Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » terrible lies [END] » the truth

terrible lies [END]

27 okt 2012 - 15:47

812

3

353



the truth

Langzaam opende ik mijn ogen. er scheen een zacht roze-oranje licht door het raam naar binnen . de zon kwam net op. ik stond op en keek naar buiten. de roze wolken waren onbeschrijfelijk mooi vooral een die op een gezicht leek ....het gezicht van ...Niall. *zucht* wat was hij ook leuk. ik kon nergens anders meer aan denken dan aan hem. wat ik ook probeerde hij kwam er niet meer uit. ik kon zelfs geen boek meer lezen want ik kon me niet meer concentreren. ik liep dromerig naar beneden en viel bijna van de trap. Sophia hield me net optijd tegen.
''Wow kijk uit Lyra .' Zei ze geschrokken.
''sorry ik..... *zucht*.' Ik maakte mijn zin niet eens af. Ik liep naar de keuken en pakte een kom met yoghurt uit de koelkast en liep toen naar de woonkamer waar ik op de bank neer plofte. ik at de kom dromerig leeg.
''Lyra wil je thee?' Vroeg Sophia. maar ik hoorde haar niet ik was in de zevende hemel.
''lyra?'
''Eeeehhhh Lyra!'
het was even stil.
''LYRA!!'
''He wat ?' vroeg ik geschrokken.
''Waar zit jij met je hoofd ik heb je nu al vijf keer gevraagt of je thee wou.'
'' oow nee ik hoef geen thee.'
''okee dan niet maar waar zit je nou met je hoofd dan?' '
''Nergens.' Ik zuchte diep.
'' Aww mijn kleine zusje is verliefd.' Sophia keek me aan alsof ze me schattig vond.
''ik ben niet verliefd.' je kon aan mijn blik zien dat ik loog.
'' Aww en ze wil het niet toe geven.' Sophia kneep in mijn wang . ik rukte mezelf los.en stond op.
''Ik ben niet verliefd .' ik liep boos naar mijn kamer en ging op mijn bed zitten. oke ik was verliefd op Niall maar dat hoefde zij niet te weten ze zou toch boos worden. mijn mobiel trilde. ik had een sms van niall.

heey lief meisje,
ik wou vragen of ik vandaag naar je toe kon komen.
Xxx Niall


Aww hij noemde me lief meisje.
''Sophia mag niall hier komen om met mij te ehh.... chillen.' riep ik van boven de trap.
''ik eeh wil liever niet met hem praten of hem zien.'riep ze terug.
'' dat hoefd ook niet hij kan toch meteen naar mijn kamer komen.'
'' oke dan is het goed .' ik hoorde een twijfeling in haar stem.

heey lief jongentje,
ja je mag komen
Xxx je lieve meisje
.

oke dan kom ik er direct aan.
Je lieve jongen


onee ik moest me nog aankleden douchen omg ik moest opschieten. ik rende naar de douch en toen ik klaar was ging de bel. ik hoorde dat Sophia de deur open deed en niets zei . ja niall was er dus. hij liep naar boven en ging naar mijn kamer. ik deed gauw een jurkje aan . ik leip naar mijn kamer.

''heey.' Zei ik blij. hij gaf geen antwoord . ik keek naar beneden en zag dat ik was vergeten de rits aan de zijkand van mijn jurkje dicht te doen. daar stond ik dan met het jurkje op mijn heupen en in mijn BH. snel trok ik hem omhoog ik voelde mezelf rood worden.
'' ehh zal ik je even helpen.' bood hij aan.
'' ja graag.'Hij liep naar me toe en deed de rits dicht. ik had verwacht dat hij me toen wel los zou laten maar inplaats daarvan hielt hij me vast. zijn armen lagen om mijn buik heen en zijn hoofd op mijn schouder. de vlinders in mijn buik werden helemaal gek. hij liet me los en ging op mijn bed zitten en ik ging naast hem zitten. zijn hoofd kwam steeds dichter bij bijna raakten onze lippen elkaar. maar toenn.....
''Niall laat Lyra met rust!' riep sophia die Niall bij zijn arm pakte. Niall trok zichzelf los. en liep weer naar mij toe.
''Sophia ik...' ik kon mijn zin niet eens afmaken want sophia onbderbrak me.
''je wou toch weten waarom het uit was.'
''Soph niet doen niet zeggen.' zei Niall geschrokken.
''oow jawel.' Zei sophia boos.
'' je weet dat het niet mijn bedoeling was'.
'' de reden waarom het uit is ...is omdat hij me zwanger heeft gemaakt.'
er kwam vervolgens een lange stilte. Sophia liep naar de woonkamer en Niall en ik bleven alleen in mijn kamer achter.
''ik eehhmm... het spijt me ik wou niet dat' ik onderbrak hem.
'' ik denk dat je beter kunt gaan nu.' Niall kreeg tranen in zijn ogen en wou weg lopen, maar bedacht zich snel . hij kwam op me af lopen en gaf me een klein kusje waarna hij snel weg liep. daar stond ik dan in mijn eentje . ik was een beetje in de war van alles wat er gebeurt was en plofte neer op mijn bed. ik deed mijn ogen dicht en verdween in alle gedachtes die u door mijn hoofd zweefden. hoe zou het nu verdergaan tussen onze vriendschap . mijn zus krijgt een baby. maar een ding wist ik wel, Niall vind mij leuk en ik hem ook deze gebeurtenis zou daar geen verandering in maken .


Reacties:


fallinlove
fallinlove zei op 24 jan 2013 - 19:46:
OMG!!!! Ik ga snel verder lezen!!!


Letra
Letra zei op 27 okt 2012 - 17:12:
ohjees, geweldig leuk geschrevenn.
ik keek naar beneden en zag dat ik was vergeten de rits aan de zijkand van mijn jurkje dicht te doen. daar stond ik dan met het jurkje op mijn heupen en in mijn BH. snel trok ik hem omhoog ik voelde mezelf rood worden.

Lol, ik zie het zo gebeuren xd.
Amazingg! Snel verder!


Chayenne
Chayenne zei op 27 okt 2012 - 16:58:
:/ OMG OMGOMG DIT IS ZOOOO GOED!
Ik <3 DIT!
Snel verder!