Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » terrible lies [END] » The Pain

terrible lies [END]

4 nov 2012 - 21:13

987

4

384



The Pain

Toen ik mijn ogen opende lag ik binnen ik de kamer van Niall. ik herinderde nog dat ik gister avond buiten lag samen met Niall. ik stond op en liep naar de kamer. Harry, Louis en Niall zaten op de bank te eten. ik was op weg naar een stoel toen ik plotseling heel misselijk werd. ik rende met een nootgang naar de wc waar ik moest overgeven. Niall stond achter me.
''Wow meid gaat het?' vroeg hij bezorgd. ik stond op en spoelde de wc door.
''Ehhm, ja gaat wel geloof ik.' ik liep naar de woonkamer terwijl Niall een glaasje water voor me haalde.
''Wat was er.' vroeg Harry nieuwschierig.
'' ik eeh,ik moest overgeven.' ik keek naar de grond.
''Je ziet er niet ziek uit ofzo.' Zei Eleanor die inmiddels ook al de kamer binnen was komen lopen.
''Kom eens mee. zei ze . ik keek haar verbaast aan en liep samen met haar naar de badkamer.
''hier misschien moet je dit proberen, tenminste als jullie al ...je snapt me wel.' ze duwde een zwangerschaps test in mijn handen. ze liep dse deur uit en ik probeerde het. een pposje later liep ik geschokt de badkamer uit.
''En?' vroeg Eleanor. toen ze de blik in mijn ogen zag wist ze het antwoord was.
''ik....ik ben nog maar 14.' de tranen liepen over mijn wangen naar beneden.
''hoe lang was je al zwanger?' vroeg ze nieuwschierig.
''Valt het niet op dan, ik vond al dat ik dikker werd ik ben gewoon al 3 maanden zwanger wat moet ik nou doen en hoe moet ik dit nou weer vertellen.' zei ik geschokt.
''Aan mij hoef je het niet meer vertellen.'' zei Niall die me een kus gaf. de tranen rolden steeds sneller langs mijn wangen naar beneden.
''Niall ik... ik .....ik ben 14 is dat niet een beetje jong?'' vroeg ik.
''je moet het zelf weten schat als jij het weg wil halen moet je dat doen.' Niall hield me vast.
'' ik laat jullie wel even alleen .'zei Eleanor die de trap af liep.
''Niall ik weet het niet meer, ik wil het niet weg halen want dan neem ik iemands leven weg en als ik het hou dan ben ik nog maar 14.' ik zakte naar de grond en landde op mijn knieën . mijn hele leven zakte in elkaar. de vloerbeddeking was doorweekt van mijn tranen.
''Lieverd als jij het weg wil laten halen vind ik dat goed.'
'' Nee Niall , dat moet je niet zeggen. ik weet dat jij het vrezelijk zou vinden als ik dat deed en weet je wat ik denk.'
''nou?' Vroeg Niall nieuwschierig.
'' dat ons kindje het gellukigste kindje ooit word en jij de beste vader ooit.'ik stond op en zoende Niall. toen we naar beneden liepen wist iedereen het al want Eleanor kon zich niet inhouden om het te vertellen. Zayn stond op en gaf me een knuffel.
''Ga je hem of haar houden?' fluisterde hij in mijn oor.
'' ik ga hem of haar houden.' Zei ik hardop waardoor iedereen me kon horen. nog steeds was ik niet zeker of dit wel de juiste keuze was. we begonnen met ons middag eten want ik was pas om 1 uur wakker geworden en omdat dit allemaal ook nog was gebeurd was het inmiddels 4 uur. dus eigenlijk kon je het ook al wel avondeten kon noemen. na het eten gingen Nialle n ik een stukje wandelen. we kwamen uit in het park waar we met elkaar kregen. alle herineringen kwamen weer naar boven. we gingen zitten op een bankje zitten een paar fans kwamen naar ons toe lopen.
''OMG!! Niall Horan en Lyra Mcquin!'riep een van de meisjes. ze keek verbaast naar mijn buik die al veel diker was dan normaal.
''Eh, Lyra waarom ben je zo ....dik ?' vroeg een ander meisje nieuwschierig. ik keek Niall aan, hij maakte een gebaar dat ik het moest vertellen . ze zouden er toch wel een keer achter komen.
''Nou ik eh, ik ben zwanger van .. Niall.' Zei ik blozend.
''OMG! weet je hoe geweldig dat is! ik zet het meteenh op twitter!.'' riep het eerste meisje weer.
''Nee!' riep ik geschrokken. Niall keek me aan ik begreep meteen wat hij bedoelde. hijh vond het niet erg als iedereen het wist.
''ach vertel het maar via twitter.' de meisjes vroegen een knuffel en foto van Niall en van mij. we gingen weer zitten en de meisjes liepen weg.
''ik ga even wandelen ga je mee?' vroeg Niall .
''nee ik blijf nog even zitten.' Antwoordde ik.Niall liep weg en er kwam iemand op me af lopen.
''Haay lyra.' zei het meisje op een truttige toon. het waren jill en haar vriend. jill had altijd al een hekel aan me gehad, want zij was ook op Niall maar nu had ik met hem. ik stond op en keek haar aan.
''wat nou weer.' Zei ik geiriteerd. ze pakte me vast en tok me naar een steegje. Jill keek me aan.
''ik laat jullie even alleen .' zei ze terwijl ze mij en haar vriend alleen achter liet.
''Je moet het uitmaken, want je maakt mijn lieve Jill ongelukkig omdat je met haar idool hebt.
'' oow dat kun je vergeten !' schreeuwde ik dapper terwijl ik eigenlijk heel bang was. de jongen drukte een mes tegen mijn keel.
''Zeg dat nu nog maar eens.' Zei hij drijgend. ik slikte en dacht na.
'' oke, dat kun je vergeten . Zei ik dit keer minder dapper. hij bewoog het mes een beetje ik voelde een warme stroom bloed lang mijn keel naar beneden glijden.
''Laat haar met rust!' Riep Niall die naar ons kwam toe gelopen. de jongen stak met het mes in mijn buik. ik schreeuwde van de pijn en viel op de grond. alles werd zwart.

ik opende mijn ogen . ik was in het 1D huis iedereen was bezorgd om me heen komen staan.
''Gaat het ?!. Vroeg eleanor bang.
''Met mij wel. maar .... hoe gaat het met mijn eehmm baby?
'' Niet slecht en niet goed. geschrokken ging ik zitten en begon te huilen iedereen oprobeerde mij te troosten. wat niet lukte......


Reacties:


fallinlove
fallinlove zei op 24 jan 2013 - 20:01:
F*ck. Wat een E***KEL!!!!


Letra
Letra zei op 4 nov 2012 - 22:09:
Holy f*ck.
DRAMATISCH TÚTÙTEUUUUUUUUUU xd.
Maar ohmyfreakingod. Net als lieverd Chay in loveeeee.
Snel verder jij pipoo. hurry smurry ^.^


Faylinn
Faylinn zei op 4 nov 2012 - 21:35:
Slik bang en geschokt XD


Chayenne
Chayenne zei op 4 nov 2012 - 21:33:
Boem! Heftig hoofdstuk eel! Maar zoooooo goeeeeed3 ben zo verlieft.
Snel verder
Anders weet je wat er gaat gebeuren he?
-grinnekt kwaadaardig-