Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » ‡ 2002 [TH] » ‡ 6.7.2002

‡ 2002 [TH]

4 okt 2008 - 22:36

332

0

211



‡ 6.7.2002

Ik en Tom zitten op mijn kamer Mikado te spelen.

Ik neem heel voorzichtig een stokje, maar voor ik het helemaal vast heb laat Tom me schrikken en laat ik de andere stokjes bewegen.. "Tom!" Schreeuw ik uit. "Wat is er?" Vraagt hij met een gemeen lachje. "Ik haat je!" Zeg ik kwaad. Tom trekt een pruillipje en staat op, daarna loopt hij naar de deur. Ik sta op en loop meteen naar hem toe. "Hej Schatz, ik meen het niet!" Zeg ik terwijl ik hem een knuffel geef. Op Tom's gezicht verschijnt een glimlach tot aan zijn oren "Tom blij!" Zegt Tom als een klein kind. Ik knuffel Tom nog harder en geef hem een kusje op zijn wang. "Ich liebe dich!" fluister ik in zijn oor..

Even later is Tom naar huis en zit ik in de zetel TV te kijken. "Seah.." zegt mijn moeder die naast me in de zetel komt zitten. Ik kijk haar aan en ze begint te praten: "Over 2 dagen gaan wij naar de zee, maar omdat je vorig jaar zo graag je 2 vriendinnetjes wou meenemen en het niet ging, mag je er nu 2 meenemen." Zegt mijn moeder met een glimlach. Ze staat op en loopt naar de keuken. Wie kan ik nou meenemen? Ik ken hier enkel jongens! "Mam.. Mogen er ook jongens mee?" "Welke jongens?" "Tom en Bill.." "Is goed. Ga je het hen even zeggen?" Ik knik en loop naar de tuin, daarna klim ik over de draad en loop meteen naar binnen. "Tom, Bill! goed nieuws!" Zeg ik terwijl ik naar hen toe loop. Tom en Bill kijken me aan met een blik van 'Vertel-het-dan!' "Jullie mogen overmorgen mee naar de zee!" Tom springt meteen op en maakt een gek dansje. Ik lach om Tom en Bill vraagt me hoelang we weg blijven. "Ik dacht 2 weken.." Antwoord ik twijfelend. "Maar we hebben wel genoeg tijd om te doen wat we willen daar!" Antwoord ik Happy.

Dag 6 Is voorbij...


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.