Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Only you.[Eind] » Hoofdstuk 11. Loving you.

Only you.[Eind]

16 dec 2012 - 20:08

1355

3

360



Hoofdstuk 11. Loving you.

Ik weet niet zeker of alle tourdates kloppen, het stond op wikipedia, maar volgensmij klopt het niet helemaal. Maarja, ENJOYY Image and video hosting by TinyPic

Ik zat in de bus op weg naar het 1D house, zoals de meeste fans het noemen.
Niemand wist waar het stond, alleen ik, de leden zelf en het management.
Ik stapte de bus uit en liep vrolijk naar het huis. Het was laat, maar ik mocht niet eerder weg.
Ik was aardig bijgekomen met het schoolwerk, ik lag nu in ieder geval niet meer ver achter.
Vrolijk deed ik het hekje open en liep ik naar de deur op vervolgens aan te bellen.
Na een paar seconden werd er al open gedaan.
Een vrolijk gezicht keek me aan.
'Tinsley! Eindelijk je bent er!' zei Niall vrolijk.
Ik stapte naar binnen en begroette hem met een kus, daarna deed ik mijn schoenen uit en liep ik vrolijk naar de woonkamer.
'De andere jongens zijn er niet, ik weet niet waar ze zijn, maar ze zijn er niet.' zei Niall die me achtervolgde naar de woonkamer.
'Oh oke...' gaf ik antwoord.
'Nog een maand.' zei ik terwijl ik op de bank ging zitten.
'Ja, een maand, dat is best veel hoor.' zei Niall die naast me ging zitten.
'Weet ik, ik ga je alleen zo missen, ik wil zo graag mee.' ik legde mijn hoofd weer op zijn schouder.
'Dat kan ik begrijpen, ik wil ook dat je mee gaat, maar daat kan echt niet Tins, we gaan heel de wereld over en zijn 8 maanden lang weg. Jij moet nu echt bezig met school.' zei hij
Ik zuchtte.
Over een maand zouden de jongens op tour gaan. 18 December om precies te zijn.De hele wereld over. Naar Amerika, Ierland, Frankrijk, Nederland, Duitsland, Spanje, Italie en noem maar zo op. Ik zou er een moord voor doen om mee te reizen. Niet alleen om hun geluk te brengen, maar ook omdat ik nog nooit buiten de grenzen van Engeland was geweest.
'Weet ik. Maar ik loop nu echt bij, misschien loop ik zelfs voor...' Niall onderbrak me.
'Tinsley, alsjeblieft. Ik snap dat je met me mee wilt, en je kan me vast wel een keer zien optreden in de voorjaarsvakantie of de meivakantie maar je kan echt niet mee, het spijt me echt heel erg.'
Hij gaf me een kusje.
'Ja je hebt gelijk Sorry, ik ga je alleen zo missen die 8 maanden lang.' zei ik.
'Ik kom heus wel eens thuis. Met kerst bijvoorbeeld.' zei hij.
'Dan kom ik naar je toe.' zei ik.
'Dat zou ik geweldig vinden. We vieren op 2e kerstdag kerst mijn zijn allen. Daniëlle, Eleanor, Perrie, en jij...' zei hij.
'Ik beloof dat ik zal komen! Als me moeder niet weer een of ander familie etentje heeft geregeld zoals vorig jaar.' zuchtte ik.
Vorig jaar had ik met kerst niet naar Niall gekund omdat me moeder mijn oma mijn opa me tantes en ooms en me neefjes en nichtjes had uitgenodigd.
'Deze keer kom ik.' zei ik toen ik zijn gezicht zag.
Het treurige gezicht veranderde in een blij gezicht.
'Zeg heb je zin in pizza?' vroeg hij terwijl hij al naar de telefoon liep en het nummer van de dichtstbijzijnde pizzeria indrukte.
'Heb ik een keus?' vroeg ik lachend.
Niall schudde zijn hoofd en legde de telefoon aan zijn oor.
'Ja hallo mario met mij, mag ik 2 salami pizza's?' vroeg hij.
'Oke, ja, bedankt. Tot zo.'
Hij hing op en legde de telefoon weer neer.
'Het is er in 10 minuten.' zei hij glimlachend.
'Nou mooi, ik heb honger.'
Niall ging weer naast me zitten en sloeg een arm om me heen.
Na minder dan 10 minuten ging de bel al weer. Hij stond vrolijk op en liep naar de deur om de pizza's aan te nemen daarna liep hij weer vrolijk terug de woonkamer in en snoof aan de dozen.
'Heerlijk.' zei hij dromerig.
Hij zette de dozen op tafel en opende er eentje, wat handig was, want als je ze alle twee opende waren ze sneller koud.
We pakten een stukje en begonnen gulzig te eten.
'Mmm. Echt de lekkerste pizza ooit!' zei ik enthousiast.
Niall liet merken dat hij het met me eens was door te knikken.
'Zeg, waar gaan jullie nou eigenlijk eerst heen?' vroeg ik terwijl ik me het gemakkelijk maakte op de bank. Niall dacht na.
'18 december tot 11 januari blijven we in Engeland, dus misschien kan je dan een keer mee, aangezien het dan kerstvakantie is. Dan gaan we naar Schotland, dan komen we weer terug in Engeland, dan blijven we hier tot 22 januari en dan gaan we naar Ierland!' zei hij enthousiast.
Ik glimlachte. Niall vond het altijd geweldig om op te treden in zijn eigen vaderland. Zijn thuis.
'Dan blijven we heel lang thuis tot 13 april, dan gaan we naar Australië en Nieuw Zeeland.'
Hij klapte vrolijk in zijn handen.
'COOL!' gaf ik toe.
'Dus... Terwijl ik hard me best zit te doen op school ben jij de wereld aan het verkennen bent?' vroeg ik jaloers.
'Em, ja.' lachte Niall.
Ik pakte mokkend nog een stukje pizza.
'Ik ga heel veel foto's maken, en video's en dan stuur ik jullie die allemaal op. Zodat je er ook een beetje bij bent.' zei hij vrolijk.
'Dat is lief.' ik glimlachte.
Na 2 uur gekletst te hebben en pizza gegeten te hebben, die nu wel koud was, keek ik op de klok.
Geschrokken sprong ik op.
'Het is al half 11! Ik moet echt gaan nu!' zei ik.
Me moeder zou me afmaken als ik om 11 uur niet thuis was.
'Blijf hier.' Niall trok aan me hand en ik ging weer zitten.
'Maar Niall... Ach waarom ook niet?' lachte ik.
Ik pakte mijn mobiel en smste mijn moeder.

