Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » terrible lies [END] » Your my everything

terrible lies [END]

28 okt 2012 - 16:44

705

3

340



Your my everything

ik opende mijn ogen en keek in die van Niall. hadden we nou net gezoend. Niall hielp me omhoog .het was stil. geen een van ons bijde wist wat we moesten zeggen. we liepen naar de oude boom waar onze spullen nog altijd stonden. ik ging weer zitten en dacht weer aan dat moment in het bloememveld. Niall ging naast me zitten. hij fluisterde iets in mijn oor.
''Waarom ben je zo perfect McQueen? waarom wil ik je zograag voor mij alleen hebben. ik hou van je Lyra McQueen. ik hou van je.' zijn stem klonk anders dan anders . veel lievdevoller, hij hield echt heel veel van me. ik wist niets te zeggen. zijn mooie stem die zulke mooie woorden uitsprak kon ik niet uit mijn hoofd zetten. ik kon het nouwelijks geloven. hij vond mij ook leuk.
''ik hou ook van jou Horan. heel veel.' zijn lippen raakten die van mij weer aan.
mijn mobiel trilde maar ik negeerde het. Niets was belangerijker voor mij dan Niall. een poosje later trilde mijn mobiel weer. Niall pakte mijn mobiel en drukt hem in mijn handen .
''Het lijkt erop dat iemand echt je hulp nodig heeft of je tenminste wil berijken.' ik las de smsjes en Niall las met me mee.

lyra,
ga alstjeblieft niet naar Niall ik
moet je iets vertellen.


lyra ,
Niall heeft me niet zwanger
gemaakt dat was Jaydon
van vakantie. het spijt
me dat ik gelogen heb.
ik had een excuus nodig om
het uit te maken zo deed
het hem minder pijn.


Niall las het laatste smsje ongeveer 3 keer door.
'' het deed me niet minder pijn maar dat maakt me nu al niets meer uit. ik heb nu iemand die veel beter is. mijn stoute lieve schattige kleine meid.'
'' kijk nu ben ik dus wel van jou.'
''ik zei het toch.' zei hij lief.
''ja ik begin het koud te krijgen laten we naar jou huis gaan.'
'' goed idee.' we pakten de spullen in en toen gingen we naar de auto .
we waren opweg naar huis. toen we aankwamen bij het 1D huis ,zoals de meeste fans het zouden noemen, waren de andere jongens niet thuis. ik was hier twee keer eerder geweest, maar toen had ik alleen de woonkamer gezien . Niall gaf me een rondleiding. we gingen naar zijn kamer ik plofte neer op zijn bed . Niall drukte de tv die in de hoek van de kamer hing aan.
hij kwam naast me liggen en hield me vast. ongeveer 20 minuten later drukte hij hem weer uit.
''Ik hou van je Lyra ik kan niet beschrijven hoe veel. '
''ik hou ook zo veel van jou.'
Niall drukte zijn lippen alweer op die van mij.
hij pakte de rits van mijn jurkje en deed hem open. langzaam trok hij mijn jurkje uit. ik deed een voor een de knoopjes van Niall's t'shirt los. ik wist wat er zou gebeuren en ookal was ik nog maar 14 jaar dat kon mij niets schelen.


langzaam trok ik mijn jurkje weer aan. Niall kwam aangekleed naar me toe en deed het ritsje weer dicht. ik keek geschrokken in het rond.
''Wou je dit wel ?' Vroeg Niall schuldig.
''ja, maar ik voel me zo schuldig dat ik nu met je heb. ik vind dit zo vervelend voor Soph.'
'' Dat hoefd niet wij houden toch van elkaar dat kan ze je niet verbieden.'
we liepen naar beneden. ik ging zitten op de bank terwijl Niall een pizza bestelde. 10 minuten later kwam onze pizza. ik opende de deur en betaalde.
toen we onze pizza's op hadden gingen we naar buiten op een bankje zitten.'
''je moet ook zo weer naar huis.'
''ja, het word al laat. kun jij me naar huis brengen?'
''tuurlijk doe ik dat voor mijn lieve meisje.' niall gaf me kusje en we liepen naar de auto. hij opende de deur en liet mij instappen. toen we thuis waren kuste hij mij .
'' doei schat' zei ik met een bloozend gezichtje.
''doei sweetheart.'
ik liep naar de deur en zwaaide Niall nog even gauw uit. toen ik binnen was liep ik direct door naar mijn kamer en deed de deur op slot. ik had nu echt geen zin in het gezeur van Sophia. ik ging op mijn bed liggen en dacht aan Niall. ik viel langzaam in slaap.


Reacties:


fallinlove
fallinlove zei op 24 jan 2013 - 19:54:
AAAWWWHHHHHH!!!! Nial is so sweet for her!!!


Chayenne
Chayenne zei op 28 okt 2012 - 19:01:
GDWUIJDIWJOSJAJLKJ Wat superstoer<£ LOVE IT


Letra
Letra zei op 28 okt 2012 - 18:53:
Awhh, so super sweet!
Snel verder! (: