Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Vampire Diaries » It's written on you're Face you know you made you're greatest Mistake » Chapter 1

It's written on you're Face you know you made you're greatest Mistake

27 okt 2012 - 21:02

338

0

286



Chapter 1

Het is mijn 1 fanfiction dat ik in het nederlands schrijf. Ik hoop dat het jullie bevalt. ~Elena~ <<>...<< zijn getipte berichten of brieven. "...." als iemand praat *....* als iemand iets denkt. Laat gerust je mening achter, wat je vindt, wat nog beter kan worden en er komt nog de een of andere bedreiging. Dus spanning komt er zeker.

~Elena~
Ik kon niet meer.
Mijn kracht raakte op, ik moet voor Jeremy zorgen omdat Jenna dood was, Ric kon me niet helpen omdat hij veel moest doen op school.
Stefan kon ik niet vragen me te helpen, we hadden geen relatie meer.
Ik was aan de ene kant blij dat de druk wat ik mocht zeggen, en wat niet weg was, toch aan de andere kant had ik geen steun meer.
Niemand die achter me stond.
Niemand die ik kon vragen, of die me kan helpen, misschien met Jeremy praten, over Problemen over die hij met mij niet kon praten.
Bonnie en Caroline hadden allebei genoeg te doen met hun werk voor het gala die later dit jaar plaats zal vinden.
Ik liep mezelf voorbij, ik voelde het, ik was de hele tijd door moe, kon me niet meer concentreren.
Die nachten sliep ik al niet meer door, wie kon ik om hulp vragen?
Matt of Tyler kon ik ook niet vragen, ze zouden het meteen aan Stefan vertellen, en hem ging het niks meer aan.
Stefan was duidelijk geweest: “We kunnen zo niet verder gaan, we zijn niet meer close, we hebben niks meer gemeen” had hij gezegd.
Mijn mobiel maakte een geluid en ik keek erop, het was een berichtje van Damon.
>>Elena, hoe gaat het met je? Stefan zei dat jullie geen relatie meer hebben, kan ik iets voor je doen? D.<<.
Damon probeerde me te helpen, ik was bij hem als vriend te hebben toch ik wilde hem niet vragen me te helpen.
Dat zou tot ruzie met Stefan leiden omdat Damon zeker vond dat Stefan er voor verantwoordelijk was.
Dat was niet zo, te minsten niet allen Stefan, er speelde meer dan een factor mee.
Klaus had me veel van mijn energie genomen, hij had me niet alleen mijn tante beroofd maar ook veel energie.
Hopelijk waren er niet nieuwe vijanden op weg om mij te pakken, voor wat ze me ook nodig zouden hebben…

Niet veel gebeurd tot nu toe, maar een eerste indruk hoe ik schrijf en als het je bevalt, schrijf het. xoNina


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.