Mam,
Vind je het erg als ik bij Niall blijf
slapen? ALJEBLIEFT?
Het is weekend...
En ik heb niet veel huiswerk meer.
Xxx Tins.


Ik loog, ik wist niet zeker of ik nog veel of weinig huiswerk had. Maar ik wou deze nacht bij Niall blijven.
Een minuut later smste moeder me terug.

Is goed hoor lieverd.
Je hebt heel erg goed je best gedaan
de laaste weken. Dus veel plezier.
Xxx.


Ik glimlachte.
'Ik mag blijven!' zei ik vrolijk.
'Mooizo.' Niall gaf me vrolijk een kus en liep naar de keuken om de tafel op te ruimen.
'Wil je wat te drinken?' vroeg Niall.
'Ja doe maar, ik wil graag was casis als je dat hebt.'
'Tuurlijk heb ik dat.'
Hij kwam terug met een glas cola en een glas casis. Hij gaf het glas casis aan mij.
Vrolijk dronk ik het op.
Na nog een paar uur gezellig gekletst te hebben strekte ik me uit.
'Niall, ik ben moe. Kunnen we gaan slapen?' vroeg ik slaperig.
Niall gaf me snel een kusje en stond op.
'Ga maar alvast naar boven, ik kom zo.' zei hij.
Ik keek hem doordacht aan en liep naar boven.
Snel kleedde ik me om. Ik had nog een trainingspak bij Niall liggen als ik me niet had vergist.
Ik poetste mijn tanden -Met Niall's tandenborstel' en ging in bed liggen. Ik snoof aan de deken. Het rook heerlijk aan Niall, net zoals zijn kussen.
Ik ging liggen en sloot mijn ogen.
Langzaam dommpelde ik weg, tot een hand mijn schouder raakte.
Ik opende mijn ogen en ging rechtop zitten.
'Sliep je al?' vroeg Niall lachend.
Ik schudde glimlachend mijn hoofd.
'Ik heb iets voor je.'
Ik sperde mijn ogen en keek Niall waarschuwend aan.
'Niets groots gewoon iets. Zodat je me niet vergeet als ik op tour ben.' zei hij blozend.
Ik bleef hem waarschuwend aankijken.
'Geef hier je hand.' zei hij lachend en hij pakte mijn pols.
Voorzichtig deed hij een armbandje om.
Het was een zilver armbandje en Niall zijn naam stond er op.
'Niall, ik...'
Ik kon geen woorden bedenken voor dit. Hij was altijd zo lief voor mij.
Ik viel in zijn armen.
'Dit is zo lief.' zei ik.
Hij glimlachte.
'Ik ben blij dat je het mooi vind.'
Ik keek hem aan en gaf hem een kusje.
Speels wreef ik over zijn haar.
Niall keek ineens heel serieus.
'Tins, ik ben er niet met je verjaardag.' zei hij bedroefd.
Ik duwde hem naar achteren zodat hij op bed lag.
'Dat maakt mij niet uit.'
Verliefd keek ik hem aan en drukte mijn lippen zacht op de zijne.
'Maar Tins...'
'Niall, het maakt me echt niet uit.'
Ik loog, natuurlijk vond ik het erg dat mijn eigen vriendje weg was. Maar omdat mijn moeder zo overbezorgd was over mijn school en dat ik daarom Niall minder vaak zag, had ik geen zin om te praten over mijn verjaardag.
Hij had mij door, en grijzend.
Ik glimlachte en drukte mijn lippen weer vrolijk op zijn lippen waarna we de meeste geweldige nacht tegemoet gingen...


Reacties:


tamarastyles
tamarastyles zei op 6 okt 2013 - 8:23:
Ik denk dat zij een verrassingsconcert krijgt op haar verjaardag (:

xxx


Faylinn
Faylinn zei op 27 okt 2012 - 14:42:
Omg ik heb hier gewoon geen woorden voor zo gied ik weet niet wat ik moet zeggen allleeen vveerdddeeeeeeeerr!!!!(kijkt met grote zeurende ogen)


Letra
Letra zei op 27 okt 2012 - 13:14:
oeewhhh, le moí­ weet wat er te gebeuren staatn *evil smile*
Zo ongelooflijk lief meiskee! Omg, dat armbandje is echt zo zooo cutee omg, ik zie dat Niall al echt aan iemand geven ;3.
Blond Hair Boy is Sweet, hihhi.
Verderrrrr! Omfg, ik wil meer ^_^