door?' vroeg de chauffeur.
De jongens knikte enthousiast.
Ik keek bang naar 5 jongens die me nog steeds grijzend aan keken.
'Em, krijg ik n met grijzen en glimlachte nu vriendelijk.
'We gaan naar Londen.' zei Harry.
Ik keek hem verbaasd aan en schudde mijn hoofd.
'We willen je wat laten zien.' zei Niall.
'Oke...' antwoordde ik nog steeds verbaasd.
Na een half uur in de auto gezeten te hebben stopten we uiteindelijk op een plek die ik nog nooit gezien had.
Er stond een groot huis die omringt was met een houten hek.
Ik keek de jongens vragend aan maar die gaven geen kik.
Ze stapten uit en ik volgden ze zuchtend.
'Jongens kunnen jullie opschieten? Ik moet nog wat huiswerk doen en..' Niall onderbrak me.
'Wacht nou maar kom eens mee.'
Hij pakte me weer bij mijn pols beet en trok me naar het hek.
Harry deed het open en we liepen met zijn zessen het hek door.
We stonden nu voor een groot huis.
Ik zuchtte en keek ze vragend aan.
'Leg uit.' ik wees naar het huis.
'Oke, omdat we nu veel bij elkaar moeten zijn hebben we besloten dat we een groot huis nemen en daar samen in gaan wonen.' legde Zayn uit.
Ik keek ze met open mond aan.
'Hierin?' vroeg ik terwijl ik keek naar het grote huis, het zag er gezellig uit.
'Jep, kom maar mee.' Louis liep naar voren en stak de sleutel in de deur, die daarna open ging.
We liepen het huis binnen. Ik keek mijn ogen uit zo groot was het, alles stond er al.
'Hoe hebben jullie al die meubels zo snel versleept?' vroeg ik terwijl ik de al ingerichte woonkamer binnen liep.
'Wij niet, het management is er al een tijdje mee bezig.' legde Liam uit.
'Dit is zo cool!' zei ik enthousiast.
Ik liep door naar de keuken, die er spik en span uit zag.
'En boven zijn alle kamers.' zei Niall die bij me ging staan.
'Jij hebt zelfs een eigen kamer, dus je kan zo vaak blijven logeren als je wilt.' zei hij glimlachend.
Ik knuffelde hem.
'Ik lig veel liever bij jou.' fluisterde ik.
Niall grinnikte en gaf me een kusje.
We liepen het hele huis door, elke kamer, elk detail bestudeerde ik.
Toen we uiteindelijk weer beneden in de woonkamer zaten keek Niall me aan.
'Wat vind je er van?' vroeg hij.
'Ik vind het hier fantastisch! En ik vind het zo geweldig dat jullie jullie eigen plekje hebben nu!' zei ik enthousiast.
'Ik ben blij dat je het leuk vind.' Hij glimlachte naar me.
'Je mag dus zo vaak komen als je wilt.' zei hij.
'Ik kom heel vaak langs!' beloofde ik.
'Als het mag van me moeder...' zuchtte ik.
Ik had er een hekel aan als ik al mijn huiswerk moet inhalen, maar ik wou zo veel mogelijk bij Niall en de andere jongens zijn.
Toch moest ik me meer gaan focussen op me studie. Ik moest mijn examens echt halen.
Na een hele dag in het huis te hebben rondgehangen besloot ik echt naar huis te gaan.
'Niall, het spijt me, maar ik moet echt gaan nu.' zei ik uiteindelijk.
Niall's gezicht vertrok.
'Waarom nu al?' vroeg hij bedroeft.
'Sorry lieverd. Maar ik moet echt aan me huiswerk beginnen.' zei ik met tegenzin.
'Oke dan, maar je beloofd dat je snel weer komt.' hij keek me met blauwe puppyogen aan.
Ik kneep hem in zijn wang.
'Zulke schattige oogjes kan toch niemand weerstaan.' zei ik.
Hij lachte.
'Tuurlijk kom ik snel weer, zo snel mogelijk.'
Ik wist niet of ik het hem kon beloven om weer terug te komen, maar ik ging mijn uiterste best doen.
'Kom, ik breng je wel weg.'
Hij pakte mijn hand vast en liep samen met me naar de auto.
Hij deed de deur open als een echt ''gentleman'' en ging zelf ook in de auto zitten.
ik legde mijn hoofd op zijn schouder en sloot verliefd mijn ogen.
'Tinsley.' fluisterde hij.
Ik tilde mijn hoofd op en keek hem vragend aan. Hij pakte mijn hand vast.
'We zijn al bijna een jaar samen, ik wil iets speciaals voor je doen.' zei Niall.
'Iets speciaals? Niall, alsjeblieft, ga geen dure dingen voor me kopen.' smeekte ik hem.
Niall lachte.
'Misschien, ik kan nog niks beloven.' Hij haalde een hand door mijn haar.
'Waarom vind je het eigenlijk zo vervelend als ik dure dingen voor je koop?' vroeg Niall.
'Omdat ik vind dat je niet alles aan mij moet uitgeven als ik je niks terug kan geven.' zei ik.
Hij lachte.
'Je hoeft me niks terug te geven, alleen je liefde is genoeg.' Hij boog zich voorover en duwde zacht zijn lippen op die van mij.
De auto stopte voor mijn huis.
'Dan ga ik maar.' zei ik teleurgesteld.
'Wanneer zie ik je weer?' vroeg hij bedroefd.
Ik gaf hem een kusje op zijn wang.
'Snel genoeg, ik beloof het je.' ik glimlachte lieflijk en stapte de auto uit.
Zuchtend deed ik de deur open en liep ik naar binnen.
'TINSLEY!' riep een boze stem uit de woonkamer.
Ik zuchtte nog eens en gooide de deur weer dicht om vervolgens de woonkamer binnen te lopen.
'Waar ben jij geweest?' vroeg moeder boos.
'Ik ben in Londen geweest, bij je jongens, alleen ik ben eerder naar huis gekomen om mijn huiswerk te maken. Dus je kan kiezen, of ik ga nu bezig met me huiswerk, of we blijven nog een half uur schreeuwen tegen elkaar.' zei ik ongeïnteresseerd.
Moeder leek even van slag.
'Ga dan maar bezig met je huiswerk, maar de volgende keer vraag je eerst of je weg mag.' waarschuwde moeder.
Ik knikte en liep de trap op.
Met tegenzin ging ik aan mijn bureau zitten en begon ik aan me huiswerk.


