Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » terrible lies [END] » Everything for you

terrible lies [END]

28 okt 2012 - 13:53

1165

3

393



Everything for you

het is nu 3week later en Lyra heeft Niall al weer vergeven maar Sophia is nog altijd heel boos op Niall . ze wil niet dat Lyra ooit weer met Niall spreekt, maar dat doet Lyra toch.

ik werd wakker van het getril van mijn mobiel zoals ik bijna elke ochtend werd. alweer een sms van Niall. ik keek op mijn wekker. het was kwart over 5. hij smste altijd heel vroeg met mij omdat Sophia anders zou kijken met wie ik smste. ik probeerde het smsje te lezen. het velle licht van mijn mobiel scheen in mijn ogen. oke eerst maar even wakker worden. ik ging rechtop zitten en vreef in mijn ogen. 5 minuten later pakte ik mijn mobiel weer en las het smsje. dit keer was het licht niet zo vel meer.

heey,
is sophia nog steeds heel boos op me?
want ik zou graag een keer met je
afspreken.
Niall


heey,
ja sophia is nog heel erg boos op je.
ik zou ook heel graag afspreken ,
maar Sophia zou me vermoorden als
ze er achter kwam.


het duurde even voordat ik weer een smsje terug kreeg.

maar wat nou als ze er niet achter
komt. *evil smile*


nou eigenlijk is dat best wel slim.
dan kunnnen we gewoon afspreken.


wacht even wil je nu met me afspreken?
mijn stoute lieve kleine schattige meisje.


ik ben niet van jou en ja eigelijk wou
ik afspreken. weet jij een tijd?


ja om 10 uur lijkt me wel goed.
zeg maar dat je met een van je vriendinnen
gaat chillen. en je bent NOG niet van mij.
MWAHAHAHA!! .


oke nu word ik bang. maar dan
zie ik je om 10 uur bij het park oke?


jep is goed.


ik ging weer liggen en viel weer in slaap.

geschrokken sprong ik overeind en keek ik op mijn wekker 8:54. ik stond op en liep naar beneden . ik hoorde dat de tv aan was dus Sophia zat al in de kamer. ik liep naar de keuken en pakte een broodje en deed er jam op. ik ging naast Sophia zitten.
"goedemorgen heb je lekker geslapen?' vroeg ik vrolijk.
''ja hoor en jij dan?' vroeeg ze
''ja ik heb best wel lang geslapen.'
''ga je nog wat doen vandaag?' ze keek me nieuwschierig aan.
'' ja ik ga met Ni... eeh met Mia chillen bij haar huis.' wat zei ik nou weer . had ik mezelf bijna veraden.
'' als je gaat slapen moet je je mobiel even uit doen en verstoppen want anders kan ik en smsjes lezen en jij gaat vandaag niet met niall chillen . je hebt gelogen en daarom krijg je huisarrest.' ze had me door.
''heb je mijn smsjes gelezen! dat is prive! en als ik met Niall wil chillen doe ik dat gewoon!' ik was zo boos op haar.
'' je hebt huisarrest en jij mag van mij niet meer met Niall om gaan.'
'' jij beslist niet met wie ik wel of niet om ga en je kunt me geen huisarrest geven want jij bent mijn moeder niet!' ik stond op en rende met een noodgang naar boven. het deed mij net zoveel pijn dat ik dat gezegt had als dat het nu deed in haar hart. ik pakte een kort jurkje waarvan ik dit keer niet vergat de rits dicht te doen en pakte mijn mobiel . ik liep naar de badkamer en deed mijn haar en make-up. ik liep naar beneden en deed de voordeur open.
'' ik ga naar niall doei!.' riep ik naar Sophia toen ik de deur weer dicht gooide . ik liep naar de bushalte maar de bus die naar het park zou gaan kwam pas om 12 uur. ik pakte mijn mobiel en smste naar Niall.

Niall,
de bus komt pas om 12 uur zou jij
mij op kunnen halen ?
X Lyra.


ik kreeg geen smsje terug dus begon te lopen. een poosje later kwam er een auto aan die vlak voor me stopte. de deur ging open .
"Niall!' riep ik vrolijk. ik stapte in en gaf hem een knuffel.
''heey Lyra wat ben ik blij je te zien.' zei hij blij. ik keek verdrietig in het rond denkend aan wat ik tegen Sophia had gezecht.
''Wat is er?' vroeg Niall die gemerkt had dat ik ergens mee zat. ik legde het hele verhaal uit. we kwamen uit in het park. ik stapte uit en pakte het mandje met spullen van de achterbank. we zochten een plekje waar het rustig was. we gingen zitten onder een oude grote boom. Niall kwam dicht tegen me aan zitten.
''Niall, wat gaan jullie eigenlijk met jullie baby doen?' vroeg ik nieuwschierig.
''ik weet het niet . als Sophia hem of haar wil houden dan vind ik dat goed als ik hem of haar maar wel kan bezoeken. alleen ik heb een vaag gevoel alsof het niet door mij komt dat ze zwanger is.' Niall keek naar het kleed waar we op zaten. hij keek best verdrietig.
'' Niall, ik denk dat je gelijk hebt want ze is op reis geweest en ze verteld steeds over een jongen waar ze speciale dingen mee heeft gedaan die ze niet aan me wil vertellen.' Niall's ogen waren snel weer op mij gericht.
''Wow wat zei je nou ?'niall keek me geschrokken aan.
'' dat Sophia bijzondere dingen heeft gedaan met een jongen.... ze is vreemdgegaan!'
''ze is dus met een andere jongen naar bed gegaan en heeft mij er de schuld van gegeven . en dat is ok meteen een excuus waarom ze het heefd uitgemaakt.'
er viel een lange stilte. ik moest iets zeggen want ik kon deze stilte niet meer aan.
'' wil je ook een broodje?' vroeg ik terwijl ik een broodje uit de mand haalde.
''nee dank je ' zei hij nou nee? terwijl ik hem eten aanbood? dat klopte niet helemaal . er rolde een traan langs zijn wang. oke nu was het genoeg ik moest hem gaan troosten.
''Niall, wees nou niet zo verdrietig bekijk het uit een andere hoek. er zijn vast ook goede dingen.'
'' zoals?'
'' zoals.... ehmm.....'
''zoals dat ik nu weer single ben?'
'' ja zoals dat ja!' mijn hand lag vlak naast zijn been. ik zag dat hij zijn hand op die van mij had gelegd waar ik echt geen probleem me had. nu schoof hij nog dichter na me toe.
''en ik weet nog wel wat'' zei hij zacht . hij zat zo dicht bij dat ik zijn adem kon voelen in mijn nek.
'' en dat is?'
''dat ik dit kan doen.' even raakten onze lippen elkaar,maar toen kietelde mij bijna dood.
'' hahahah hou op hou op haha!' hij liet me los en ging staan. ik stond op en ron achter hem aan.
'' ow ik krijg je wel hoor en als ik je heb oeww.' Niall rende naar een veld die vol met bloemen stond. ik was vlak achter hem toen ik bijna viel . Niall ving me op.
''gaat het?' Niall klonk bezorgd. ik had een ideetje.
''jawel een beetje ik wil even kijken of ik kan staan.'hij liet me los. ik duwde hem op de grond maar Niall hield me vast dus ik viel bovenop hem. ik keek in zijn ogen. zulke mooie ogen had ik nog nooit gezien. zijn lippen raakten die van mij, maar dit keer duurde het veel langer. zijn tong raakte mijn onderlip waarna ik mijn mond opende. ik was in de zevende hemel . dit voelde zo goed ik wou dat dit nooit meer stopte, nooit meer........


Reacties:


fallinlove
fallinlove zei op 24 jan 2013 - 19:50:
OMG!!!! Dit is echt geweldig!!!!


Chayenne
Chayenne zei op 28 okt 2012 - 18:57:
o.00 OMG OMG OMG Geweldig<3 geen woorden.
Zo cool dat mijn smiley gwn 3 ogen heeft! OMG


Letra
Letra zei op 28 okt 2012 - 14:32:
OMGEUD! Zo geweldig goed geschrevennnnn ! ;o
ik duwde hem op de grond maar Niall hield me vast dus ik viel bovenop hem. ik keek in zijn ogen. zulke mooie ogen had ik nog nooit gezien.

Lovely part (:
snel verder lieverd, omg. Ik weil weten wat er gebeurt ;3