Reacties:


tamarastyles
tamarastyles zei op 6 okt 2013 - 8:16:
Tinsley en niall zijn supercute samen maar ik hoor niks meer over liam. Hij is wel haar beste vriend! Wel jammer dat je hem in dit verhaal links laat liggen! Echt leuk dat ze een eigen kamer heeft! En ik ben benieuwd hoe de moeder dochter ruzies zich gaan ontwikkelen!

xxx


Letra
Letra zei op 27 okt 2012 - 12:28:
Lieverd toch, schrijf niet zulke perfecre en realistische hoofdstukken! *jaloeziee*
Dit hoofdstuk is weer ultiem cute, as usual.
Ik vind het echt lief, en hun samen en omg.
Verderr lieveeerd !


Faylinn
Faylinn zei op 27 okt 2012 - 12:19:
stomme school altijd weer leuke tijden afnemen . grrrr .omg ze heeft een eigen kamer in HET One Direction huis. Niall en Tinsley passen zo goed bij elkaar.
dit stukje vond ik zoo schattig :

'Tinsley.' fluisterde hij.
Ik tilde mijn hoofd op en keek hem vragend aan. Hij pakte mijn hand vast.
'We zijn al bijna een jaar samen, ik wil iets speciaals voor je doen.' zei Niall.
'Iets speciaals? Niall, alsjeblieft, ga geen dure dingen voor me kopen.' smeekte ik hem.
Niall lachte.
'Misschien, ik kan nog niks beloven.' Hij haalde een hand door mijn haar.
'Waarom vind je het eigenlijk zo vervelend als ik dure dingen voor je koop?' vroeg Niall.
'Omdat ik vind dat je niet alles aan mij moet uitgeven als ik je niks terug kan geven.' zei ik.
Hij lachte.
'Je hoeft me niks terug te geven, alleen je liefde is genoeg.' Hij boog zich voorover en duwde zacht zijn lippen op die van mij.